За підсумками 2016 року експорт молочних продуктів з Європи зріс на 5,5% у натуральному виражені, в порівнянні з відповідним періодом 2015 року — до 4,9 млн т. Про це повідомляє аналітичний відділ АВМ з посилання на clal.it.
Найбільше зросли обсяги експорту казеїнатів та молока і вершків — до 89,4 тис. т (+71,3%) та 1,05 млн т (+25,6%), відповідно. Також, активно зросли продажі масла — плюс 18,6%, до 211,7 тис. т.
В той же час, скоротилися продажі згущеного молока (277,4 тис. т; -22,1%), сухого збираного (574,2 тис. т; -17%) та незгущеного молока (380,5 тис. т; -4,9%).
В грошовому виразі експортні показники показали приріст у 0,6% та склали 13,9 млрд євро. Найвигіднішими позиціями для експорту були сир та дитяче харчування. При експорті першого Європа отримала 3,6 млрд євро, а другого — 4,05 млрд євро.
Найбільшим ринком збуту для масла були Сполучені Штати Америки (19,3 тис. т.) та Саудівся Аравія (18,8 тис. т.). Для сиру: США (142,2 тис. т.) та Японія (79 тис. т.), для СЗМ: Алжир (90,6 тис. т.) та Японія (51,06 тис. т.), а для СНМ: Оман (45,7 тис. т.) та Алжир (32,8 тис. т.).
Прес-служба АВМ