Аграрний тиждень. Україна
» » Україна приваблює німецькі інвестиції й нарощує експорт автокомпонентів, сільськогосподарської продукції та одягу до Німеччини
» » Україна приваблює німецькі інвестиції й нарощує експорт автокомпонентів, сільськогосподарської продукції та одягу до Німеччини

    Україна приваблює німецькі інвестиції й нарощує експорт автокомпонентів, сільськогосподарської продукції та одягу до Німеччини


    Бізнес-відносини між Україною й Німеччиною суттєво зміцнюються як з точки зору зовнішньої торгівлі, так і розвитку німецького бізнесу в Україні. Згідно з опитуванням Німецько-Української промислово-торговельної палати, 68% німецьких компаній планують подальші інвестиції в Україні, а 78% бачать чіткі передумови для зростання. Тенденції розвитку бізнес-відносин між двома країнами підтверджують, що сьогодні є основа для розвитку української економіки та зростання експорту.

     

    Зокрема, за результатами опитування, німецькі підприємства позитивно оцінюють кон’юнктуру ринку в Україні та очікують на пожвавлення як в економіці країни в цілому, та і в окремих галузях. На думку 56% німецьких компаній, економічне середовище в країні є добрим чи дуже добрим. При цьому майже дві третини очікують зростання обороту у 2017році і 27% передбачають збільшення цього показника на понад 10%.

     

    Інвестиційна діяльність німецьких компаній в Україні у 2016році активізувалася. Порівняно з 2015роком 15%компаній збільшили масштаби інвестицій в Україні, а 42% інвестували на тому ж рівні. У 2016році 94% компаній, що взяли участь в опитуванні, не виводили інвестиції і 95% не планують цього робити й у 2017 році. Для порівняння: у кризовому 2014році 28% підприємств довелось припинити діяльність певних напрямів свого бізнесу в Україні.

     

    «За останні два роки ми бачимо в Україні більше змін та перетворень, ніж, мабуть, впродовж 23 попередніх років. Ми віримо, що українсько-німецькі відносини сприятимуть зростанню регіонів, галузей та економіки в цілому. З моменту створення Німецько-Української промислово-торговельної палати ми поставили собі за мету стати надійним партнером як для німецьких, так і українських підприємств та справжнім помічником у розвитку економічних відносин. Саме тому ми й надалі докладатимемо зусиль, щоб інвестиції наших співвітчизників були успішними в Україні, на ринок заходили нові німецькі компанії, а українські підприємці разом з Палатою відкривали нові можливості експорту, підвищували стандарти роботи і мали більше сміливості пропонувати українські товари за межами локального ринку», – зазначив Андреас Лір, президент Німецько-Української промислово-торговельної палати.

    Показовим з точки зору розвитку німецького бізнесу в Україні є зростання кількості персоналу. У 2016році 33% компаній збільшили чисельність працівників, а на 2017рік плани щодо залучення нових кадрів має кожна друга компанія. Така тенденція впливатиме на інші аспекти ринку праці: збільшення попиту на кваліфікованих працівників та підвищення заробітної плати, особливо в регіонах України, для яких наявність кваліфікованого персоналу буде в майбутньому одним із чинників конкурентоспроможності.

     

    Позитивні тенденції в Україні підсилюються за рахунок зовнішньоторговельних відносин між двома країнами. За останні п’ять років структура експорту українських товарів значно змінилася. Якщо у 2012році 29,2% експорту припадали на металургійні вироби (перш за все сиру сталь), то у 2016 році основними галузями стали автомобільні комплектуючі (24,7%) та сільськогосподарські вироби (10,7%), тоді як метали опустилися на третю сходинку (9,6%). Зміцнили позиції та увійшли до п’ятірки основних експортних секторів готовий одяг (9,2%) та перероблена харчова і фуражна продукція (7,6%).

    «Сьогодні ми бачимо не тільки позитивний розвиток економічних стосунків України з Німеччиною, але й очевидний зсув українського експорту з енергоємної важкої до легкої промисловості. Українські підприємці здатні виготовляти високоякісні компоненти до автівок, взуття чи сукні, а Німеччина вже стала для декотрих із них ринком збуту і чудовою «точкою входу» на великий ринок ЄС, що відкриває широкі перспективи майбутніх досягнень», – підкреслив Александер Маркус, голова правління Палати.

     

    Зростання експорту продукції легкої промисловості й сільського господарства в Україні є важливим фактором розвитку малого й середнього підприємництва, запровадження стандартів виробництва й відкритої конкуренції, притаманних економікам ЄС.

