Аграрний тиждень. Україна
» » Рушійна сила бізнесу
» » Рушійна сила бізнесу

Рушійна сила бізнесу


Нові можливості, нові прагнення, нові технології, відкриття та нововведення. Все це змінює суспільство та світогляд кожної людини. Так само змінюється і сприйняття бізнесу. Бути консерватором у веденні справи сьогодні не припустимо, адже те що було актуальним вчора – сьогодні вже не ефективне.
Та чимало керівників і співробітників мислять стереотипно. Це можна назвати вірусом «ми так завжди робили». В нинішньому потоці інформації та розвитку жити та працювати з острахом, сумнівами та відсутності бажань щось змінити – це крах для власної справи.
Тож як можна бути успішним, працювати, спілкуватися та загалом вести бізнес та не боятися імпровізувати?
Шукайте відповідь на запитання на сторінках травневого випуску журналу «Аграрний тиждень. Україна» у статті «Вірус «ми так робили завжди» або як навчитись думати по-новому».





Схожі новини
  • Ключовий елемент управління врожайністю
  • У зв'язку з африканською чумою в Україні запрацювала гаряча телефонна лінія
  • Бізнес – ідеї для початківців
  • Найбільший ефект від асоціаціі з ЄС матимуть аграріі - П'ятницький
  • Не багато, не мало: рік плідної співпраці