Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що Законом України від 20.12.2016 №1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» внесено зміни до Податкового кодексу України та Закону України від 24.06.2004 №1877-IV «Про державну підтримку сільського господарства України» (далі – Закон №1877), якими запроваджено формування та ведення Реєстру отримувачів бюджетної дотації (далі – Реєстр) для розвитку сільськогосподарських товаровиробників та стимулювання виробництва сільськогосподарської продукції.
Згідно з пунктом 161.4 статті 161 розділу V1 Закону №1877 порядок ведення та форма Реєстру затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Сільськогосподарський товаровиробник для внесення його до Реєстру подає до контролюючого органу за місцем свого обліку, як платника податку на додану вартість (далі – ПДВ), заяву про внесення сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру отримувачів бюджетної дотації (далі – Заява), форму якої затверджено наказом Міністерства фінансів України від 23.02.2017 №275, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28.02.2017 за №268/30136, який набрав чинності 28.02.2017 (опубліковано у газеті «Урядовий кур’єр» від 28.02.2017 №39).
Відповідно до п.1 пояснень до Заяви, така Заява з позначкою «Внесення» заповнюється та подається в електронній формі або у паперовому вигляді у місяці, який передує початку податкового періоду, з якого особа матиме право на отримання бюджетної дотації, та протягом п’яти календарних днів після закінчення граничного строку подання податкової звітності з ПДВ, встановленого для місячного податкового (звітного) періоду.
Тобто перші заяви подаються, починаючи з 21.03.2017.