Не зважаючи на те, що впродовж останніх років українські виробники картоплі працюють «на межі виживання», вітчизняне картоплярство має резерви розвитку.
На цьому наголосив Ігор Тарушкін, керівник відділу регіонального маркетингу компанії «Байєр» в Україні — генерального партнера IV Національного Дня Картоплі, який відбудеться 22 серпня на базі ТОВ «АФ Брусилів» (Житомирщина).
За словами експерта, для налагодження ситуації треба працювати не тільки над підвищенням якості картоплі, а й над активізацією попиту на неї (за справедливу ціну).
«Зрозуміло, що стале підвищення попиту на якісну картоплю можливе лише за умов глобального покращення економічної ситуації в країні. Інакше професійні виробники і далі перебуватимуть під ціновим тиском «дикого» ринку – продукції недостатніх кондицій, але з низькими ціновими очікуваннями».
Пан Тарушкін переконаний, серед резервів галузі — розвиток переробки (сьогодні — це глобальний світовий тренд).
Доволі цікавим, хоча і обмеженим джерелом, є і пошук експортних ринків, зокрема на продукцію переробки.