У складних погодних умовах у період з 24 по 28 жовтня фахівці адміністрації Іллічівського морського порту, філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» та портофлоту ДП «ІМТП» забезпечили стабільну роботу підприємства та проводку суден в акваторію порту.
За словами капітану Іллічівського морського порту Станіслава Незавітіна, з п’ятниці по понеділок, коли пориви вітру досягали 25–30 м/с, а висота хвилі – до 3 м, порт працював стабільно. «Це стало можливим завдяки багаторічному досвіду і правильної координації дій лоцманської і диспетчерської служб, професіоналізму фахівців служби капітана порту і екіпажів суден портофлоту ДП «ІМТП», – зазначив він.
У складних погодних умовах фахівці порту здійснили проводку балкеру SCOTIAN EXPRESS з першою партією вугілля з Південно-Африканської республіки. Також з великими вітровими навантаженнями і хвилюванням моря фахівці Іллічівського морського порту здійснили захід-вихід в/з порту судна «Sea Partner», вихід порома «Грейфсвальд» і заплановану перешвартовку балкеру SCOTIAN EXPRESS (осадка судна — 14,2 м) з причалу № 1 на причал № 10 для його подальшого навантаження.
Як зауважив заступник головного диспетчера адміністрації Іллічівського морського порту Петро Жорін, для проводки суден в акваторію порту лоцманові необхідно піднятися на борт судна по трапу. Зробити це при сильному вітрі і хвилюванні моря досить складно. Для цього лоцманський катер підходив з боку підвітреного борту, щоб під прикриттям судна лоцман зміг піднятися на його борт.
За словами заступника головного диспетчера Петра Жорина, при плані на жовтень 1 млн 160 тис. тонн, станом на 29 жовтня, портовими операторами перероблено 1 млн 108 тис. тонн вантажів різної номенклатури. Незважаючи на складні погодні умови, очікується виконання місячного плану. За період 27–28 жовтня була здійснена проводка, постановка до причалу і вихід з порту 22 суден.