Аграрний тиждень. Україна
» » Німеччина дасть гроші на термінал в Одеському порту
» » Німеччина дасть гроші на термінал в Одеському порту

    Німеччина дасть гроші на термінал в Одеському порту


    Федеральне Міністерство транспорту та цифрової інфраструктури Німеччини розглядає можливість надання гарантій Федерального уряду на виділення кредитних коштів банку KfW (німецький державний банк) для фінансування робіт з будівництва контейнерного терміналу на Карантинному молу Одеського морського порту.

    Про це повідомляє прес-служба Мінінфраструктури.

    Секретар Федерального Міністерства транспорту та цифрової інфраструктури Німеччини Райнер Бомба відвідав будівельний майданчик компанії «Контейнерний термінал «Одеса» (Hamburg Port Consulting) на Карантинному молу Одеського морського порту.

    «Не дивлячись на існуючі затримки у термінах будівництва об'єкта, проект контейнерного терміналу є пріоритетом для АМПУ. Ця ініціатива внесена у фінплан, і після затвердження деталей проекту ми негайно приступимо до продовження робіт зі зведення хвилерізу. Адміністрація морських портів України робить все можливе для вирішення завдання, і ми цінуємо інвестиції групи Hamburg Port Consulting як флагманського інвестора в Одеському порту»,— зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.

    «Ми серйозно розглядаємо інвестиції в даний проект. І ми як Федеральний уряд готові сприяти в залученні кредиту KfW і в проведенні технічної експертизи проектних рішень. Так, складності були, але ми раді конструктиву, який намітився в діалозі з українською стороною. Упевнений: все вийде»,— зазначив Бомба.

    Так, очікуваний обсяг капітальних вкладень для завершення будівництва хвилерізу, а також здійснення робіт з поглиблення акваторії порту в районі нового терміналу наразі становить близько 1,2 млрд грн (€40 млн).

    «Дійсно, певна недовіра, пов'язана із затримками будівництва на Карантинному молу, є. Чіткі терміни реалізації і завершення проекту будуть відомі після підписання попередньої угоди з KfW. Але при цьому я хочу запевнити: ми виконаємо всі свої зобов'язання. І це буде сигналом, що іноземним інвесторам комфортно працювати в Одеському порту», — резюмував Вецкаганс.





    Схожі новини
  • На Одещині будують зерносховища у порту
  • CARGILL ІНВЕСТУЄ В ПОРТОВУ ІНФРАСТРУКТУРУ
  • В ІЛЛІЧІВСЬКОМУ ПОРТУ ОФОРМЛЕНА ПЕРША ПАРТІЯ КОНТЕЙНЕРІВ В РЕЖИМІ ПОПЕРЕДНЬОГО ОФОРМЛЕННЯ ДО ЗАЇЗДУ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ В ПОРТ
  • У Одеському порту урочисто відкрито першу чергу зернового термінала
  • В Одеському порту відкритий перший силос нового зерноперевального комплексу

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Німеччина дасть гроші на термінал в Одеському порту


Федеральне Міністерство транспорту та цифрової інфраструктури Німеччини розглядає можливість надання гарантій Федерального уряду на виділення кредитних коштів банку KfW (німецький державний банк) для фінансування робіт з будівництва контейнерного терміналу на Карантинному молу Одеського морського порту.

Про це повідомляє прес-служба Мінінфраструктури.

Секретар Федерального Міністерства транспорту та цифрової інфраструктури Німеччини Райнер Бомба відвідав будівельний майданчик компанії «Контейнерний термінал «Одеса» (Hamburg Port Consulting) на Карантинному молу Одеського морського порту.

«Не дивлячись на існуючі затримки у термінах будівництва об'єкта, проект контейнерного терміналу є пріоритетом для АМПУ. Ця ініціатива внесена у фінплан, і після затвердження деталей проекту ми негайно приступимо до продовження робіт зі зведення хвилерізу. Адміністрація морських портів України робить все можливе для вирішення завдання, і ми цінуємо інвестиції групи Hamburg Port Consulting як флагманського інвестора в Одеському порту»,— зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.

«Ми серйозно розглядаємо інвестиції в даний проект. І ми як Федеральний уряд готові сприяти в залученні кредиту KfW і в проведенні технічної експертизи проектних рішень. Так, складності були, але ми раді конструктиву, який намітився в діалозі з українською стороною. Упевнений: все вийде»,— зазначив Бомба.

Так, очікуваний обсяг капітальних вкладень для завершення будівництва хвилерізу, а також здійснення робіт з поглиблення акваторії порту в районі нового терміналу наразі становить близько 1,2 млрд грн (€40 млн).

«Дійсно, певна недовіра, пов'язана із затримками будівництва на Карантинному молу, є. Чіткі терміни реалізації і завершення проекту будуть відомі після підписання попередньої угоди з KfW. Але при цьому я хочу запевнити: ми виконаємо всі свої зобов'язання. І це буде сигналом, що іноземним інвесторам комфортно працювати в Одеському порту», — резюмував Вецкаганс.





Схожі новини
  • На Одещині будують зерносховища у порту
  • CARGILL ІНВЕСТУЄ В ПОРТОВУ ІНФРАСТРУКТУРУ
  • В ІЛЛІЧІВСЬКОМУ ПОРТУ ОФОРМЛЕНА ПЕРША ПАРТІЯ КОНТЕЙНЕРІВ В РЕЖИМІ ПОПЕРЕДНЬОГО ОФОРМЛЕННЯ ДО ЗАЇЗДУ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ В ПОРТ
  • У Одеському порту урочисто відкрито першу чергу зернового термінала
  • В Одеському порту відкритий перший силос нового зерноперевального комплексу

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.