Аграрний тиждень. Україна
» » ЮРІЙ ВАСЬКОВ: ЗАПРОВАДЖЕННЯ СПРОЩЕНИХ ПРОЦЕДУР ОФОРМЛЕННЯ СУДЕН І ВАНТАЖІВ У ПОРТАХ ДОЗВОЛИТЬ БІЗНЕСУ ЗАОЩАДИТИ ДО 8 МЛРД ГРН НА РІК
» » ЮРІЙ ВАСЬКОВ: ЗАПРОВАДЖЕННЯ СПРОЩЕНИХ ПРОЦЕДУР ОФОРМЛЕННЯ СУДЕН І ВАНТАЖІВ У ПОРТАХ ДОЗВОЛИТЬ БІЗНЕСУ ЗАОЩАДИТИ ДО 8 МЛРД ГРН НА РІК

    ЮРІЙ ВАСЬКОВ: ЗАПРОВАДЖЕННЯ СПРОЩЕНИХ ПРОЦЕДУР ОФОРМЛЕННЯ СУДЕН І ВАНТАЖІВ У ПОРТАХ ДОЗВОЛИТЬ БІЗНЕСУ ЗАОЩАДИТИ ДО 8 МЛРД ГРН НА РІК


    Постанови Кабінету Міністрів України, якими запроваджується новий порядок, були схвалені урядом 07.07.2015. Про це повідомив заступник Міністра інфраструктури України Юрій Васьков на засіданні уряду 8 липня.

    Відтепер у морських портах зменшать кількість процедур та контролюючих органів, задіяних в оформленні суден. Йдеться, зокрема, про скасування комісійного контролю на борту судна, а також процедур при переході між портами та хімічного контролю ізольованого баласту. Скасовується також фінансова гарантія доставки вантажу внутрішніми водними шляхами, що сприятиме розвитку річкових перевезень.

    Впровадження затверджених Кабміном ініціатив Міністерства інфраструктури дозволить скоротити час перебування судна у порту, збільшити пропускну спроможність портів на 15-20%, а також ліквідувати корупційні явища, масштаби яких оцінюються в 3 млрд грн на рік. Ініційовані зміни приведуть українське законодавство до норм європейського, зокрема, йдеться про Директиву ЄС 2010/65 «Про формальності з надання відомостей про судна, які прибувають та/або відбувають з портів держав-членів» та конвенцій Міжнародної морської організації. Заходи зі спрощення оформлення суден дозволять бізнесу та суб’єктам всіх форм господарювання заощадити до 5 млрд грн на рік, що підвищить конкурентоздатність українських портів.

    Він також окреслив затверджені урядовими постановами ініціативи щодо спрощення оформлення вантажів, а саме мінімізації контрольних процедур. Відтепер завантажувати контейнери на автомобільний транспорт чи залізницю будуть після завершення процедури їх оформлення, що зменшить кількість простоїв транспортних засобів. У портах запроваджується електронний документообіг та автоматизований радіологічний контроль, а також скасовуються екологічні декларації для вантажів. Крім того, вдосконалюється процедура зберігання та дослідження зерна.

    «Рішення про здійснення контрольних процедур повинне прийматися виключно на основі аналізу ризиків. Сьогодні цей процес майже не регулюється. Це призводить до надто ретельних і неефективних процедур, що не мають часових обмежень. Відповідальність за здійснення контролю буде чітко врегульовано», - зазначив заступник Міністра Юрій Васьков.

    Всі ці заходи зменшать тривалість оформлення вантажів до 1 години, усунуть вплив людського фактору та підвищать ефективність роботи портових операторів, в тому числі елеваторів. Масштаб економії для бізнесу, яку забезпечать нововведення, сягає 3 млрд грн на рік.

    Прийняті проекти рішень мають на меті запровадження протягом 45-денного перехідного періоду нової схеми проходження вантажів, яка відповідатиме європейським нормам. В результаті термін оформлення вантажів складатиме одну годину, тоді як зараз ця процедура триває 5-15 годин, в деяких випадках – до кількох діб.

    До переліку нововведень, які впроваджує Міністерство, увійшло також забезпечення рівного права доступу портових операторів до інфраструктури шляхом запровадження фіксованих єдиних тарифів.Спрощення процедури забезпечення паспортних глибин у портах призведе до подешевшання логістики та підвищення інвестиційної привабливості морських портів.

    Окрім цього, відповідно до доручення Кабміну, Міністерство інфраструктури підготувало проект наказу щодо проведення експериментального проекту зі скорочення портових зборів для транзитних вантажів на 50% з метою залучення додаткових вантажопотоків в усі морські порти України.

    Очікується, що впродовж триденного терміну проект наказу Міністерства буде погоджено з Міністерством фінансів та Міністерством економіки та оприлюднено для громадського обговорення. Після цього його буде подано для реєстрації в Міністерство юстиції.

