Державна продовольчо-зернова корпорація продовжує збільшувати обсяги реалізації готової продукції на внутрішній ринок. Про це повідомив в.о. голови правління ПАТ "ДПЗКУ" Дмитро Гавриш.
«За поточний період листопада цього маркетингового року на внутрішній ринок держкорпорацією вже реалізовано 10,5 тис. тонн продукції переробки, що на 12% більше від попереднього періоду. Позитивна тенденція розвитку даного напрямку стала можливою завдяки максимальним зусиллям управління реалізації продукції переробки ДПЗКУ», - зазначив керівник корпорації.
Нагадаємо, на сьогодні близько 80% контрагентів ДПЗКУ на внутрішньому ринку ― це виробники готової продукції: макаронні фабрики, хлібозаводи, пекарні. Це, в свою чергу, забезпечує корпорації можливість пропонувати кожному з них індивідуальні умови якості продукції, гнучку цінову політику та мінімізувати власні фінансові ризики. Цього року корпорація планує збільшити обсяги реалізації власної продукції переробки на 10%.