Аграрний тиждень. Україна
» » Що сіяти і коли продавати – думка експерта
» » Що сіяти і коли продавати – думка експерта

    Що сіяти і коли продавати – думка експерта


    У 9 областях України розпочато посів ранніх ярих зернових. Вже засіяно 146 тис. га або 6% від прогнозу.
    Агропортал pesticidov.net попросив розповісти експертів компанії AgroGeneration, яка є одним з провідних сільськогосподарських виробників України за площею земель в обробітку - близько 120 тис га земель, що будуть сіяти аграрії і коли краще продавати зернові.
    За словами старшого менеджера з комерції компанії AgroGeneration Сергія Курбатова, свої посівні площі сільгосппідприємства планують за півроку. «Приймаючи рішення, аграрії насамперед враховують агрономічні можливості. Не варто засіювати все соняшником, навіть якщо ця культура найбільш рентабельна, - зазначає Сергій. - Як мінімум за півроку потрібно вже мати структуру посівів щоб прорахувати і поетапно закупити насіння, ЗЗР, добрива, дизпаливо. Також важливо реагувати на зміни на світових ринках, відчувати ринок аби впіймати той момент, коли вигідно продавати».
    На практиці, найменш вигідно продавати зернові в сезон збору урожаю, наприклад пшеницю у липні-серпні. Кожна культура має свої терміни збору, тому перший місяць збору врожаю – фінансово найменш сприятливий час для продажу. Потрібно зважати, що врожай збирає не лише Україна, але і інші країни, які є вагомими гравцями на світовому ринку – ЄС, США, Росія та ін.
    Зрозуміло, що частина сільгоспгосподарств продають зерно вимушено, адже або зовсім не мають потужностей для зберігання або вимушені звільняти їх під урожай наступної культури. Або ж ще одне питання – сезонний розрахунок по кредитним зобов’язанням. Найоптимальніше для продажу – потримати збіжжя протягом 2-3 місяців, реалізуючи його в періоди, коли ціна є більш сприятливою. Якраз схлине найбільший потік зерна і з вересня ціна, як правило, зростає. Недолік такої схеми полягає в тому, що не всі виробники мають достатній рівень фінансової стабільності, щоб притримати зерно.
    Інша справа з форвардними контрактами. Якщо сільгоспвиробник аналізує ціни і ринок, і прогнозує зниження ціни на зернові, то є сенс частину врожаю, скажімо 20-30%, продати по форварду, наприклад навесні, в квітні-травні. Тут виробнику потрібно зважати на ризики у вигляді недобросовісних партнерів, які можуть при зниженні ціни відмовитись виконувати контракт.

    Щодо прогнозування цін на зернові в поточному сезоні, то експерт зазначає, що значних коливань не очікується.
    Pesticidov.net





    Схожі новини
  • Олійна конкуренція
  • Зернові культури починають набирати цінову «вагу»
  • ЗЗР подешевшають?
  • В Україні розпочалися жнива
  • Звіт Мінсільгоспу США може змінити ціни на українське зерно

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Що сіяти і коли продавати – думка експерта


У 9 областях України розпочато посів ранніх ярих зернових. Вже засіяно 146 тис. га або 6% від прогнозу.
Агропортал pesticidov.net попросив розповісти експертів компанії AgroGeneration, яка є одним з провідних сільськогосподарських виробників України за площею земель в обробітку - близько 120 тис га земель, що будуть сіяти аграрії і коли краще продавати зернові.
За словами старшого менеджера з комерції компанії AgroGeneration Сергія Курбатова, свої посівні площі сільгосппідприємства планують за півроку. «Приймаючи рішення, аграрії насамперед враховують агрономічні можливості. Не варто засіювати все соняшником, навіть якщо ця культура найбільш рентабельна, - зазначає Сергій. - Як мінімум за півроку потрібно вже мати структуру посівів щоб прорахувати і поетапно закупити насіння, ЗЗР, добрива, дизпаливо. Також важливо реагувати на зміни на світових ринках, відчувати ринок аби впіймати той момент, коли вигідно продавати».
На практиці, найменш вигідно продавати зернові в сезон збору урожаю, наприклад пшеницю у липні-серпні. Кожна культура має свої терміни збору, тому перший місяць збору врожаю – фінансово найменш сприятливий час для продажу. Потрібно зважати, що врожай збирає не лише Україна, але і інші країни, які є вагомими гравцями на світовому ринку – ЄС, США, Росія та ін.
Зрозуміло, що частина сільгоспгосподарств продають зерно вимушено, адже або зовсім не мають потужностей для зберігання або вимушені звільняти їх під урожай наступної культури. Або ж ще одне питання – сезонний розрахунок по кредитним зобов’язанням. Найоптимальніше для продажу – потримати збіжжя протягом 2-3 місяців, реалізуючи його в періоди, коли ціна є більш сприятливою. Якраз схлине найбільший потік зерна і з вересня ціна, як правило, зростає. Недолік такої схеми полягає в тому, що не всі виробники мають достатній рівень фінансової стабільності, щоб притримати зерно.
Інша справа з форвардними контрактами. Якщо сільгоспвиробник аналізує ціни і ринок, і прогнозує зниження ціни на зернові, то є сенс частину врожаю, скажімо 20-30%, продати по форварду, наприклад навесні, в квітні-травні. Тут виробнику потрібно зважати на ризики у вигляді недобросовісних партнерів, які можуть при зниженні ціни відмовитись виконувати контракт.

Щодо прогнозування цін на зернові в поточному сезоні, то експерт зазначає, що значних коливань не очікується.
Pesticidov.net





Схожі новини
  • Олійна конкуренція
  • Зернові культури починають набирати цінову «вагу»
  • ЗЗР подешевшають?
  • В Україні розпочалися жнива
  • Звіт Мінсільгоспу США може змінити ціни на українське зерно

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

    Аграрний тиждень. Україна

    Всеукраїнський діловий портал «Аграрний тиждень. Україна» створений з метою достовірного і своєчасного висвітлення об’єктивної інформації про реальний стан і роботу аграрного сектору України.


    Розрахований на власників, керівників і фахівців господарств і переробних підприємств; обласні та районні адміністрації, головні управління агропромислового розвитку; вищі учбові заклади аграрного напрямку I-IV ступенів акредитації, представників галузевих об’єднань і організацій, фермерів, і виходитиме за їх інформаційної підтримки.



    © 2006-2024 "Аграрний тиждень. Україна"

    МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
    «    November 2024    »
    MonTueWedThuFriSatSun
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930