Аграрний тиждень. Україна
» » Чому ДФС зупиняє реєстрацію податкових накладних
» » Чому ДФС зупиняє реєстрацію податкових накладних

    Чому ДФС зупиняє реєстрацію податкових накладних


    З 1 липня 2017 року численна кількість господарств постраждала від зупинення реєстрації податкових накладних, власних або постачальників, повідомив експерт Всеукраїнської Аграрної Ради від Юридичнoї фірми ОМП Віталій Смердов.

    За його словами, зупинка реєстрації накладних призводить до величезних втрат підприємств (особливо ризикують покупці товару, які в результаті цього не можуть вчасно відобразити податковий кредит), тому проблема потребує нагального вирішення.  

    «Зупинення реєстрації здійснюється у разі виготовлення чи постачання так званих ризикових товарів, перелік яких міститься у наказі Державної фіскальної служби від 30 червня 2017 р. № 461. Серед них велика кількість сільськогосподарської продукції: пшениця, кукурудза, ячмінь, насіння соняшнику, олія соняшникова, цукор, хлібобулочні, кондитерські вироби тощо», - розповів Віталій Смердов.

    Як зазначив експерт, головна підстава для зупинення реєстрації - невідповідність критерію «умовного складу». Це означає, що платник постачає на експорт певного товару в 1,5 разів більше, ніж є на його умовному складі таких самих товарів за тим самим кодом (умовний склад формується з 1 січня 2017 року). Тобто фактично ризик з’являється, якщо підприємство продає власно вироблену продукцію, продає продукцію, що була придбана до 1 січня 2017 року, отримує аванс за продукцію, яку ще не закупив, чи продає товар із значною націнкою.

    «Попередити зупинення реєстрації за зазначеним критерієм практично неможливо», - зауважив Віталій Смердов.

    За його словами, щоб поновити реєстрацію податкових накладних, господарству слід направити до ДФС за місцем податкового обліку інформацію в електронній формі, яка б підтвердила реальність операції постачання продукції, щодо якої зупинено накладні (договори, первинні документи, сертифікати походження тощо).

    Після відновлення реєстрації податкової накладної при подальших постачаннях цього ж товару ця проблема виникати не повинна. Але експерт попереджає, що на практиці можуть мати місце й виключення (у тому числі, протиправні дії з боку ДФС). Тому для найбільш ефективного захисту  прав у разі зупинення реєстрації податкових накладних потрібно звертатися до фахівців.

     

    Прес-служба ВАР





    Схожі новини
  • Аграріям можуть повернути втрачені через ДФС кошти
  • ДФС та Казначейство блокує електронні ПДВ-рахунки аграріїв
  • Ринок пального виведуть з тіні
  • УАК просить Мінфін відкласти штрафи за нереєстрацію податкових накладних
  • УАК обговорила з Мін’юстом спрощення реєстрації договорів оренди с/г земель

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Чому ДФС зупиняє реєстрацію податкових накладних


З 1 липня 2017 року численна кількість господарств постраждала від зупинення реєстрації податкових накладних, власних або постачальників, повідомив експерт Всеукраїнської Аграрної Ради від Юридичнoї фірми ОМП Віталій Смердов.

За його словами, зупинка реєстрації накладних призводить до величезних втрат підприємств (особливо ризикують покупці товару, які в результаті цього не можуть вчасно відобразити податковий кредит), тому проблема потребує нагального вирішення.  

«Зупинення реєстрації здійснюється у разі виготовлення чи постачання так званих ризикових товарів, перелік яких міститься у наказі Державної фіскальної служби від 30 червня 2017 р. № 461. Серед них велика кількість сільськогосподарської продукції: пшениця, кукурудза, ячмінь, насіння соняшнику, олія соняшникова, цукор, хлібобулочні, кондитерські вироби тощо», - розповів Віталій Смердов.

Як зазначив експерт, головна підстава для зупинення реєстрації - невідповідність критерію «умовного складу». Це означає, що платник постачає на експорт певного товару в 1,5 разів більше, ніж є на його умовному складі таких самих товарів за тим самим кодом (умовний склад формується з 1 січня 2017 року). Тобто фактично ризик з’являється, якщо підприємство продає власно вироблену продукцію, продає продукцію, що була придбана до 1 січня 2017 року, отримує аванс за продукцію, яку ще не закупив, чи продає товар із значною націнкою.

«Попередити зупинення реєстрації за зазначеним критерієм практично неможливо», - зауважив Віталій Смердов.

За його словами, щоб поновити реєстрацію податкових накладних, господарству слід направити до ДФС за місцем податкового обліку інформацію в електронній формі, яка б підтвердила реальність операції постачання продукції, щодо якої зупинено накладні (договори, первинні документи, сертифікати походження тощо).

Після відновлення реєстрації податкової накладної при подальших постачаннях цього ж товару ця проблема виникати не повинна. Але експерт попереджає, що на практиці можуть мати місце й виключення (у тому числі, протиправні дії з боку ДФС). Тому для найбільш ефективного захисту  прав у разі зупинення реєстрації податкових накладних потрібно звертатися до фахівців.

 

Прес-служба ВАР





Схожі новини
  • Аграріям можуть повернути втрачені через ДФС кошти
  • ДФС та Казначейство блокує електронні ПДВ-рахунки аграріїв
  • Ринок пального виведуть з тіні
  • УАК просить Мінфін відкласти штрафи за нереєстрацію податкових накладних
  • УАК обговорила з Мін’юстом спрощення реєстрації договорів оренди с/г земель

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.