Аграрний тиждень. Україна
» » Льонарство не здатне конкурувати
» » Льонарство не здатне конкурувати

    Льонарство не здатне конкурувати


    Розвиток льонарства гальмує нездатність конкурувати з основною трійкою українських олійних – соняшником, соєю та ріпаком. Таку думку висловив Дмитро Дейна, аналітик Української аграрної конфедерації, передає propozitsiya.com.
    За його словами, після росту врожайності льону в 2014 р. до 12,3 ц/га і збільшення майже вдвічі в порівнянні з 2013 р., льоновиробники звернули увагу на перспективність даної галузі. Як наслідок - у наступному сезоні площі посівів під культурою виросли на 84,6% до 62,2 тис. га, що і призвело до нечуваного валового збору культури – 68,6 тис. т.
    Основні труднощі, зазначає Д.Дейна, починаються на стадії переробки, на яку відправляється значна частина зібраного врожаю. На цьому етапі виробники льону, впевнений експерт, не здатні конкурувати з основною трійкою українських олійних – соняшником, соєю та ріпаком. Цими культурами, які займають понад 98% посівних площ, задіяних під олійні в країні, переповнені олійноекстракційні заводи. Потужності підприємств в розпал сезону здебільшого просто не в змозі переорганізувати виробничий процес таким чином, щоб додати до нього ще й переробку льону.
    Єдиний в Україні спеціалізований олійноекстракційний завод, розташований у Донецьку, наразі є недоступними. Тому, навіть враховуючи попит на лляну олію і макуху з олійного льону з боку промисловості, виробники льону змушені шукати збут сировини за кордоном.
    //propozitsiya.com/ua/vyrobnyky-lonu-ne-v-zmozi-konkuruvaty-z-inshymy-oliynymy





    Схожі новини
  • 27 серпня на Житомирщині відбудеться Всеукраїнський фестиваль льону
  • Фестиваль льону на Житомирщині
  • УКАБ підтримує скасування мит на льон олійний
  • «Сварог Вест Груп» завершила збір льону
  • На Житомирщині планується будівництво заводу з переробки льону

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Льонарство не здатне конкурувати


Розвиток льонарства гальмує нездатність конкурувати з основною трійкою українських олійних – соняшником, соєю та ріпаком. Таку думку висловив Дмитро Дейна, аналітик Української аграрної конфедерації, передає propozitsiya.com.
За його словами, після росту врожайності льону в 2014 р. до 12,3 ц/га і збільшення майже вдвічі в порівнянні з 2013 р., льоновиробники звернули увагу на перспективність даної галузі. Як наслідок - у наступному сезоні площі посівів під культурою виросли на 84,6% до 62,2 тис. га, що і призвело до нечуваного валового збору культури – 68,6 тис. т.
Основні труднощі, зазначає Д.Дейна, починаються на стадії переробки, на яку відправляється значна частина зібраного врожаю. На цьому етапі виробники льону, впевнений експерт, не здатні конкурувати з основною трійкою українських олійних – соняшником, соєю та ріпаком. Цими культурами, які займають понад 98% посівних площ, задіяних під олійні в країні, переповнені олійноекстракційні заводи. Потужності підприємств в розпал сезону здебільшого просто не в змозі переорганізувати виробничий процес таким чином, щоб додати до нього ще й переробку льону.
Єдиний в Україні спеціалізований олійноекстракційний завод, розташований у Донецьку, наразі є недоступними. Тому, навіть враховуючи попит на лляну олію і макуху з олійного льону з боку промисловості, виробники льону змушені шукати збут сировини за кордоном.
//propozitsiya.com/ua/vyrobnyky-lonu-ne-v-zmozi-konkuruvaty-z-inshymy-oliynymy





Схожі новини
  • 27 серпня на Житомирщині відбудеться Всеукраїнський фестиваль льону
  • Фестиваль льону на Житомирщині
  • УКАБ підтримує скасування мит на льон олійний
  • «Сварог Вест Груп» завершила збір льону
  • На Житомирщині планується будівництво заводу з переробки льону

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.