Аграрний тиждень. Україна
» » PepsiCo повідомляє про значні успіхи у досягненні цілей сталого розвитку до 2025 року
» » PepsiCo повідомляє про значні успіхи у досягненні цілей сталого розвитку до 2025 року

    PepsiCo повідомляє про значні успіхи у досягненні цілей сталого розвитку до 2025 року


    PepsiCo повідомляє про значні успіхи у досягненні цілей сталого розвитку до 2025 року У новому звіті про сталий розвиток компанія PepsiCo інформує про вагомі досягнення у 2017 році в трьох ключових напрямках роботи – Продукти, Планета і Люди. Водночас компанія повідомляє про те, що 6,5 мільярда доларів США готівкою було повернуто акціонерам упродовж цього самого періоду. Такий прогрес є результатом цілеспрямованих зусиль компанії PepsiCo щодо реалізації стратегії сталого розвитку «Відповідально до мети», зокрема в операційній діяльності, виробничо-технологічних зв’язках, галузі харчової промисловості та напоїв загалом.

     

    «Відповідально до мети» – стратегія, яка відображає характер нашої компанії та управлінські принципи, що зумовлюються не тільки короткостроковими пріоритетами, а й довгостроковими цілями. Адже наш успіх і успіх громад, для яких ми працюємо, та світу в цілому нерозривно пов'язані між собою, – заявила Індра Нуйі, голова Ради директорів PepsiCo та генеральний директор. – Сьогодні важливіше, ніж будь-коли раніше, прагнути дотримання принципів сталого розвитку та прибутковості одночасно. І я щиро пишаюся тим, що саме так ми працюємо протягом більше десяти років».

     

    Основні моменти зі Звіту про сталий розвиток компанії PepsiCo в 2017 році

     

    Продукти. У 2017 році компанія PepsiCo продовжила зменшувати вміст доданого цукру та солі у складі напоїв і снеків, переорієнтовуючи бізнес у напрямку виробництва продуктів повсякденного споживання. Завдяки інноваціям і зміні рецептури продуктів, 43% асортименту напоїв (у 2016 році – 40%) мали не більше 100 калорій від доданого цукру з розрахунку на пляшку місткістю 300 мілілітрів. 7UP і Mirinda містять щонайменше на 30–50% менше доданого цукру, аніж попередні версії цих напоїв, що були замінені на десятках ринків по світу. Напій Pepsi без цукру тепер доступний на 73 ринках світу. В результаті виходу на ринок таких продуктів, як LIFEWTR та Quaker Overnight Oats, компанія збільшила чистий дохід від асортименту щоденного харчування до 27,5% від загального чистого доходу компанії.

     

    ·У 2017 році PepsiCo Україна представила на нашому ринку напій Pepsi в чорному дизайні з мінімальним вмістом калорій, в якому не міститься цукру. В цьому ж році компанія представила інновацію в лінійці соковмісних напоїв – освіжаючий напій із вмістом соку Sandora FRUTZ. А в соковій категорії у лютому 2017 року було випущено новий сік Fitness в лінійці соків та нектарів Sandora Essentials®, що містить 23 ккал у 100 мл. Окрім того, компанія випустила новий Lipton Ice Tea зі зниженим вмістом цукру. Починаючи з червня 2017 року, цукор у рецептурі холодного чаю частково замінений стевією. Водночас компанія в Україні розвивала портфель молочних продуктів і дитячого харчування: у 2017 році на ринку з’явилися мікс кефіру та фруктів «Слов’яночка», збиті сирки «Чудо» у великому стаканчику, лінійка кисломолочних продуктів для дітей «Засинайко» з екстрактом меліси від бренда «Агуша». Загалом приблизно 60% портфеля PepsiCo в Україні становлять продукти щоденного споживання: соки, молочна продукція, дитяче харчування.

    ·За 2017 рік через благодійні фонди PepsiCo Україна передала близько 400 тонн своєї продукції на благодійні потреби.

    Планета. Приблизно 80% сільськогосподарської продукції надходить до компанії PepsiCo шляхом прямих закупівель від фермерів, договори з якими укладені в рамках Програми сталого розвитку сільського господарства компанії. Мета цієї програми полягає в оптимізації економічної, соціальної та екологічної діяльності фермерських господарств, кількість яких зросла більше ніж удвічі, порівнюючи з 34% наприкінці 2016 року. Сьогодні партнерами PepsiCo є 40 000 виробників із 38 країн світу. Окрім того, у звіті говориться, що з 2006 року компанія PepsiCo, Фонд PepsiCo та партнери забезпечили доступ до чистої та безпечної питної води для 16 мільйонів осіб. Лише впродовж минулого року кількість цих людей зросла на 5 мільйонів.

