Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Нові аграрні законопроекти від нового уряду
АТУ»Новини»Нові аграрні законопроекти від нового уряду

    Нові аграрні законопроекти від нового уряду


    Новоспечений уряд уже активно взявся до роботи – про це свідчать одразу 3 законопроекти, зареєстровані у Верховній Раді України 27 квітня 2016 року за ініціативою Прем’єр-міністра Володимира Гройсмана. Першим із них є проект закону №4531 "Про внесення змін до деяких законів України щодо діяльності Гарантійного фонду виконання зобов'язань за складськими документами на зерно", який є яскравим зразком дерегуляційної політики нового Кабміну.
    Сутність законопроекту зводиться до простого скасування вищезгаданого фонду як такого, який не відповідає сучасним реаліям та очікуванням функціонування ринку зерна. На думку авторів, такий крок сприятиме подальшому функціонуванню ринку зерна, розвитку сталих відносин між його суб’єктами та зменшенню навантаження на бізнес в частині надмірного регулювання.
    Продовжує намічений курс проект закону №4532 "Про визнання такими, що втратили чинність, деяких законів України щодо державного регулювання виробництва і реалізації цукру". Даний законопроект пропонує відмінити два документи - Закон України "Про державне регулювання виробництва і реалізації цукру» (як такого, що не виконав поставлених завдань та не відповідає поточним ринковим умовам) та Закону України "Про внесення зміни до статті 5 Закону України "Про державне регулювання імпорту сільськогосподарської продукції" (яким передбачена норма щодо обов’язкових мінімальних цін на реалізацію цукрових буряків для виробництва цукру квоти "А" і цукру квоти "А"). Автори законопроекту наголошують, що нинішні регуляторні інструменти, які використовує держава на ринку цукру, несуть швидше адміністративний, ніж економічний характер. На їхню думку, прийняття законопроекту №4532 надасть можливість зберегти потенціал бурякоцукрової галузі та забезпечити її подальший розвиток на ринкових засадах.
    Закриває "аграрну трійку" Гройсмана проект закону №4536 "Про перелік об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації» щодо деяких об'єктів сільськогосподарської та транспортної галузей". Законопроектом пропонується виключити 391 об’єкт сільськогосподарської та транспортної галузей з переліку об’єктів права державної власності, що не підлягають приватизації. Прийняття законопроекту дозволить, знявши зайві обмеження щодо використання майна відповідних підприємств, підвищити ефективність їх управління, а також запровадити механізм захисту від позаприватизаційного їх відчуження, у разі зняття заборони на приватизацію підприємств, зокрема таких, що знаходяться на різних стадіях банкрутства.
    Чи пройдуть ці ініціативи розгляд у парламенті і чи будуть вони успішно реалізовані покаже час, натомість УАК і надалі слідкуватиме за законотворчістю депутатів, і вірить, що кількість запропонованих законів буде завжди пропорційною їхній якості.

    ІЦ УАК





    Схожі новини
  • Мінагрополітики пропонує скасувати мінімальні ціни на цукор
  • ВР Україна відмовилася розглядати корпоратизацію державного зернового оператора
  • Уряд пропонує скасувати мінімальні ціни на цукор
  • За ініціативи Міністра Ігоря Швайки найближчим часом буде підписано Меморандум з виробниками цукру
  • Л.Козаченко провів засідання підкомітету Комітету ВРУ

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Нові аграрні законопроекти від нового уряду

05 травень, Розділ Новини, переглядів 3 589

Новоспечений уряд уже активно взявся до роботи – про це свідчать одразу 3 законопроекти, зареєстровані у Верховній Раді України 27 квітня 2016 року за ініціативою Прем’єр-міністра Володимира Гройсмана. Першим із них є проект закону №4531 "Про внесення змін до деяких законів України щодо діяльності Гарантійного фонду виконання зобов'язань за складськими документами на зерно", який є яскравим зразком дерегуляційної політики нового Кабміну.
Сутність законопроекту зводиться до простого скасування вищезгаданого фонду як такого, який не відповідає сучасним реаліям та очікуванням функціонування ринку зерна. На думку авторів, такий крок сприятиме подальшому функціонуванню ринку зерна, розвитку сталих відносин між його суб’єктами та зменшенню навантаження на бізнес в частині надмірного регулювання.
Продовжує намічений курс проект закону №4532 "Про визнання такими, що втратили чинність, деяких законів України щодо державного регулювання виробництва і реалізації цукру". Даний законопроект пропонує відмінити два документи - Закон України "Про державне регулювання виробництва і реалізації цукру» (як такого, що не виконав поставлених завдань та не відповідає поточним ринковим умовам) та Закону України "Про внесення зміни до статті 5 Закону України "Про державне регулювання імпорту сільськогосподарської продукції" (яким передбачена норма щодо обов’язкових мінімальних цін на реалізацію цукрових буряків для виробництва цукру квоти "А" і цукру квоти "А"). Автори законопроекту наголошують, що нинішні регуляторні інструменти, які використовує держава на ринку цукру, несуть швидше адміністративний, ніж економічний характер. На їхню думку, прийняття законопроекту №4532 надасть можливість зберегти потенціал бурякоцукрової галузі та забезпечити її подальший розвиток на ринкових засадах.
Закриває "аграрну трійку" Гройсмана проект закону №4536 "Про перелік об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації» щодо деяких об'єктів сільськогосподарської та транспортної галузей". Законопроектом пропонується виключити 391 об’єкт сільськогосподарської та транспортної галузей з переліку об’єктів права державної власності, що не підлягають приватизації. Прийняття законопроекту дозволить, знявши зайві обмеження щодо використання майна відповідних підприємств, підвищити ефективність їх управління, а також запровадити механізм захисту від позаприватизаційного їх відчуження, у разі зняття заборони на приватизацію підприємств, зокрема таких, що знаходяться на різних стадіях банкрутства.
Чи пройдуть ці ініціативи розгляд у парламенті і чи будуть вони успішно реалізовані покаже час, натомість УАК і надалі слідкуватиме за законотворчістю депутатів, і вірить, що кількість запропонованих законів буде завжди пропорційною їхній якості.

ІЦ УАК





Схожі новини
  • Мінагрополітики пропонує скасувати мінімальні ціни на цукор
  • ВР Україна відмовилася розглядати корпоратизацію державного зернового оператора
  • Уряд пропонує скасувати мінімальні ціни на цукор
  • За ініціативи Міністра Ігоря Швайки найближчим часом буде підписано Меморандум з виробниками цукру
  • Л.Козаченко провів засідання підкомітету Комітету ВРУ

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.