Аграрний тиждень. Україна
» » Україна зіштовхнулася з проблемою дорогої логістики зерна
» » Україна зіштовхнулася з проблемою дорогої логістики зерна

    Україна зіштовхнулася з проблемою дорогої логістики зерна


    Високі логістичні витрати знижують конкурентоздатність українського зернового експорту.
    Про це зазначила заступник міністра з питань євроінтеграції Владислава Рутицька, виступаючи в рамках Міжнародного транспортного тижня в Одесі.
    «Ми чудово розуміємо, що тільки результативна та ефективна співпраця з Міністерством інфраструктури дозволить вирішити частину логістичних питань. Спільна робота над Шовковим шляхом, роботи з днопоглиблення Дніпра, перевалка зерна в портах тощо. Сьогодні сільськогосподарський сектор демонструє позитивну динаміку і ми маємо розуміти, що важливо не тільки продукція, а й її зберігання та транспортування», — відзначила Владислава Рутицька.
    Також вона відзначила, що різниця в логістичних витратах є перепоною для зміцнення позицій агропродукції на світових ринках. Як приклад, Владислава Рутицька навела, що в українських портах вартість логістичних витрат приблизно на 40% більше, ніж на такі ж послуги в Німеччині, і на 30% більше, ніж витрати в США. Високі витрати зменшують конкурентоспроможність українських сільськогосподарських товарів в рази.
    «У перспективі вітчизняний агросектор здатний збільшити виробництво сільськогосподарської продукції та зерна зокрема, і тоді постане проблема: є якісний товар, який цінується у всьому світі, але не вистачає потужностей для його транспортування», — додала заступник міністра.
    Тому зараз Мінагрополітики веде активну роботу в напрямі розвитку агрологістики.
    «З огляду на чималий потенціал, про який я вже зазначала вище, держава сьогодні повинна мати ефективну логістику. Лише у такому разі Україна матиме всі шанси закріпитися в якості світового аграрного лідера», — підкреслила Рутицька.
    Окрім того, вона відзначила важливість подальшого впровадження пілотного проекту фітокарантинної лабораторії у Одеському порту.
    «Ми ведемо активну роботу в цьому напрямку. Вже передано до АМПУ перелік обладнання, яке необхідно придбати. Також запропоновано приміщення для розміщення лабораторії загальною площею більш ніж 100 кв. м з 4-ма роздільними кімнатами», — наголосила заступник міністра.
    //agravery.com/uk/posts/show/ukraina-zistovhnulasa-z-problemou-dorogoi-logistiki-zerna-ruticka





    Схожі новини
  • «Виробники органічної сої, хлібобулочних виробів, меду та горіхів України мають перспективи експорту в Норвегію» — Владислава Рутицька
  • Українські тваринники отримали дозвіл експортувати продукцію до Вірменії
  • За три місяці Україна експортувала сільгосппродукції на 1 млрд доларів, - Владислава Рутицька
  • Українські підприємства зможуть вийти на ринок ЄС із продукцією тваринництва
  • Українські виробники вичерпали чотири квоти

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Україна зіштовхнулася з проблемою дорогої логістики зерна


Високі логістичні витрати знижують конкурентоздатність українського зернового експорту.
Про це зазначила заступник міністра з питань євроінтеграції Владислава Рутицька, виступаючи в рамках Міжнародного транспортного тижня в Одесі.
«Ми чудово розуміємо, що тільки результативна та ефективна співпраця з Міністерством інфраструктури дозволить вирішити частину логістичних питань. Спільна робота над Шовковим шляхом, роботи з днопоглиблення Дніпра, перевалка зерна в портах тощо. Сьогодні сільськогосподарський сектор демонструє позитивну динаміку і ми маємо розуміти, що важливо не тільки продукція, а й її зберігання та транспортування», — відзначила Владислава Рутицька.
Також вона відзначила, що різниця в логістичних витратах є перепоною для зміцнення позицій агропродукції на світових ринках. Як приклад, Владислава Рутицька навела, що в українських портах вартість логістичних витрат приблизно на 40% більше, ніж на такі ж послуги в Німеччині, і на 30% більше, ніж витрати в США. Високі витрати зменшують конкурентоспроможність українських сільськогосподарських товарів в рази.
«У перспективі вітчизняний агросектор здатний збільшити виробництво сільськогосподарської продукції та зерна зокрема, і тоді постане проблема: є якісний товар, який цінується у всьому світі, але не вистачає потужностей для його транспортування», — додала заступник міністра.
Тому зараз Мінагрополітики веде активну роботу в напрямі розвитку агрологістики.
«З огляду на чималий потенціал, про який я вже зазначала вище, держава сьогодні повинна мати ефективну логістику. Лише у такому разі Україна матиме всі шанси закріпитися в якості світового аграрного лідера», — підкреслила Рутицька.
Окрім того, вона відзначила важливість подальшого впровадження пілотного проекту фітокарантинної лабораторії у Одеському порту.
«Ми ведемо активну роботу в цьому напрямку. Вже передано до АМПУ перелік обладнання, яке необхідно придбати. Також запропоновано приміщення для розміщення лабораторії загальною площею більш ніж 100 кв. м з 4-ма роздільними кімнатами», — наголосила заступник міністра.
//agravery.com/uk/posts/show/ukraina-zistovhnulasa-z-problemou-dorogoi-logistiki-zerna-ruticka





Схожі новини
  • «Виробники органічної сої, хлібобулочних виробів, меду та горіхів України мають перспективи експорту в Норвегію» — Владислава Рутицька
  • Українські тваринники отримали дозвіл експортувати продукцію до Вірменії
  • За три місяці Україна експортувала сільгосппродукції на 1 млрд доларів, - Владислава Рутицька
  • Українські підприємства зможуть вийти на ринок ЄС із продукцією тваринництва
  • Українські виробники вичерпали чотири квоти

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.