     

    ·В Україні прагнення PepsiCo до збереження навколишнього середовища знайшло своє відображення в послідовному зменшенні споживання природних ресурсів та втіленні різноманітних екоініціатив. Так, за період з 2013 по 2017 рік компанія зменшила споживання води на 15%, енерговитрати на 6%, споживання газу на 13% із розрахунку на одну тонну виробленої продукції.

    ·У квітні 2017 року співробітники компанії долучилися до масштабного прибирання країни під назвою «Зробимо Україну чистою разом». А в листопаді компанія вже втретє приєдналася до акції з висаджування дерев «Відновимо ліси разом» від Лісової опікунської ради (FSC), за час проведення якої спільно з партнерами висаджено вже понад 32000 сіянців на території більш ніж 6,5 га.

    ·Протягом минулого року PepsiCo в Україні продовжувала формувати у школярів відповідальне ставлення щодо поводження з побутовими відходами в межах освітнього проекту «Let's Do It, Ukraine – school recycling». У 2017 році до проекту долучилися всі школи Миколаєва та три школи Вишневого Київської області.

    ·У листопаді 2017 року у Вишгороді за участю компанії PepsiCo, Української пакувально-екологічної коаліції, місцевої влади та інших партнерів стартував пілотний проект сортування твердих побутових відходів серед населення. Містянам безоплатно встановили додаткові сміттєві контейнери, в які вони можуть складати відходи упаковки: скло, пластик, поліетилен, жерсть тощо. Вміст цих контейнерів відправляють на сортування та подальшу переробку.

    ·PepsiCo продовжує широко використовувати FSC-сертифіковане пакування для своєї продукції. Станом на кінець 2017 року майже вся продукція компанії в упаковці Tetra Pak має позначку Лісової опікунської ради (FSC™, Forest Stewardship Council). Це свідчить про те, що картонна упаковка вироблена з деревини відповідальних лісових господарств, де дбають про їх відновлення та збереження.

     

    Люди. З 2015 року компанія PepsiCo надала підтримку 6,4 мільйона жінок і дівчат шляхом збільшення інвестицій у розвиток місцевих громад по всьому світу, в тому числі в межах проекту "Жінки, об’єднані спільною метою". Проект має на меті сприяти в отриманні доступу до підприємницької діяльності та розширенню можливостей працевлаштування для тисяч жінок у Латинській Америці.

     

    ·У 2017 році компанія PepsiCo отримала визнання як кращий роботодавець в Україні, одержавши міжнародний сертифікат Top Employers Institute. Експерти Top Employers Institute високо оцінили компанію за такими критеріями, як стратегія розвитку талантів, кадрове планування, адаптація нових співробітників, можливості навчання, професійного й особистого розвитку, управління ефективністю, розвиток лідерських якостей персоналу, кар’єрне зростання та управління кадровим резервом, компенсації та пільги, корпоративна культура.

    ·Станом на кінець 2017 року в рамках проекту «Чиста вода» компанія надала доступ до чистої питної води чотирьом тисячам вихованців дитячих дошкільних і шкільних закладів у Миколаївській та Київській областях шляхом встановлення в них автономних систем очистки води.

    ·Протягом 2017 року компанія PepsiCo в Україні підтримувала освітні заходи для жінок у світі бізнесу від Європейської Бізнес Асоціації та Американської торговельної палати в Україні.

     

    Окрім Звіту про сталий розвиток у 2017 році, компанія PepsiCo опублікувала таблицю показників ефективності та розширила діапазон тематики від А до Я на сайті компаніїpepsico.com, надаючи вичерпну інформацію про політику компанії, її програми, діяльність та управління, визначені у стратегії сталого розвитку «Відповідально до мети» до 2025 року.

     

     

    Про компанію PepsiCo

     

    Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo становив приблизно 63 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів США.

     

    В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі дозволяють PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів.

     


    ПроPepsiCoв Україні

     

    PepsiCo — один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральні води «Єсентуки» й «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і Хрусteam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

     

    Прес-служба компанії PepsiCo

     






    Схожі новини
  • Coca-Cola має намір прибрати з напоїв один із інгредієнтів
  • Молочна компанія «Галичина» збільшила прибуток на 2,2%
  • Nestlé змінила директора на ринку України і Молдови
  • Agroton у першому кварталі збільшив чистий прибуток в 2,5 рази
  • Danone та "Юнімілк" оголосили про злиття

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

PepsiCo повідомляє про значні успіхи у досягненні цілей сталого розвитку до 2025 року


PepsiCo повідомляє про значні успіхи у досягненні цілей сталого розвитку до 2025 року У новому звіті про сталий розвиток компанія PepsiCo інформує про вагомі досягнення у 2017 році в трьох ключових напрямках роботи – Продукти, Планета і Люди. Водночас компанія повідомляє про те, що 6,5 мільярда доларів США готівкою було повернуто акціонерам упродовж цього самого періоду. Такий прогрес є результатом цілеспрямованих зусиль компанії PepsiCo щодо реалізації стратегії сталого розвитку «Відповідально до мети», зокрема в операційній діяльності, виробничо-технологічних зв’язках, галузі харчової промисловості та напоїв загалом.

