Аграрний тиждень. Україна
» » ДПЗКУ збільшує обсяги реалізації готової продукції
» » ДПЗКУ збільшує обсяги реалізації готової продукції

ДПЗКУ збільшує обсяги реалізації готової продукції


Державна продовольчо-зернова корпорація продовжує збільшувати обсяги реалізації готової продукції на внутрішній ринок. Про це повідомив в.о. голови правління ПАТ "ДПЗКУ" Дмитро Гавриш.

«За поточний період листопада цього маркетингового року на внутрішній ринок держкорпорацією вже реалізовано 10,5 тис. тонн продукції переробки, що на 12% більше від попереднього періоду. Позитивна тенденція розвитку даного напрямку стала можливою завдяки максимальним зусиллям управління реалізації продукції переробки ДПЗКУ», - зазначив керівник корпорації. 

Нагадаємо, на сьогодні близько 80% контрагентів ДПЗКУ на внутрішньому ринку ― це виробники готової продукції: макаронні фабрики, хлібозаводи, пекарні. Це, в свою чергу, забезпечує корпорації можливість пропонувати кожному з них індивідуальні умови якості продукції, гнучку цінову політику та мінімізувати власні фінансові ризики. Цього року корпорація планує збільшити обсяги реалізації власної продукції переробки на 10%.





Схожі новини
  • ДПЗКУ експортувала близько 17 тис. т борошномельної продукції
  • З початку 2017/18 МР філії ДПЗКУ переробили майже 73 тис. тонн зернових
  • У ДПЗКУ ЗБІЛЬШИЛИ ОБСЯГИ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ
  • ДПЗКУ прийняли на зберігання майже 2 млн тонн зернових
  • ДПЗКУ утримує позицію лідера за експортом українського борошна

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.