    //www.mtu.gov.ua





    Схожі новини
  • Нова схема проходження вантажів в українських портах
  • Зміни до закону щодо спрощення умов ведення бізнесу
  • Перевезення вантажів у порти України і з портів України
  • Видача дозволів на захід до річкових портів іноземних суден здійснюється за новим порядком
  • Всі українські морські порти внесуть в єдиний реєстр

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

ЮРІЙ ВАСЬКОВ: ЗАПРОВАДЖЕННЯ СПРОЩЕНИХ ПРОЦЕДУР ОФОРМЛЕННЯ СУДЕН І ВАНТАЖІВ У ПОРТАХ ДОЗВОЛИТЬ БІЗНЕСУ ЗАОЩАДИТИ ДО 8 МЛРД ГРН НА РІК


Постанови Кабінету Міністрів України, якими запроваджується новий порядок, були схвалені урядом 07.07.2015. Про це повідомив заступник Міністра інфраструктури України Юрій Васьков на засіданні уряду 8 липня.

Відтепер у морських портах зменшать кількість процедур та контролюючих органів, задіяних в оформленні суден. Йдеться, зокрема, про скасування комісійного контролю на борту судна, а також процедур при переході між портами та хімічного контролю ізольованого баласту. Скасовується також фінансова гарантія доставки вантажу внутрішніми водними шляхами, що сприятиме розвитку річкових перевезень.

Впровадження затверджених Кабміном ініціатив Міністерства інфраструктури дозволить скоротити час перебування судна у порту, збільшити пропускну спроможність портів на 15-20%, а також ліквідувати корупційні явища, масштаби яких оцінюються в 3 млрд грн на рік. Ініційовані зміни приведуть українське законодавство до норм європейського, зокрема, йдеться про Директиву ЄС 2010/65 «Про формальності з надання відомостей про судна, які прибувають та/або відбувають з портів держав-членів» та конвенцій Міжнародної морської організації. Заходи зі спрощення оформлення суден дозволять бізнесу та суб’єктам всіх форм господарювання заощадити до 5 млрд грн на рік, що підвищить конкурентоздатність українських портів.

Він також окреслив затверджені урядовими постановами ініціативи щодо спрощення оформлення вантажів, а саме мінімізації контрольних процедур. Відтепер завантажувати контейнери на автомобільний транспорт чи залізницю будуть після завершення процедури їх оформлення, що зменшить кількість простоїв транспортних засобів. У портах запроваджується електронний документообіг та автоматизований радіологічний контроль, а також скасовуються екологічні декларації для вантажів. Крім того, вдосконалюється процедура зберігання та дослідження зерна.

«Рішення про здійснення контрольних процедур повинне прийматися виключно на основі аналізу ризиків. Сьогодні цей процес майже не регулюється. Це призводить до надто ретельних і неефективних процедур, що не мають часових обмежень. Відповідальність за здійснення контролю буде чітко врегульовано», - зазначив заступник Міністра Юрій Васьков.

Всі ці заходи зменшать тривалість оформлення вантажів до 1 години, усунуть вплив людського фактору та підвищать ефективність роботи портових операторів, в тому числі елеваторів. Масштаб економії для бізнесу, яку забезпечать нововведення, сягає 3 млрд грн на рік.

Прийняті проекти рішень мають на меті запровадження протягом 45-денного перехідного періоду нової схеми проходження вантажів, яка відповідатиме європейським нормам. В результаті термін оформлення вантажів складатиме одну годину, тоді як зараз ця процедура триває 5-15 годин, в деяких випадках – до кількох діб.

До переліку нововведень, які впроваджує Міністерство, увійшло також забезпечення рівного права доступу портових операторів до інфраструктури шляхом запровадження фіксованих єдиних тарифів.Спрощення процедури забезпечення паспортних глибин у портах призведе до подешевшання логістики та підвищення інвестиційної привабливості морських портів.

Окрім цього, відповідно до доручення Кабміну, Міністерство інфраструктури підготувало проект наказу щодо проведення експериментального проекту зі скорочення портових зборів для транзитних вантажів на 50% з метою залучення додаткових вантажопотоків в усі морські порти України.

Очікується, що впродовж триденного терміну проект наказу Міністерства буде погоджено з Міністерством фінансів та Міністерством економіки та оприлюднено для громадського обговорення. Після цього його буде подано для реєстрації в Міністерство юстиції.

//www.mtu.gov.ua





Схожі новини
  • Нова схема проходження вантажів в українських портах
  • Зміни до закону щодо спрощення умов ведення бізнесу
  • Перевезення вантажів у порти України і з портів України
  • Видача дозволів на захід до річкових портів іноземних суден здійснюється за новим порядком
  • Всі українські морські порти внесуть в єдиний реєстр

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.