Аграрний тиждень. Україна
» » Аграрна конференція фахівців із закупівель
» » Аграрна конференція фахівців із закупівель

    Аграрна конференція фахівців із закупівель


    23 червня 2017 року інформаційна компанія "ПроАгро" проведе III щорічну Аграрну конференціюфахівців із закупівель.

    Багато українських агрокомпаній реалізують довгострокові стратегії розвитку, вибудовують бізнес-процеси сучасного зразка, що включає прозорість процедури закупівель. Оптимізація закупівель і скорочення виробничих витрат є інструментами, здатними підвищити ефективність аграрного бізнесу.

    Сезонність закупівель, великий асортимент закуповуваних матеріально-технічних ресурсів, розпорошеність ділянок - закупівлі агрокомпаній мають власну специфіку. Неможливість впливати на ціни реалізації вирощеної агропродукції робить зовнішні закупівлі ресурсів і послуг ключовим фактором, від якого залежить прибуток агрокомпанії. Для багатьох підприємств говорити про чітку методику в проведенні закупівель поки зарано, тому обмін досвідом вкрай важливий.

    Тема організації закупівель - дуже обємна. Але ми постараємося в рамках 10 доповідей наших спікерів висвітлити основні питання, актуальні для закупівельників агрокомпаній:

    <!- - Приклади успішного реформування закупівельної діяльності агрокомпаній і побудови логістики закупівель

    <!  - Планування закупівель: як поєднати сезонну потребу і cash flow, як уникнути авралів, скільки закладати і як враховувати непередбачені витрати?

    <!  - Big Data, Spend Analysis і нові технології: прозорість у закупівлях, виявлення можливостей для оптимізації та економії

    <!- - Організація системи закупівель і контролю на місцях, перевірка заявок на закупівлі

    <    - Побудова вертикалі закупівель в агрокомпанії, делегування повноважень

    <!-  - Тендерна система закупівель: наскільки ефективна, які процедури необхідні, що на тендерах купувати не має сенсу? І як зробити так, щоб тендери не були лише про людське око

    <!-   - Різні технології організації та проведення тендерів

    <!-   - Боротьба з внутрішньої корупцією та оцінка ефективності закупівельників

    <!-   - Як залучити та консолідувати постачальників сільськогосподарської сировини

    <!-   - Важливі умови контрактів на закупівлю МТР для АПК

    Блок виступів буде присвячений взаєминам покупців-агрокомпаній та постачальників: виробників і дистриб'юторів.

    Місце зустрічі - Київський Гольф Центр на Оболонській набережній. 

    З питань участі в роботі наших заходів, партнерських програм, організації доповіді та розміщення реклами звертайтеся в інформаційну компанію "ПроАгро":

    тел./факс: (+38 044) 248-02-67, (+38 067) 243-38-03, Олеся Архипчук

    e-mail: info@proagro.com.ua, event@proagro.com.ua

    сайт конференції:http://www.proagro.com.ua/events/purchaser2017/





    Схожі новини
  • Виставки «Зернові технології 2015», «Agro Animal Show 2015» та «Фрукти. Овочі. Логістика 2015» фотозвіт
  • №4 (259)
  • №42 (254)
  • №38 (250)
  • Молока стало меньше

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Аграрна конференція фахівців із закупівель


23 червня 2017 року інформаційна компанія "ПроАгро" проведе III щорічну Аграрну конференціюфахівців із закупівель.

Багато українських агрокомпаній реалізують довгострокові стратегії розвитку, вибудовують бізнес-процеси сучасного зразка, що включає прозорість процедури закупівель. Оптимізація закупівель і скорочення виробничих витрат є інструментами, здатними підвищити ефективність аграрного бізнесу.

Сезонність закупівель, великий асортимент закуповуваних матеріально-технічних ресурсів, розпорошеність ділянок - закупівлі агрокомпаній мають власну специфіку. Неможливість впливати на ціни реалізації вирощеної агропродукції робить зовнішні закупівлі ресурсів і послуг ключовим фактором, від якого залежить прибуток агрокомпанії. Для багатьох підприємств говорити про чітку методику в проведенні закупівель поки зарано, тому обмін досвідом вкрай важливий.

Тема організації закупівель - дуже обємна. Але ми постараємося в рамках 10 доповідей наших спікерів висвітлити основні питання, актуальні для закупівельників агрокомпаній:

<!- - Приклади успішного реформування закупівельної діяльності агрокомпаній і побудови логістики закупівель

<!  - Планування закупівель: як поєднати сезонну потребу і cash flow, як уникнути авралів, скільки закладати і як враховувати непередбачені витрати?

<!  - Big Data, Spend Analysis і нові технології: прозорість у закупівлях, виявлення можливостей для оптимізації та економії

<!- - Організація системи закупівель і контролю на місцях, перевірка заявок на закупівлі

<    - Побудова вертикалі закупівель в агрокомпанії, делегування повноважень

<!-  - Тендерна система закупівель: наскільки ефективна, які процедури необхідні, що на тендерах купувати не має сенсу? І як зробити так, щоб тендери не були лише про людське око

<!-   - Різні технології організації та проведення тендерів

<!-   - Боротьба з внутрішньої корупцією та оцінка ефективності закупівельників

<!-   - Як залучити та консолідувати постачальників сільськогосподарської сировини

<!-   - Важливі умови контрактів на закупівлю МТР для АПК

Блок виступів буде присвячений взаєминам покупців-агрокомпаній та постачальників: виробників і дистриб'юторів.

Місце зустрічі - Київський Гольф Центр на Оболонській набережній. 

З питань участі в роботі наших заходів, партнерських програм, організації доповіді та розміщення реклами звертайтеся в інформаційну компанію "ПроАгро":

тел./факс: (+38 044) 248-02-67, (+38 067) 243-38-03, Олеся Архипчук

e-mail: info@proagro.com.ua, event@proagro.com.ua

сайт конференції:http://www.proagro.com.ua/events/purchaser2017/





Схожі новини
  • Виставки «Зернові технології 2015», «Agro Animal Show 2015» та «Фрукти. Овочі. Логістика 2015» фотозвіт
  • №4 (259)
  • №42 (254)
  • №38 (250)
  • Молока стало меньше

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.