 

«Відповідально до мети» – стратегія, яка відображає характер нашої компанії та управлінські принципи, що зумовлюються не тільки короткостроковими пріоритетами, а й довгостроковими цілями. Адже наш успіх і успіх громад, для яких ми працюємо, та світу в цілому нерозривно пов'язані між собою, – заявила Індра Нуйі, голова Ради директорів PepsiCo та генеральний директор. – Сьогодні важливіше, ніж будь-коли раніше, прагнути дотримання принципів сталого розвитку та прибутковості одночасно. І я щиро пишаюся тим, що саме так ми працюємо протягом більше десяти років».

 

Основні моменти зі Звіту про сталий розвиток компанії PepsiCo в 2017 році

 

Продукти. У 2017 році компанія PepsiCo продовжила зменшувати вміст доданого цукру та солі у складі напоїв і снеків, переорієнтовуючи бізнес у напрямку виробництва продуктів повсякденного споживання. Завдяки інноваціям і зміні рецептури продуктів, 43% асортименту напоїв (у 2016 році – 40%) мали не більше 100 калорій від доданого цукру з розрахунку на пляшку місткістю 300 мілілітрів. 7UP і Mirinda містять щонайменше на 30–50% менше доданого цукру, аніж попередні версії цих напоїв, що були замінені на десятках ринків по світу. Напій Pepsi без цукру тепер доступний на 73 ринках світу. В результаті виходу на ринок таких продуктів, як LIFEWTR та Quaker Overnight Oats, компанія збільшила чистий дохід від асортименту щоденного харчування до 27,5% від загального чистого доходу компанії.

 

·У 2017 році PepsiCo Україна представила на нашому ринку напій Pepsi в чорному дизайні з мінімальним вмістом калорій, в якому не міститься цукру. В цьому ж році компанія представила інновацію в лінійці соковмісних напоїв – освіжаючий напій із вмістом соку Sandora FRUTZ. А в соковій категорії у лютому 2017 року було випущено новий сік Fitness в лінійці соків та нектарів Sandora Essentials®, що містить 23 ккал у 100 мл. Окрім того, компанія випустила новий Lipton Ice Tea зі зниженим вмістом цукру. Починаючи з червня 2017 року, цукор у рецептурі холодного чаю частково замінений стевією. Водночас компанія в Україні розвивала портфель молочних продуктів і дитячого харчування: у 2017 році на ринку з’явилися мікс кефіру та фруктів «Слов’яночка», збиті сирки «Чудо» у великому стаканчику, лінійка кисломолочних продуктів для дітей «Засинайко» з екстрактом меліси від бренда «Агуша». Загалом приблизно 60% портфеля PepsiCo в Україні становлять продукти щоденного споживання: соки, молочна продукція, дитяче харчування.

·За 2017 рік через благодійні фонди PepsiCo Україна передала близько 400 тонн своєї продукції на благодійні потреби.

Планета. Приблизно 80% сільськогосподарської продукції надходить до компанії PepsiCo шляхом прямих закупівель від фермерів, договори з якими укладені в рамках Програми сталого розвитку сільського господарства компанії. Мета цієї програми полягає в оптимізації економічної, соціальної та екологічної діяльності фермерських господарств, кількість яких зросла більше ніж удвічі, порівнюючи з 34% наприкінці 2016 року. Сьогодні партнерами PepsiCo є 40 000 виробників із 38 країн світу. Окрім того, у звіті говориться, що з 2006 року компанія PepsiCo, Фонд PepsiCo та партнери забезпечили доступ до чистої та безпечної питної води для 16 мільйонів осіб. Лише впродовж минулого року кількість цих людей зросла на 5 мільйонів.

 

·В Україні прагнення PepsiCo до збереження навколишнього середовища знайшло своє відображення в послідовному зменшенні споживання природних ресурсів та втіленні різноманітних екоініціатив. Так, за період з 2013 по 2017 рік компанія зменшила споживання води на 15%, енерговитрати на 6%, споживання газу на 13% із розрахунку на одну тонну виробленої продукції.

