Аграрний тиждень. Україна
» » На суднобудівному горизонті вже видніються фарбувальні роботи
» » На суднобудівному горизонті вже видніються фарбувальні роботи

    На суднобудівному горизонті вже видніються фарбувальні роботи


    За минулий тиждень суднобудівниками компанії «НІБУЛОН» було досягнуто суттєвого прогресу у будівництві трьох буксирів проекту 121.

    Нагадаємо, що судна, спроектовані для компанії проектною організацією «Судокомпозит», розраховані для плавання водними артеріями України, в першу чергу, Південним Бугом.

    За словами Костянтина Карпухіна, старшого майстра складально-зварювальної дільниці суднобудівно-судноремонтного заводу «НІБУЛОН», свого кінця добігає формування міцних корпусів суден. Після контролю герметичності корпусів та встановлення приварного насичення на буксирах буде розпочато фарбувальні роботи.

    Окрім того, вже виготовлено та відправлено на цинкування першу частину труб осушної та баластної систем буксирів. Також паралельно на трьох суднобудівних замовленнях триває установка привального бруса та заспокоювачів бортової качки.

    До вашої уваги й інший суднобудівний прогрес за минулий тиждень.

    Перше судно проекту (заводський номер 10003):

    Кормовий край судна (блок № 1) виготовлено та змонтовано в міцний корпус, на ньому тривають зварювальні роботи. У блок № 13 змонтовано шахту підйому навігаційної рубки, сам блок готується до установки на судно. Також завершується складання в обсяг наступного блока (№ 14). Суднобудівниками завершено монтаж дизель-генераторів та цистерни нафтовмісних вод у машинному відділенні судна. На переддоковому майданчику закладено черговий блок (№ 12) – середню частину надбудови судна, яка включає приміщення житлового блока; наразі там ведуться складальні роботи.

    Друге судно проекту (заводський номер 10004):

    Завершено складально-зварювальні роботи з виготовлення блока № 1, який готується до установки в корпус судна; на фініші складання в обсяг блоків № 14 та 22 (ходова рубка); розпочато виготовлення вузлів блока № 12. Окрім того, свого кінця добігає установка фундаментів дизель-генераторів (останні підготовлені до завантаження на буксир) і цистерни нафтовмісних вод.

    Третє судно проекту (заводський номер 10005):

    Як і на першому буксирі проекту, блок № 1 (кормовий край судна) виготовлено – і він вже змонтований в корпус судна. Окрім того, у машинне відділення завантажено дизель-генератори, триває їх монтаж. На третьому судні також стартувало виготовлення вузлів блока № 12.

    Глосарій.

    Привальний брус – це брус, що встановлюється вздовж борту судна вище ватерлінії й слугує для запобігання зминання борту при ударах під час швартування до пірсу або до інших суден.

    Заспокоювач бортової качки (хитавиці) судна – це пристрій (у вигляді цистерн у протилежних бортах, пластин вздовж бортів та ін.), що слугує для зменшення качки судна; він покращує умови перебування людей на судні і роботи механізмів та приладів, підвищує маневреність та керованість судна.

    //www.nibulon.com





    Схожі новини
  • «NIBULON-6» готується до виходу на ходові випробування
  • Буксир «NIBULON-5» готується до спуску на воду
  • «NIBULON-5»: половину шляху пройдено!
  • Завершується формування найскладніших конструкцій корпусу буксира «NIBULON-5»
  • «НІБУЛОН» розпочав підготовчі роботи для будівництва двох буксирів проекту POSS-115

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

На суднобудівному горизонті вже видніються фарбувальні роботи


За минулий тиждень суднобудівниками компанії «НІБУЛОН» було досягнуто суттєвого прогресу у будівництві трьох буксирів проекту 121.

Нагадаємо, що судна, спроектовані для компанії проектною організацією «Судокомпозит», розраховані для плавання водними артеріями України, в першу чергу, Південним Бугом.

За словами Костянтина Карпухіна, старшого майстра складально-зварювальної дільниці суднобудівно-судноремонтного заводу «НІБУЛОН», свого кінця добігає формування міцних корпусів суден. Після контролю герметичності корпусів та встановлення приварного насичення на буксирах буде розпочато фарбувальні роботи.

Окрім того, вже виготовлено та відправлено на цинкування першу частину труб осушної та баластної систем буксирів. Також паралельно на трьох суднобудівних замовленнях триває установка привального бруса та заспокоювачів бортової качки.

До вашої уваги й інший суднобудівний прогрес за минулий тиждень.

Перше судно проекту (заводський номер 10003):

Кормовий край судна (блок № 1) виготовлено та змонтовано в міцний корпус, на ньому тривають зварювальні роботи. У блок № 13 змонтовано шахту підйому навігаційної рубки, сам блок готується до установки на судно. Також завершується складання в обсяг наступного блока (№ 14). Суднобудівниками завершено монтаж дизель-генераторів та цистерни нафтовмісних вод у машинному відділенні судна. На переддоковому майданчику закладено черговий блок (№ 12) – середню частину надбудови судна, яка включає приміщення житлового блока; наразі там ведуться складальні роботи.

Друге судно проекту (заводський номер 10004):

Завершено складально-зварювальні роботи з виготовлення блока № 1, який готується до установки в корпус судна; на фініші складання в обсяг блоків № 14 та 22 (ходова рубка); розпочато виготовлення вузлів блока № 12. Окрім того, свого кінця добігає установка фундаментів дизель-генераторів (останні підготовлені до завантаження на буксир) і цистерни нафтовмісних вод.

Третє судно проекту (заводський номер 10005):

Як і на першому буксирі проекту, блок № 1 (кормовий край судна) виготовлено – і він вже змонтований в корпус судна. Окрім того, у машинне відділення завантажено дизель-генератори, триває їх монтаж. На третьому судні також стартувало виготовлення вузлів блока № 12.

Глосарій.

Привальний брус – це брус, що встановлюється вздовж борту судна вище ватерлінії й слугує для запобігання зминання борту при ударах під час швартування до пірсу або до інших суден.

Заспокоювач бортової качки (хитавиці) судна – це пристрій (у вигляді цистерн у протилежних бортах, пластин вздовж бортів та ін.), що слугує для зменшення качки судна; він покращує умови перебування людей на судні і роботи механізмів та приладів, підвищує маневреність та керованість судна.

//www.nibulon.com





Схожі новини
  • «NIBULON-6» готується до виходу на ходові випробування
  • Буксир «NIBULON-5» готується до спуску на воду
  • «NIBULON-5»: половину шляху пройдено!
  • Завершується формування найскладніших конструкцій корпусу буксира «NIBULON-5»
  • «НІБУЛОН» розпочав підготовчі роботи для будівництва двох буксирів проекту POSS-115

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.