    * * *

     

    Німецько-Українська промислово-торговельна палата





    Схожі новини
  • НІМЕЧЧИНА ХОЧЕ ЗБУДУВАТИ В УКРАЇНІ АВТОЗАВОДИ
  • Україна посилює торговельно-економічні відносини з Німеччиною
  • Українські аграрії уже готуються до активної співпраці із німцями
  • Україна використає німецький досвід для нарощення виробництва сільгосппродукції
  • УСПП та Американська торговельна палата стали партнерами

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Україна приваблює німецькі інвестиції й нарощує експорт автокомпонентів, сільськогосподарської продукції та одягу до Німеччини


Бізнес-відносини між Україною й Німеччиною суттєво зміцнюються як з точки зору зовнішньої торгівлі, так і розвитку німецького бізнесу в Україні. Згідно з опитуванням Німецько-Української промислово-торговельної палати, 68% німецьких компаній планують подальші інвестиції в Україні, а 78% бачать чіткі передумови для зростання. Тенденції розвитку бізнес-відносин між двома країнами підтверджують, що сьогодні є основа для розвитку української економіки та зростання експорту.

 

Зокрема, за результатами опитування, німецькі підприємства позитивно оцінюють кон’юнктуру ринку в Україні та очікують на пожвавлення як в економіці країни в цілому, та і в окремих галузях. На думку 56% німецьких компаній, економічне середовище в країні є добрим чи дуже добрим. При цьому майже дві третини очікують зростання обороту у 2017році і 27% передбачають збільшення цього показника на понад 10%.

 

Інвестиційна діяльність німецьких компаній в Україні у 2016році активізувалася. Порівняно з 2015роком 15%компаній збільшили масштаби інвестицій в Україні, а 42% інвестували на тому ж рівні. У 2016році 94% компаній, що взяли участь в опитуванні, не виводили інвестиції і 95% не планують цього робити й у 2017 році. Для порівняння: у кризовому 2014році 28% підприємств довелось припинити діяльність певних напрямів свого бізнесу в Україні.

 

«За останні два роки ми бачимо в Україні більше змін та перетворень, ніж, мабуть, впродовж 23 попередніх років. Ми віримо, що українсько-німецькі відносини сприятимуть зростанню регіонів, галузей та економіки в цілому. З моменту створення Німецько-Української промислово-торговельної палати ми поставили собі за мету стати надійним партнером як для німецьких, так і українських підприємств та справжнім помічником у розвитку економічних відносин. Саме тому ми й надалі докладатимемо зусиль, щоб інвестиції наших співвітчизників були успішними в Україні, на ринок заходили нові німецькі компанії, а українські підприємці разом з Палатою відкривали нові можливості експорту, підвищували стандарти роботи і мали більше сміливості пропонувати українські товари за межами локального ринку», – зазначив Андреас Лір, президент Німецько-Української промислово-торговельної палати.

Показовим з точки зору розвитку німецького бізнесу в Україні є зростання кількості персоналу. У 2016році 33% компаній збільшили чисельність працівників, а на 2017рік плани щодо залучення нових кадрів має кожна друга компанія. Така тенденція впливатиме на інші аспекти ринку праці: збільшення попиту на кваліфікованих працівників та підвищення заробітної плати, особливо в регіонах України, для яких наявність кваліфікованого персоналу буде в майбутньому одним із чинників конкурентоспроможності.

 

Позитивні тенденції в Україні підсилюються за рахунок зовнішньоторговельних відносин між двома країнами. За останні п’ять років структура експорту українських товарів значно змінилася. Якщо у 2012році 29,2% експорту припадали на металургійні вироби (перш за все сиру сталь), то у 2016 році основними галузями стали автомобільні комплектуючі (24,7%) та сільськогосподарські вироби (10,7%), тоді як метали опустилися на третю сходинку (9,6%). Зміцнили позиції та увійшли до п’ятірки основних експортних секторів готовий одяг (9,2%) та перероблена харчова і фуражна продукція (7,6%).

«Сьогодні ми бачимо не тільки позитивний розвиток економічних стосунків України з Німеччиною, але й очевидний зсув українського експорту з енергоємної важкої до легкої промисловості. Українські підприємці здатні виготовляти високоякісні компоненти до автівок, взуття чи сукні, а Німеччина вже стала для декотрих із них ринком збуту і чудовою «точкою входу» на великий ринок ЄС, що відкриває широкі перспективи майбутніх досягнень», – підкреслив Александер Маркус, голова правління Палати.

 

Зростання експорту продукції легкої промисловості й сільського господарства в Україні є важливим фактором розвитку малого й середнього підприємництва, запровадження стандартів виробництва й відкритої конкуренції, притаманних економікам ЄС.

* * *

 

Німецько-Українська промислово-торговельна палата





Схожі новини
  • НІМЕЧЧИНА ХОЧЕ ЗБУДУВАТИ В УКРАЇНІ АВТОЗАВОДИ
  • Україна посилює торговельно-економічні відносини з Німеччиною
  • Українські аграрії уже готуються до активної співпраці із німцями
  • Україна використає німецький досвід для нарощення виробництва сільгосппродукції
  • УСПП та Американська торговельна палата стали партнерами

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.