·У квітні 2017 року співробітники компанії долучилися до масштабного прибирання країни під назвою «Зробимо Україну чистою разом». А в листопаді компанія вже втретє приєдналася до акції з висаджування дерев «Відновимо ліси разом» від Лісової опікунської ради (FSC), за час проведення якої спільно з партнерами висаджено вже понад 32000 сіянців на території більш ніж 6,5 га.

·Протягом минулого року PepsiCo в Україні продовжувала формувати у школярів відповідальне ставлення щодо поводження з побутовими відходами в межах освітнього проекту «Let's Do It, Ukraine – school recycling». У 2017 році до проекту долучилися всі школи Миколаєва та три школи Вишневого Київської області.

·У листопаді 2017 року у Вишгороді за участю компанії PepsiCo, Української пакувально-екологічної коаліції, місцевої влади та інших партнерів стартував пілотний проект сортування твердих побутових відходів серед населення. Містянам безоплатно встановили додаткові сміттєві контейнери, в які вони можуть складати відходи упаковки: скло, пластик, поліетилен, жерсть тощо. Вміст цих контейнерів відправляють на сортування та подальшу переробку.

·PepsiCo продовжує широко використовувати FSC-сертифіковане пакування для своєї продукції. Станом на кінець 2017 року майже вся продукція компанії в упаковці Tetra Pak має позначку Лісової опікунської ради (FSC™, Forest Stewardship Council). Це свідчить про те, що картонна упаковка вироблена з деревини відповідальних лісових господарств, де дбають про їх відновлення та збереження.

 

Люди. З 2015 року компанія PepsiCo надала підтримку 6,4 мільйона жінок і дівчат шляхом збільшення інвестицій у розвиток місцевих громад по всьому світу, в тому числі в межах проекту "Жінки, об’єднані спільною метою". Проект має на меті сприяти в отриманні доступу до підприємницької діяльності та розширенню можливостей працевлаштування для тисяч жінок у Латинській Америці.

 

·У 2017 році компанія PepsiCo отримала визнання як кращий роботодавець в Україні, одержавши міжнародний сертифікат Top Employers Institute. Експерти Top Employers Institute високо оцінили компанію за такими критеріями, як стратегія розвитку талантів, кадрове планування, адаптація нових співробітників, можливості навчання, професійного й особистого розвитку, управління ефективністю, розвиток лідерських якостей персоналу, кар’єрне зростання та управління кадровим резервом, компенсації та пільги, корпоративна культура.

·Станом на кінець 2017 року в рамках проекту «Чиста вода» компанія надала доступ до чистої питної води чотирьом тисячам вихованців дитячих дошкільних і шкільних закладів у Миколаївській та Київській областях шляхом встановлення в них автономних систем очистки води.

·Протягом 2017 року компанія PepsiCo в Україні підтримувала освітні заходи для жінок у світі бізнесу від Європейської Бізнес Асоціації та Американської торговельної палати в Україні.

 

Окрім Звіту про сталий розвиток у 2017 році, компанія PepsiCo опублікувала таблицю показників ефективності та розширила діапазон тематики від А до Я на сайті компаніїpepsico.com, надаючи вичерпну інформацію про політику компанії, її програми, діяльність та управління, визначені у стратегії сталого розвитку «Відповідально до мети» до 2025 року.

 

 

Про компанію PepsiCo

 

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo становив приблизно 63 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів США.

 

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі дозволяють PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів.

 


ПроPepsiCoв Україні

 

PepsiCo — один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральні води «Єсентуки» й «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і Хрусteam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

 

Прес-служба компанії PepsiCo

 






Схожі новини
  • Coca-Cola має намір прибрати з напоїв один із інгредієнтів
  • Молочна компанія «Галичина» збільшила прибуток на 2,2%
  • Nestlé змінила директора на ринку України і Молдови
  • Agroton у першому кварталі збільшив чистий прибуток в 2,5 рази
  • Danone та "Юнімілк" оголосили про злиття

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

    Аграрний тиждень. Україна

    Всеукраїнський діловий портал «Аграрний тиждень. Україна» створений з метою достовірного і своєчасного висвітлення об’єктивної інформації про реальний стан і роботу аграрного сектору України.


    Розрахований на власників, керівників і фахівців господарств і переробних підприємств; обласні та районні адміністрації, головні управління агропромислового розвитку; вищі учбові заклади аграрного напрямку I-IV ступенів акредитації, представників галузевих об’єднань і організацій, фермерів, і виходитиме за їх інформаційної підтримки.



    © 2006-2024 "Аграрний тиждень. Україна"

    МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
    «    November 2024    »
    MonTueWedThuFriSatSun
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930