На цьогорічній виставці EXPO в Мілані погляд відвідувачів на стаціонарній експозиції приваблювали не останні трактори та комбайни Case IH і навіть не екскаватори та бульдозери Case. Цільовими групами EXPO є суспільства в цілому, інструменти для цього використовуються різні, але основна ідея залишається незмінною. Вона полягає в створенні ефективного сільського господарства, його інфраструктури, а також в усвідомленні ролі сільського господарства та сільськогосподарських науково-дослідницьких робіт для втілення концепції «Нагодувати планету. Енергія для життя». «Жителі міст часто випускають з уваги ту ланку, яка пов’язує з одного боку їжу, котру вони споживають, а з іншого – сільське господарство як основного виробника цієї їжі, і не усвідомлюють шлях, який вона робить, аби потрапити до їх столу. Тому для представлення на EXPO ми обрали короткі динамічні відео зі щоденного фермерського життя, які нададуть споживачам більш чітке уявлення про те, звідки вони отримують свої продукти і який внесок у це роблять інфраструктура та науково-дослідницькі роботи в аграрній сфері. Для CNH Industrial стійке сільське господарство – це не тільки серія технологічних інновацій, це також і перетворення наших промислових цілей на соціальні задачі, оскільки ми прагнемо до добробуту і підвищення якості життя у всьому світі», - каже Президент компанії Case IH Андреас Клаузер.
Дух фермерства
CNH Industrial, представлений компаніями Case IH та Case, є ексклюзивним спонсором сільськогосподарського та будівельного обладнання у павільйоні США на цій виставці, в рамках якої компанія продемонструє свою підтримку фермерам та сільськогосподарській галузі в цілому. Окрім відеороликів, які будуть часто повторюватися в різних місцях павільйону США, там будуть розміщені зображення та друковані матеріали, що розкривають роль обох брендів в сучасному сільському господарстві, а також розвивають концепцію «Food Truck Nation» («Нація любителів швидкого харчування на колесах») та пов’язані з нею промо-заходи.
«Нагодувати населення Землі, яке до 2050 року налічуватиме більше 9 мільярдів людей – це більш ніж складне завдання, тому боротьба з голодом та недостатнім харчуванням є однією з найбільш важливих задач людства», - розповідає Клаузер. – «Наша роль полягає в оснащенні фермерів усіма найсучаснішими засобами виробництва для створення максимальної кількості харчових продуктів, завдаючи при цьому якнайменшої шкоди навколишньому середовищу.
Потужний та надійний партнер
Case IH допомагає професійним фермерам ефективно відповідати на виклики сучасного сільського господарства за допомогою передових рішень в агросфері, якісних послуг та інноваційних продуктів, які включають в себе трактори, комбайни, підбирачі, обладнання для заготівлі сіна та кормів, технологічний транспорт, комбайни для збирання цукрової тростини, бавовнозбиральні машини, машини для збирання кавових бобів, а також обладнання для обробки ґрунту, висіву, саджання, внесення добрив, обробки, транспортування та системи точного землеробства.
«Підтримка павільйону США складається зі спонсорів та партнерів, які представляють найбільш інноваційні компанії світу з багатьох галузей промисловості. Ми надзвичайно задоволені тим, що нашими партнерами є бренди Case IH та Case від CNH Industrial, передової компанії, яка відіграє важливу роль у вирішенні світових проблем із забезпечення людства продуктами харчування завдяки своїй відданості інноваціям та принципам стійкого сільського господарства. Я думаю, що акцент нашого павільйону на інноваціях в галузях виробництва їжі, кормів та ресурсозбереження ініціює на EXPO спілкування стосовно забезпечення світу продуктами в майбутньому. Ми особливо розраховуємо на те, що, поєднавши наші зусилля з учасниками павільйонів інших країн, ми зможемо розробити інноваційні рішення для того, щоб нагодувати 9 мільярдів людей поживною та здоровою їжею», - говорить Дуг Хікі, повноважний представник павільйону США на виставці EXPO 2015 в Мілані.
«American Food 2.0 (Американське продовольство 2.0): впродовж шести місяців роботи виставки однією з основних її тем буде «Об’єднання заради того, щоб нагодувати планету», в рамках якої в павільйоні США буде представлено багато інноваційних та високотехнологічних концепцій і програм, які максимально розкриють роль продуктивного та дружнього до навколишнього середовища сільського господарства більш ніж 20 мільйонам гостей, які відвідають виставку World EXPO.
Інфраструктура сільського господарства
«Завдяки своїй повній лінійці будівельного обладнання компанія Case відіграє важливу роль у секторі американської інфраструктури, надаючи всеохоплюючі та інноваційні рішення для будівельної промисловості, крім того, вона підтримує і сільське господарство країни своїми фронтальними та колісними навантажувачами. В рамках демонстраційної програми продукти бренду зображуються за роботою за допомогою розташованих по всьому павільйону зображень та відео, на яких вони виконують різноманітні сільськогосподарські завдання, таким чином освітлюючи внесок цих машин до інфраструктури, яка необхідна для того, щоб нагодувати населення», - каже Кріс Перкінс, керівник відділу управління портфелем продуктів і маркетингу компанії CNH Industrial.
Подолання перешкод
Світ сільського господарства невпинно змінюється, постійно вимагаючи інноваційних підходів як від фермерів, так і від виробників сільськогосподарського обладнання. «Для нас ці зміни простягаються далеко за рамки розвитку та виробництва передового сільськогосподарського обладнання для ефективного та ресурсозберігаючого виробництва продуктів, кормів та сировини. Ці зміни також означають, що ми повинні докладати набагато більше зусиль для того, щоб пояснювати споживачам, чим саме ми займаємось. Тому ми також розуміємо цінність заходів із просування продукції як своєрідного моста між нашою працею та суспільством: саме через іграшкові модельки тракторів та інші такі товари діти безпосередньо долучаються до сільськогосподарської тематики та знайомства з обладнанням, таким чином забираючи із собою враження, які надовго збережуть їх позитивні уявлення та зв’язок із сільським господарством», - так Андреас Клаузер розповів про презентацію бренду на виставці EXPO.