Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Українські свинарі почали більше цікавитися бенчмаркінгом
АТУ»Новини»Українські свинарі почали більше цікавитися бенчмаркінгом

    Українські свинарі почали більше цікавитися бенчмаркінгом


    Популярність бенчмаркінгу серед вітчизняних свиногосподарств зростає. Так, до другого «туру» дослідження долучилося на 2/3х більше підприємств, ніж до першого. Про це повідомила аналітик Асоціації «Свинарі України» Олександра Бондарська презентуючи результати проекту під час V Міжнародного Дня свиноферми, який відбувся 4 жовтня. Подію організували АСУ, ГС «ВАР» та компанія Dykun.

    «Наразі ми презентуємо результати дослідження за перші пів року 2017-го. Варто зауважити, що не зважаючи на літню пору, а це зазвичай період жнив і відпусток, кількість учасників бенчмаркінгу зросла. Їх питома вага у промисловій реалізації свинини сягнула 18%», — зазначила експерт.

    За словами пані Олександри, у рамках дослідження учасники розподіляються по групам за розміром підприємств — найменші, середні та найбільші — для зручності співставлення результатів. Аналітик зауважила, що крім виробничих показників аналізували й собівартість господарств.

    «Дані від учасників різняться. Це пов’язано з відмінністю методології розрахунків підприємств. Наприклад, деякі господарства рахують собівартість з ПДВ, інші — без», — пояснила Олександра Бондарська.

    Нагадаємо, Асоціація «Свинарі України» розпочала роботу над проектом бенчмаркінгу у 2016-му в рамках дослідження пріоритетних напрямків розвитку свинарства в Україні спільно з ЄБРР.

    Прес-служба Асоціації «Свинарі України»





    Схожі новини
  • Виставки «Зернові технології 2015», «Agro Animal Show 2015» та «Фрукти. Овочі. Логістика 2015» фотозвіт
  • №42 (254)
  • №4 (259)
  • Молока стало меньше
  • №2 (257)

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Українські свинарі почали більше цікавитися бенчмаркінгом

11 жовтень, Розділ Новини, переглядів 3 543

Популярність бенчмаркінгу серед вітчизняних свиногосподарств зростає. Так, до другого «туру» дослідження долучилося на 2/3х більше підприємств, ніж до першого. Про це повідомила аналітик Асоціації «Свинарі України» Олександра Бондарська презентуючи результати проекту під час V Міжнародного Дня свиноферми, який відбувся 4 жовтня. Подію організували АСУ, ГС «ВАР» та компанія Dykun.

«Наразі ми презентуємо результати дослідження за перші пів року 2017-го. Варто зауважити, що не зважаючи на літню пору, а це зазвичай період жнив і відпусток, кількість учасників бенчмаркінгу зросла. Їх питома вага у промисловій реалізації свинини сягнула 18%», — зазначила експерт.

За словами пані Олександри, у рамках дослідження учасники розподіляються по групам за розміром підприємств — найменші, середні та найбільші — для зручності співставлення результатів. Аналітик зауважила, що крім виробничих показників аналізували й собівартість господарств.

«Дані від учасників різняться. Це пов’язано з відмінністю методології розрахунків підприємств. Наприклад, деякі господарства рахують собівартість з ПДВ, інші — без», — пояснила Олександра Бондарська.

Нагадаємо, Асоціація «Свинарі України» розпочала роботу над проектом бенчмаркінгу у 2016-му в рамках дослідження пріоритетних напрямків розвитку свинарства в Україні спільно з ЄБРР.

Прес-служба Асоціації «Свинарі України»





Схожі новини
  • Виставки «Зернові технології 2015», «Agro Animal Show 2015» та «Фрукти. Овочі. Логістика 2015» фотозвіт
  • №42 (254)
  • №4 (259)
  • Молока стало меньше
  • №2 (257)

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.