Аграрний тиждень. Україна
» » Наукові бренди на «Агро - 2007»
» » Наукові бренди на «Агро - 2007»

    Наукові бренди на «Агро - 2007»


    Виставка-ярмарок «Агро-2007» - подія непересічна не тільки для товаровиробників. У заході також братимуть участь 42 наукові установи Української академії аграрних наук.
    На виставці-ярмарку товаровиробникам передбачається запропонувати понад 200 наукових розробок нового покоління, які здатні забезпечити зростання обсягів виробництва на 20-40%, підвищення продуктивності праці на 60-80% та зниження трудомісткості продукції на 18-25%. Щодо загальної кількості наукових розробок, то в 2007 році їх буде у 1,5 раза більше, ніж було в попередній рік. До роботи виставки-ярмарку залучаються 50 висококваліфікованих стендистів-консультантів, 25 одиниць технічного устаткування для ілюстрації досягнень науки і техніки. На виставці-ярмарку будуть задіяні майже 2,0 тис. примірників інформаційних матеріалів та чотири наукові фільми.
    Якщо співставити експозиційне наповнення виставки-ярмарку цього року порівняно з минулим періодом, то тут спостерігається зростання: ресурсозберігаючих технологій вирощування сільськогосподарських культур з 96 до 146 або в 1,6 раза; високоврожайних сортів і гібридів зернових культур, стійких до вилягання, осипання та проростання зерна в колосі з 102 до 232 - в 2,2 раза; засобів механізації сільськогосподарських процесів з 14 до 22 найменувань - на 8 позицій; обладнання для переробки тваринницької сировини з 9 до 13 найменувань - на 4 позиції.
    Заслуговує на увагу те, що з огляду вимог виставково-ярмаркової технології наукові установи доклали конче необхідні зусилля для того, щоб від загального масиву наукових здобутків ретельно відібрати і на виставці-ярмарку «Агро-2007» першочергово презентувати найновіші наукові, технічні і технологічні розробки або іншими словами, наукові бренди, які є загальновизнаними виразними світлицями в науці і здатні забезпечити позитивний переворот у виробництві продукції рослинництва та тваринництва, найкращим чином задовольнити попит товаровиробників, а так і сприяти суттєвому зростанню обсягів виробництва в АПК.
    Виявилося, що у змістовному плані сьогодні до переліку наукових брендів правомірно віднести:
    - способи оцінювання ерозійної небезпеки і грунтозахисної оптимізації агроландшафтів (ННЦ «Інститут грунтознавства та агрохімії»);
    - новий метод і технологія зрошення земель шлангобарабанною дощувальною машиною, яка може працювати за сумісним використанням її із широкозахватною технікою.
    - підходи до формування лісової компоненти у найскладнішому за природно-кліматичними умовами регіоні - зоні Степу, (Інститут агроекології УААН);
    - короткоротаційні сівозміни, насичені зерновими культурами, апробовані композиції біомінеральних добрив, малозатратне технологічне проведення підтримуючого вапнування кислих сірих лісових грунтів (ННЦ «Інститут землеробства УААН»);
    - розроблені унікальні технології вирощування сільськогосподарських культур, які здатні забезпечити надзвичайну урожайність. І ще чимало цікавих науково-технічних новинок буде представлено увазі відвідувачів «Агро-2007».
    Академія запрошує представників урядових організацій, підприємницьких структур, вищих навчальних закладів ознайомитись з експозицією наукових установ, яку передбачається розгорнути на виставці-ярмарку «Агро-2007».


    Начальник Науково-інформаційного
    відділу УААН А.Кандиба





    Схожі новини
  • Наказ
  • «АГРО-2008»: підбиваючи підсумки
  • Інформація щодо проведення технічної експозиції на ХІХ Міжнародній агропромисловій виставці-ярмарку «АГРО-2007»
  • ФЕСТИВАЛЬ НАУКИ
  • АГРО-2007

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Наукові бренди на «Агро - 2007»


Виставка-ярмарок «Агро-2007» - подія непересічна не тільки для товаровиробників. У заході також братимуть участь 42 наукові установи Української академії аграрних наук.
На виставці-ярмарку товаровиробникам передбачається запропонувати понад 200 наукових розробок нового покоління, які здатні забезпечити зростання обсягів виробництва на 20-40%, підвищення продуктивності праці на 60-80% та зниження трудомісткості продукції на 18-25%. Щодо загальної кількості наукових розробок, то в 2007 році їх буде у 1,5 раза більше, ніж було в попередній рік. До роботи виставки-ярмарку залучаються 50 висококваліфікованих стендистів-консультантів, 25 одиниць технічного устаткування для ілюстрації досягнень науки і техніки. На виставці-ярмарку будуть задіяні майже 2,0 тис. примірників інформаційних матеріалів та чотири наукові фільми.
Якщо співставити експозиційне наповнення виставки-ярмарку цього року порівняно з минулим періодом, то тут спостерігається зростання: ресурсозберігаючих технологій вирощування сільськогосподарських культур з 96 до 146 або в 1,6 раза; високоврожайних сортів і гібридів зернових культур, стійких до вилягання, осипання та проростання зерна в колосі з 102 до 232 - в 2,2 раза; засобів механізації сільськогосподарських процесів з 14 до 22 найменувань - на 8 позицій; обладнання для переробки тваринницької сировини з 9 до 13 найменувань - на 4 позиції.
Заслуговує на увагу те, що з огляду вимог виставково-ярмаркової технології наукові установи доклали конче необхідні зусилля для того, щоб від загального масиву наукових здобутків ретельно відібрати і на виставці-ярмарку «Агро-2007» першочергово презентувати найновіші наукові, технічні і технологічні розробки або іншими словами, наукові бренди, які є загальновизнаними виразними світлицями в науці і здатні забезпечити позитивний переворот у виробництві продукції рослинництва та тваринництва, найкращим чином задовольнити попит товаровиробників, а так і сприяти суттєвому зростанню обсягів виробництва в АПК.
Виявилося, що у змістовному плані сьогодні до переліку наукових брендів правомірно віднести:
- способи оцінювання ерозійної небезпеки і грунтозахисної оптимізації агроландшафтів (ННЦ «Інститут грунтознавства та агрохімії»);
- новий метод і технологія зрошення земель шлангобарабанною дощувальною машиною, яка може працювати за сумісним використанням її із широкозахватною технікою.
- підходи до формування лісової компоненти у найскладнішому за природно-кліматичними умовами регіоні - зоні Степу, (Інститут агроекології УААН);
- короткоротаційні сівозміни, насичені зерновими культурами, апробовані композиції біомінеральних добрив, малозатратне технологічне проведення підтримуючого вапнування кислих сірих лісових грунтів (ННЦ «Інститут землеробства УААН»);
- розроблені унікальні технології вирощування сільськогосподарських культур, які здатні забезпечити надзвичайну урожайність. І ще чимало цікавих науково-технічних новинок буде представлено увазі відвідувачів «Агро-2007».
Академія запрошує представників урядових організацій, підприємницьких структур, вищих навчальних закладів ознайомитись з експозицією наукових установ, яку передбачається розгорнути на виставці-ярмарку «Агро-2007».


Начальник Науково-інформаційного
відділу УААН А.Кандиба





Схожі новини
  • Наказ
  • «АГРО-2008»: підбиваючи підсумки
  • Інформація щодо проведення технічної експозиції на ХІХ Міжнародній агропромисловій виставці-ярмарку «АГРО-2007»
  • ФЕСТИВАЛЬ НАУКИ
  • АГРО-2007

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.