Шоста міжнародна виставка рентабельного високоефективного сільського господарства «ІнтерАгро-2010» – одна з найбільших зимових аграрних виставок – працювала в Києві 3-5 лютого у виставковому центрі «КиївЕкспоплаза».
На виставковій площі понад 35000 м² свої досягнення демонстрували більше 400 підприємств і компаній з усіх регіонів України, 14 зарубіжних держав, троє з яких - Франція, Німеччина, Нідерланди - були представлені національними експозиціями.
Традиційно організатором виставки виступив «Київський міжнародний Контрактовий ярмарок», якому сприяли Міністерство аграрної політики України, Федеральне Міністерство економіки Німеччини, Уряд Франції та низка громадських організацій, зокрема, Українська аграрна конфедерація, Асоціація «Український клуб аграрного бізнесу», Німецька асоціація виробників сільськогосподарської техніки (VDMA), Французьке агентство з міжнародного розвитку підприємств (UBIFRANCE). Генеральним спонсором заходу виступила компанія «Ростсільмаш».
Відкриваючи виставку, заступник міністра аграрної політики Юрій Лузан зауважив: «Безперечно, економічна криза не є найкращим моментом, щоб говорити про наші досягнення. Проте сам факт, що нині в Україні проводиться така авторитетна сільгоспвиставка за участю найпотужніших світових аграрних компаній, є яскравим свідченням готовності вітчизняних виробників до якнайшвидшого подолання кризових явищ і закріплення досягнутих у 2008-2009 рр. показників своєї діяльності».
Він наголосив, що після багатьох років нестабільності Україна нарешті заявила про себе як про зернову державу, посівши третє місце в світі за обсягами експорту зернових і соняшникової олії. Окремо заступник міністра звернув увагу на досягнення працівників галузі тваринництва, які сьогодні завдяки зусиллям інвесторів, зарубіжних партнерів реалізують близько 50 інвестиційних проектів на загальну суму інвестицій понад 20 млрд. гривень.
Ю. Лузан подякував іноземним партнерам, присутнім на урочистому відкритті, Надзвичайним і Повноважним Послам Франції, Німеччини, Нідерландів, Аргентини за активну співпрацю і зазначив, що Мінагрополітики сподівається на її якісне поглиблення, розширення і стабільний прогрес.
У свою чергу голови дипломатичних місій відзначили наш потужний аграрний потенціал і, вказавши на брак в Україні провідних сучасних високорозвинених технологій, похваливши власні здобутки у цьому напрямі, запросили відвідувачів приділити особливу увагу їхнім стендам і
заходам, на яких можна запозичити передовий світовий досвід.
І дійсно, бізнес-частина «ІнтерАгро» вразила розмаїттям і широтою представлених заходів, серед яких були: конференція «Альтернативна енергетика у сільському господарстві України», Українсько-голландський форум аграрного бізнесу, День Франції, День агромаркетингу, круглий стіл-консиліум «Тваринництво України: що робити?», міжнародна школа-семінар «Теорія і практика інноваційно-консультаційної діяльності», церемонія нагородження учасників конкурсу "Кращий господар-2009", підведення підсумків конкурсу на відзначення кращих всеукраїнських брендів ресурсного забезпечення АПК «Агробренд року-2010» тощо. Про деякі з цих подій ми розповімо вам у наступних випусках газети.
Ми поцікавилися в учасників виставки, з якими досягненнями, настроями і сподіваннями вони приїхали.
– Ми представляємо Всеукраїнський науковий Інститут селекції. Маємо близько 30 гібридів і сортів різних культур власної селекції, – розповів директор ВНІСу Федір Микитович Парій. – Цього разу пропонуємо звернути увагу на наш соняшник, який, упевнені, поза конкуренцією навіть серед сортів відомих зарубіжних фірм. Селекція – процес безперервний: створили один гібрид, інший сорт, передали на сортовипробування, розширили асортимент. Щороку реєструємо по 2-3 гібриди. Тож своїх клієнтів можемо радувати постійно. У тому числі й на виставках, таких як «ІнтерАгро». Тут цікаво працювати: поруч є чимало іноземних фірм, із якими ризикуємо мірятися силами.
– Мета будь-якого бізнесу – заробляти гроші. Шлях, яким ми їх заробляємо, нестандартний, – говорить генеральний директор ТОВ «Еврокорм сучасна годівля» Микола Миколайович Бабенко. – Неодноразові поїздки до Росії засвідчили, що в світі є прогресивний підхід до розвитку, зокрема, свинарства – основного сегменту збуту нашої продукції. Зважте, за останні чотири роки в Росії обсяг виробництва свинини зріс удвічі. Найактуальніша потреба України – збільшити потенціал свинарства як мінімум удвічі, щоб задовольнити внутрішній попит. Щиро сподіваємося, що прийнята Урядом Програма розвитку тваринництва стимулюватиме наших аграріїв нарощувати поголів’я. Ми ж зі свого боку будемо демонструвати лояльність і надавати реальну підтримку вітчизняному тваринництву.
– Торік у травні було зареєстровано представництво компанії «Щолково Агрохім Україна». За цей час маємо досягнення і можемо похвалитися показниками, – посміхається менеджер із просування продукції Василь Михайлович Голубка. – Вже відкрили 5 регіональних відділень. Крім перших 10 препаратів, із якими виходили на ринок, зареєстрували ще 5 високоякісних гербіцидів, фунгіцидів, інсектицидів, родентицидів, протруйників насіння і ПАР. Це не межа наших можливостей, адже російський виробник, офіційним представником якого ми є, має в асортименті близько 50 сучасних продуктів, які перевірено на російських полях і які, переконаний, допомагатимуть українським аграріям боротися з бур’янами, хворобами рослин і шкідниками.
Учасники «ІнтерАгро-2010» у день відкриття були в гарному настрої: численні відвідувачі виявляли неабиякий інтерес до їхніх стендів, техніки, технологій, сортів, добрив, засобів захисту рослин тощо. Упевнені, що час, проведений на виставці, обов’язково дасть позитивні наслідки всім: учасники поповнять свою клієнтську базу, укладуть бажані контракти, а відвідувачі, збагатившись новим досвідом, суттєво підвищать ефективність своєї діяльності.
Оксана РУЖЕНКОВА