Аграрний тиждень. Україна
» » «МРІЯ» розробила інтерактивну карту для бджолярів
» » «МРІЯ» розробила інтерактивну карту для бджолярів

    «МРІЯ» розробила інтерактивну карту для бджолярів


    Агрохолдинг «МРІЯ» запустив першу в Україні інтерактивну карту медодайних культур www.honey.mriya.ua, на якій відображаються актуальні посівні площі всіх медоносів агрохолдингу з позначенням сорту, прогнозованого періоду цвітіння, інформації щодо планових робіт з обприскування, необхідної кількості бджолосімей для якісного запилення тощо. Проект реалізований силами ІТ-спеціалістів «МРІЇ».

    Мета проекту – забезпечити плідну взаємодію аграріїв із бджолярами, допомогти їм організувати логістику між масивами медодаїв та налагодити ефективну комунікацію. Завдяки новій розробці бджолярі з шести областей Західної України, де працює «МРІЯ» (Тернопільська, Хмельницька, Чернівецька, Івано-Франківська, Львівська, Рівненська) зможуть отримати доступ до інформації про понад 60 тис. га медодайних культур, які вирощує Агрохолдинг, подавати заявку та резервувати місця для своїх пасік на визначених масивах. Також для користувачів інтерактивної карти «МРІЇ» передбачено SMS-інформування про час цвітіння та внесення ЗЗР.

    «Для "МРІЇ" цей проект перш за все соціальний. Наша Компанія активно підтримує кооперативний рух, і серед створених за підтримки "МРІЇ" кооперативів значну частку займають саме бджолярські, – каже директор з комунікацій та соціальних проектів Агрохолдингу "МРІЯ" Нонна Шмідік. – Агрохолдинг допоміг цим кооперативам із закупівлею обладнання, навчанням, а тепер ще й створив інструмент, який дозволить пасікам ефективно організувати свою роботу, а отже – зібрати більше меду і збільшити свій дохід».

    Щоб отримати детальнішу інформацію, потрібно зареєструватись та отримати доступ до інтерактивної карти медодайних культур «МРІЇ».

     

    Для довідки:

    Україна входить в ТОП-3 світових експортерів меду. У 2017 році обсяги експорту цього продукту з України побили свій історичний рекорд: країна експортувала 67,8 тис. т меду на $133 800 000.

    Зараз в Україні налічується понад 400 тис. пасічників, які мають 4 млн. вуликів і виробляють приблизно 100 тис. т меду на рік.

     

    прес-служба Агрохолдингу «МРІЯ».





    Схожі новини
  • «МРІЯ»» розпочала збиральну кампанію
  • Агрохолдинг «Мрія» та IFC погодили умови реструктуризації боргу
  • «МРІЯ» закупила техніки на 7,2 млн дол
  • "Мрія" почала посівну кампанію
  • Інвестиції у розвиток

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

«МРІЯ» розробила інтерактивну карту для бджолярів


Агрохолдинг «МРІЯ» запустив першу в Україні інтерактивну карту медодайних культур www.honey.mriya.ua, на якій відображаються актуальні посівні площі всіх медоносів агрохолдингу з позначенням сорту, прогнозованого періоду цвітіння, інформації щодо планових робіт з обприскування, необхідної кількості бджолосімей для якісного запилення тощо. Проект реалізований силами ІТ-спеціалістів «МРІЇ».

Мета проекту – забезпечити плідну взаємодію аграріїв із бджолярами, допомогти їм організувати логістику між масивами медодаїв та налагодити ефективну комунікацію. Завдяки новій розробці бджолярі з шести областей Західної України, де працює «МРІЯ» (Тернопільська, Хмельницька, Чернівецька, Івано-Франківська, Львівська, Рівненська) зможуть отримати доступ до інформації про понад 60 тис. га медодайних культур, які вирощує Агрохолдинг, подавати заявку та резервувати місця для своїх пасік на визначених масивах. Також для користувачів інтерактивної карти «МРІЇ» передбачено SMS-інформування про час цвітіння та внесення ЗЗР.

«Для "МРІЇ" цей проект перш за все соціальний. Наша Компанія активно підтримує кооперативний рух, і серед створених за підтримки "МРІЇ" кооперативів значну частку займають саме бджолярські, – каже директор з комунікацій та соціальних проектів Агрохолдингу "МРІЯ" Нонна Шмідік. – Агрохолдинг допоміг цим кооперативам із закупівлею обладнання, навчанням, а тепер ще й створив інструмент, який дозволить пасікам ефективно організувати свою роботу, а отже – зібрати більше меду і збільшити свій дохід».

Щоб отримати детальнішу інформацію, потрібно зареєструватись та отримати доступ до інтерактивної карти медодайних культур «МРІЇ».

 

Для довідки:

Україна входить в ТОП-3 світових експортерів меду. У 2017 році обсяги експорту цього продукту з України побили свій історичний рекорд: країна експортувала 67,8 тис. т меду на $133 800 000.

Зараз в Україні налічується понад 400 тис. пасічників, які мають 4 млн. вуликів і виробляють приблизно 100 тис. т меду на рік.

 

прес-служба Агрохолдингу «МРІЯ».





Схожі новини
  • «МРІЯ»» розпочала збиральну кампанію
  • Агрохолдинг «Мрія» та IFC погодили умови реструктуризації боргу
  • «МРІЯ» закупила техніки на 7,2 млн дол
  • "Мрія" почала посівну кампанію
  • Інвестиції у розвиток

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.