Аграрний тиждень. Україна
» » СПРОСТУВАННЯ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ІСНУВАННЯ
» » СПРОСТУВАННЯ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ІСНУВАННЯ

    СПРОСТУВАННЯ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ІСНУВАННЯ


    Цим висловом власник молочної ферми і переробного підприємства «Азорель» Сергій Дашко коротко описує досвід господарства. Попри всі економічні складнощі й нерентабельність молочного тваринництва в Україні цей проект виглядає сьогодні як «молочна оаза».

     

    Без державної підтримки і кредитів, лише власними силами, переймаючи досвід ведення сімейного молочного бізнесу в інших країнах та навчаючись на своїх помилках, Сергій Дашко за кілька років створив компанію, що стала яскравим прикладом замкненого циклу виробництва.

    «Цей проект засновувався абсолютно «з нуля», реально у чистому полі. З самого початку діяльності він був задуманий в форматі європейської молочної ферми сімейного типу за розміром, - розповідає Сергій Миколайович. - Важливо, що всі виробничі процеси відразу планувалися і запроваджувалися відповідно до європейських стандартів і вимог. Підприємство «Азорель» задумувалося в 2005 році як високотехнологічне виробництво молока та молочних продуктів із максимальним збереженням традиційних і використанням сучасних технологій. В процесі ми навчалися на власних помилках, враховували український і закордонний досвід, відвідували аналогічні ферми в Європі, вивчали французький досвід молочного скотарства. Тож за основу на ТОВ «Азорель» взято досвід ведення сімейних молочних ферм Франції».

    Інвестиції в підприємство за весь період склали $1,3 млн. За ці кошти збудовано корівники, закуплено маточне поголівя і обладнання для переробки молока.

     

    Дорога до стандартів

    Історія ТОВ «Азорель» розпочалася 2009-го з п’ятьох корів, але вже того року було завезено молочне стадо. Спочатку це було українське маточне поголів’я, та оскільки надої були не надто високими - 4 тис. л молока з корови, з часом Сергій Миколайович обрав корів французької генетики - монбельярдську породуВже за результатами 2010 року «Азорель» отримала перші прибутки, а в 2014-му виручка компанії склала 7,3 млн грн.

    У 2011 році компанія успішно пройшла атестацію у відповідності до Закону «Про молоко» і отримала атестат «два в одному»: на виробництво і переробку молока. «Така концепція проекту себе виправдовує, бо дає можливість контролю якості молока та молокопродукції на всіх етапах виробництва, - пояснює власник компанії. – В 2012-му ми отримали необхідні документи на право виробництва для продажу вроздріб сирого молока, без будь якої обробки».

    Першим партнером з реалізації молочної продукції під торговою маркою «Азорель» став магазин Delight у Києві. У 2011 році асортимент компанії нараховував лише чотири позиції – пастеризоване молоко, кефір, «простоквашу» та сир. Сьогодні ж на фермі утримується 73 фуражних корови і 38 теличок, а на підприємстві переробляють близько 1,2 т молока на добу і виготовляють 25 видів молочної продукції.

     

    За словами Сергія Миколайовича, наявність переробки молока дає можливість підприємству бути прибутковим, адже без власної переробки такий проект є нежиттєздатним.

     

    Повну версію статті про компанію "Азорель" читайте в журналі "Аграрний Тиждень. Україна" №11 (листопад).

    Придбати або замовити електронну версію можна написавши на email: buh@a7d.com.ua 






    Схожі новини
  • Виставки «Зернові технології 2015», «Agro Animal Show 2015» та «Фрукти. Овочі. Логістика 2015» фотозвіт
  • №42 (254)
  • Микола Присяжнюк: «Загальне надходження молока на переробні підприємства зросло на 10%
  • № 26 (195) 25.07-31.07.2011
  • Молока стало меньше

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

СПРОСТУВАННЯ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ІСНУВАННЯ


Цим висловом власник молочної ферми і переробного підприємства «Азорель» Сергій Дашко коротко описує досвід господарства. Попри всі економічні складнощі й нерентабельність молочного тваринництва в Україні цей проект виглядає сьогодні як «молочна оаза».

 

Без державної підтримки і кредитів, лише власними силами, переймаючи досвід ведення сімейного молочного бізнесу в інших країнах та навчаючись на своїх помилках, Сергій Дашко за кілька років створив компанію, що стала яскравим прикладом замкненого циклу виробництва.

«Цей проект засновувався абсолютно «з нуля», реально у чистому полі. З самого початку діяльності він був задуманий в форматі європейської молочної ферми сімейного типу за розміром, - розповідає Сергій Миколайович. - Важливо, що всі виробничі процеси відразу планувалися і запроваджувалися відповідно до європейських стандартів і вимог. Підприємство «Азорель» задумувалося в 2005 році як високотехнологічне виробництво молока та молочних продуктів із максимальним збереженням традиційних і використанням сучасних технологій. В процесі ми навчалися на власних помилках, враховували український і закордонний досвід, відвідували аналогічні ферми в Європі, вивчали французький досвід молочного скотарства. Тож за основу на ТОВ «Азорель» взято досвід ведення сімейних молочних ферм Франції».

Інвестиції в підприємство за весь період склали $1,3 млн. За ці кошти збудовано корівники, закуплено маточне поголівя і обладнання для переробки молока.

 

Дорога до стандартів

Історія ТОВ «Азорель» розпочалася 2009-го з п’ятьох корів, але вже того року було завезено молочне стадо. Спочатку це було українське маточне поголів’я, та оскільки надої були не надто високими - 4 тис. л молока з корови, з часом Сергій Миколайович обрав корів французької генетики - монбельярдську породуВже за результатами 2010 року «Азорель» отримала перші прибутки, а в 2014-му виручка компанії склала 7,3 млн грн.

У 2011 році компанія успішно пройшла атестацію у відповідності до Закону «Про молоко» і отримала атестат «два в одному»: на виробництво і переробку молока. «Така концепція проекту себе виправдовує, бо дає можливість контролю якості молока та молокопродукції на всіх етапах виробництва, - пояснює власник компанії. – В 2012-му ми отримали необхідні документи на право виробництва для продажу вроздріб сирого молока, без будь якої обробки».

Першим партнером з реалізації молочної продукції під торговою маркою «Азорель» став магазин Delight у Києві. У 2011 році асортимент компанії нараховував лише чотири позиції – пастеризоване молоко, кефір, «простоквашу» та сир. Сьогодні ж на фермі утримується 73 фуражних корови і 38 теличок, а на підприємстві переробляють близько 1,2 т молока на добу і виготовляють 25 видів молочної продукції.

 

За словами Сергія Миколайовича, наявність переробки молока дає можливість підприємству бути прибутковим, адже без власної переробки такий проект є нежиттєздатним.

 

Повну версію статті про компанію "Азорель" читайте в журналі "Аграрний Тиждень. Україна" №11 (листопад).

Придбати або замовити електронну версію можна написавши на email: buh@a7d.com.ua 






Схожі новини
  • Виставки «Зернові технології 2015», «Agro Animal Show 2015» та «Фрукти. Овочі. Логістика 2015» фотозвіт
  • №42 (254)
  • Микола Присяжнюк: «Загальне надходження молока на переробні підприємства зросло на 10%
  • № 26 (195) 25.07-31.07.2011
  • Молока стало меньше

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.