Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Віктор Слаута: На ринку зерна повинен працювати державний оператор
АТУ»Новини»Віктор Слаута: На ринку зерна повинен працювати державний оператор

Віктор Слаута: На ринку зерна повинен працювати державний оператор

15 квітень, Розділ Новини, переглядів 5 934

    На ринку зерна повинен працювати державний оператор. Про це заявив Віце-прем’єр-міністр України Віктор Слаута в інтерв’ю інформаційному агентству Reuters.

    Як наголосив Віце-прем’єр-міністр України, приватні компанії, які працюють сьогодні на зерновому ринку, диктують сільгоспвиробникам невигідні ціни. «Фермери не мають інших покупців зерна, окрім приватних трейдерів. Вони неодноразово говорили, що змушені продавати своє зерно експортерам за занадто низькою ціною. Вони просять Уряд про допомогу. Тому ми створимо державного зернотрейдера як альтернативу компаніям, які купують зерно та експортують його з України. І це станеться найближчим часом», - повідомив він.

    На думку Віктора Слаути, державний зернотрейдер повинен мати спроможність закуповувати до 2 млн. тонн зерна на внутрішньому ринку для експорту. Це дасть змогу встановити прийнятну для фермерів ціну на зерно.

    Утворити такий державний орган планується на базі ДАК «Хліб України», якій підпорядковуються десятки елеваторів і припортовий зерновий термінал в Одесі.

 





Схожі новини
  • Віктор Слаута: у поточному році ринок зерна, як внутрішній, так і світовий, демонструє всі ознаки перенасичення
  • Віктор Слаута: питання недопущення імпорту низькоякісної продукції та контрабанди повинні бути на постійному контролі
  • Зернові, які аграрії зберуть у цьому році, значно перевищують внутрішні потреби
  • Урожай пшениці в Україні в 2010 році може знизитися на 15% - Віце-прем'єр
  • В Аграрному фонді на сьогодні накопичено 1,6 млн. тонн зерна

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.