Разом з новим законом органічні виробники отримали власний інструмент для продажів продукції на світових ринках
Нещодавно, 10 липня Верховна Рада ухвалила Проект
Закон про основні принципи та вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування
органічної продукції (№5448-д //w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=63755).
Основна ідея законопроекту полягає у тому, щоб допомогли розвивати органічне
виробництво, а також сприяти виходу української продукції на світові ринки.
Дуже часто українські виробники при експорті
органічної продукції стикають з декількома найпоширенішими проблемами.
По-перше, недовіра європейської спільноти до
якості української органічної продукції. Органічні продукти – це продукти, які
вирощені в процесі виробництва, згідно з органічними стандартами. При цьому
процесі заборонено використання будь-яких синтезованих мінеральних добрив,
засобів захисту, генетично-модифікованих організмів, штучних консервантів тощо.
І обов’язкова вимога – це сертифікація виробництва.
Згідного нового законопроекту в Україні посилюється контроль за виробниками.
Серед вимог, наприклад, це проходження та підтвердження сертифікації кожні 15
місяців. До речі, в Європі підтвердження
сертифікації виробники проходять, як правило, кожні 12 місяців.
Друга – це прямий контакт/вихід на
європейського покупця. І тут даються в знаки як пошук контакту, так і мовний
бар’єр.
«На
другий рік проведення міжнародного форуму з підтримки фермерства AGROPORT
UKRAINE ми виявили потребу в інструменті
якісної комунікації між виробником та покупцем, що допоміг би збувати продукції
на європейських ринках та будувати прямі відносини між сторонами, - роз’яснює Дмитро Титаренко генеральний менеджер AGROPORT
UKRAINE. – Майже рік ми розробляли інструмент, який гарантує прямий доступ до
органічних виробників для покупців з усього світу. Так був створений Agroportex.Bio.
На сьогодні, цей інструмент вже пройшов тестування на реальних покупцях, а 16
липня перша версія додатку з’явилася в маркетах для мобільних пристроїв».
За статистикою наразі статус органічного
виробника мають близько 400 господарств і вони займають десь 1% від загальної
площі земель, що обробляються в України. Вже сьогодні, Agroportex.Bio – це понад
400 операторів, що мають бажання використовувати інструмент, серед яких майже 1000
найменувань товарів. Загалом все це більш ніж 2000 потенційних пропозицій. Українська розробка унікальна.
PlayMarket https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.agroportex
Agroportex.Bio – це нішевий маркетплейс для B2B ринку, який гарантує прямий доступ до органічних виробників для покупців з усього світу. Основна проблема, на яку направлено рішення - це прямі продажі без посередників. Виробники бажають продавати всю свою продукцію дорого, а покупці шукають надійних постачальників з якісним товаром та найменшою ціною. Скористатися додатком Agroportex.bio зможуть тільки кінцеві виробники із підтвердженою сертифікатом продукцією. Система миттєво сповіщатиме їх про запити на продукцію, що зазначена у сертифікаті. Розробники вже працюють над другою версією, що автоматично перекладатиме пропозиції та запити на мову користувача.
Вперше платформа Agroportex.bio була презентована на найбільшій Міжнародній виставці органічних харчових продуктів БіоФах (BioFach 2018) у Нюрнберзі. Нею відразу зацікавилося чимало іноземних компаній, а для наших виробників це віщує хороші перспективи. Вдруге, Agroportex.bio вже в реальному режимі буде презентовано на міжнародному форумі АГРОПОРТ Південь Херсон 2018, який відбудеться у Херсоні 26–28 липня та буде орієнтований на дрібних і середніх фермерів. Серед ключових тем – інвестиційний потенціал Південної України, логістика с/г продукції (в тому числі — річкове перевезення), зрошення, овочівництво, садівництво, виноробство, тепличне господарство, виробництво органічної продукції, рибальство, молочне скотарство, птахівництво, ланцюги доданої вартості (перероблення с/г продукції), туризм, енергоефективні технології, розумні та IT-технології.
Завантажити додаток можуть всі охочі, але продавати, купувати та мати доступ до ринку цін та пропозицій будуть тільки сертифіковані виробники та покупці, що пройдуть верифікацію. Як відзначають організатори, перші три місяці користування Agroportex.bio - буде безкоштовним.
Всі хто встигнуть завантажити додаток до 25 липня 2018 р. мають змогу виграти авіаквитки від Turkish Airline на наступну виставку Biofach 2019. Стати учасником можна за посиланням: //biofach.agroport.ua
Також можна скористатися прямими посиланнями для завантаження
AppStore https://itunes.apple.com/us/app/agroportex-bio/id1411874481