Аграрний тиждень. Україна
» » НІБУЛОН розширює співпрацю в Азії
» » НІБУЛОН розширює співпрацю в Азії

    НІБУЛОН розширює співпрацю в Азії


    З 2 по 3 березня 2016 р. у Сінгапурі відбулася одна з ключових подій у сфері міжнародної торгівлі зерном – Міжнародна конференція «Global Grain Asia».
    Цього року захід об’єднав більше 300 провідних учасників ринку та міжнародних експертів.
    За словами організаторів конференції, сучасний світовий ринок зерна демонструє нестабільність і мінливість. У таких умовах увага світу особливо має бути звернена на ситуацію в азіатсько-тихоокеанському регіоні.
    «Дійсно, за останні два-три роки азіатські споживачі поступово нарощували свою частку в експорті українського зерна, витісняючи за багатьма позиціями ринки, які до цього часу в цих сегментах вважалися традиційними (це передусім країни Близького Сходу та Північної Африки), – розповідає учасник конференції, менеджер з оптової торгівлі зерновими культурами Володимир Славінський. – Так, зокрема, у цьому маркетинговому році країни азіатсько-тихоокеанського регіону виявилися лідерами серед споживачів української пшениці. Китай є одним з найбільших споживачів кукурудзи у світі. Щороку «НІБУЛОН» нарощує обсяги співпраці з країнами цього регіону. Так, у цьому маркетинговому році ми здійснювали поставки до Таїланду, Індонезії, Філіппін та Китаю».
    Питання місця причорноморського збіжжя на азіатсько-тихоокеанському ринку стало одним з найактуальніших на цьогорічній «Global Grain Asia».
    «Українське зерно відоме у світі, тому до нашої компанії була особлива увага. Сьогодні у світі нас сприймають як українську компанію, яка є надійним партнером, готовим до серйозної співпраці. Багатьох учасників конференції вразив широкий спектр діяльності нашої компанії. Адже більшість знають «НІБУЛОН» як експортера, а тут ще і суднобудування, і відродження судноплавства, і зведення річкових портів. Відразу стає зрозуміло, що керівництво такого підприємства мислить комплексно та інвестує значні кошти у стратегію розвитку», – додає Володимир Славінський.
    Його колега Дмитро Фурда також зазначив, що деякі компанії завітали на конференцію спеціально заради зустрічі з представниками компанії «НІБУЛОН». «Участь у таких конференціях дає нам можливість знайомити регіональних трейдерів та кінцевих споживачів з брендом компанії «НІБУЛОН», який вже багато років асоціюється у світі з якісною зерновою та олійною продукцією українського виробництва, яку компанія успішно поставляє до більш ніж 60-ти країн світу», – додав він.
    //nibulon.com/news/novini-kompanii/nibulon-rozshiryue-spivpracyu-v-aziatsko-tixookeanskomu-regioni.html





    Схожі новини
  • «НІБУЛОН» – приклад побудови успішного бізнесу в Україні»
  • Близькосхідний Зерновий Конгрес
  • «Global Grain Geneva 2014» зібрала кращі компанії світового ринку зерна
  • «НІБУЛОН» долає кордони
  • Андрій Вадатурський взяв участь у засіданні Міжнародного трейд-клубу

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

НІБУЛОН розширює співпрацю в Азії


З 2 по 3 березня 2016 р. у Сінгапурі відбулася одна з ключових подій у сфері міжнародної торгівлі зерном – Міжнародна конференція «Global Grain Asia».
Цього року захід об’єднав більше 300 провідних учасників ринку та міжнародних експертів.
За словами організаторів конференції, сучасний світовий ринок зерна демонструє нестабільність і мінливість. У таких умовах увага світу особливо має бути звернена на ситуацію в азіатсько-тихоокеанському регіоні.
«Дійсно, за останні два-три роки азіатські споживачі поступово нарощували свою частку в експорті українського зерна, витісняючи за багатьма позиціями ринки, які до цього часу в цих сегментах вважалися традиційними (це передусім країни Близького Сходу та Північної Африки), – розповідає учасник конференції, менеджер з оптової торгівлі зерновими культурами Володимир Славінський. – Так, зокрема, у цьому маркетинговому році країни азіатсько-тихоокеанського регіону виявилися лідерами серед споживачів української пшениці. Китай є одним з найбільших споживачів кукурудзи у світі. Щороку «НІБУЛОН» нарощує обсяги співпраці з країнами цього регіону. Так, у цьому маркетинговому році ми здійснювали поставки до Таїланду, Індонезії, Філіппін та Китаю».
Питання місця причорноморського збіжжя на азіатсько-тихоокеанському ринку стало одним з найактуальніших на цьогорічній «Global Grain Asia».
«Українське зерно відоме у світі, тому до нашої компанії була особлива увага. Сьогодні у світі нас сприймають як українську компанію, яка є надійним партнером, готовим до серйозної співпраці. Багатьох учасників конференції вразив широкий спектр діяльності нашої компанії. Адже більшість знають «НІБУЛОН» як експортера, а тут ще і суднобудування, і відродження судноплавства, і зведення річкових портів. Відразу стає зрозуміло, що керівництво такого підприємства мислить комплексно та інвестує значні кошти у стратегію розвитку», – додає Володимир Славінський.
Його колега Дмитро Фурда також зазначив, що деякі компанії завітали на конференцію спеціально заради зустрічі з представниками компанії «НІБУЛОН». «Участь у таких конференціях дає нам можливість знайомити регіональних трейдерів та кінцевих споживачів з брендом компанії «НІБУЛОН», який вже багато років асоціюється у світі з якісною зерновою та олійною продукцією українського виробництва, яку компанія успішно поставляє до більш ніж 60-ти країн світу», – додав він.
//nibulon.com/news/novini-kompanii/nibulon-rozshiryue-spivpracyu-v-aziatsko-tixookeanskomu-regioni.html





Схожі новини
  • «НІБУЛОН» – приклад побудови успішного бізнесу в Україні»
  • Близькосхідний Зерновий Конгрес
  • «Global Grain Geneva 2014» зібрала кращі компанії світового ринку зерна
  • «НІБУЛОН» долає кордони
  • Андрій Вадатурський взяв участь у засіданні Міжнародного трейд-клубу

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.