Аграрний тиждень. Україна
» » Експортери та пасічники мають працювати як ланки одного ланцюга – Анна Бурка
» » Експортери та пасічники мають працювати як ланки одного ланцюга – Анна Бурка

    Експортери та пасічники мають працювати як ланки одного ланцюга – Анна Бурка


    Експортери та пасічники мають працювати як ланки одного ланцюга – Анна БуркаУкраїна в середньому виробляє близько 80-100 тисяч тонн меду, що складає 4-5 % від глобального рівня. Основний продукт, який ми експортуємо (90%) – соняшниковий мед. Імпортерами традиційно виступають Європейський Союз та США.

    Україна входить до трійки світових експортерів меду, після Китаю і Аргентини.
    Увага імпортерів, в першу чергу, прикута до якості та безпечності меду.  В ціновому сегменті Україна конкурує з Китаєм, Індією, Аргентиною тощо.

    Традиційно активний  експорт меду починається з серпня, та до кінція року експортується,  в середньому, 60% від загального обсягу експорту. Про це повідомила UkraineFood.org національний консультант продовольчої й сільськогосподарської організації ООН Анна Бурка.

    «На поставки меду в ЄС діє безмитна квота в розмірі 5 тис. тонн починаючи з 2016 року, ще 200 тонн додаються кожен рік протягом 5 років. Тобто до 2021 року у нас буде 6 тисяч. Є і додаткова щорічна квота розміром в 2,5 тис. тонн, яку виділили у 2017-му терміном на три роки», – коментує експерт.  Незважаючи на те, що на позаквотний об’єм, діє мито в розмірі 17,3%,  поставки українського меду  в ЄС  в 6 разів перевищували надані квоти в  минулому році.

    Для того щоб виходити на нові ринки, експортерам не вистачає видового різноманіття продукції: окрім соняшнику, немає достатніх товарних партій акації, липи, та інших сортів. Також, галузі варто розвивати фасовану та брендовану продукцію. Фахівець додала: «Майже весь мед, що експортується з України – це мед у бочках. Потрібно розвивати упаковку, поєднувати різні смаки, робити мед зручним у споживанні. Треба знаходити нові ринки збуту, експортери та пасічники мають працювати як ланки одного ланцюга».

     

    UkraineFood.org





    Схожі новини
  • Протягом першого півріччя 2018 р. Україна експортувала меду на $ 37 млн.
  • У січні-травні Україна експортувала 26,2 тис. тонн меду
  • Український мед розсмакували за кордоном
  • Україна збільшить експорт меду до 20 тис. тонн
  • Свято меду відкрилося в Харкові

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Експортери та пасічники мають працювати як ланки одного ланцюга – Анна Бурка


Експортери та пасічники мають працювати як ланки одного ланцюга – Анна БуркаУкраїна в середньому виробляє близько 80-100 тисяч тонн меду, що складає 4-5 % від глобального рівня. Основний продукт, який ми експортуємо (90%) – соняшниковий мед. Імпортерами традиційно виступають Європейський Союз та США.

Україна входить до трійки світових експортерів меду, після Китаю і Аргентини.
Увага імпортерів, в першу чергу, прикута до якості та безпечності меду.  В ціновому сегменті Україна конкурує з Китаєм, Індією, Аргентиною тощо.

Традиційно активний  експорт меду починається з серпня, та до кінція року експортується,  в середньому, 60% від загального обсягу експорту. Про це повідомила UkraineFood.org національний консультант продовольчої й сільськогосподарської організації ООН Анна Бурка.

«На поставки меду в ЄС діє безмитна квота в розмірі 5 тис. тонн починаючи з 2016 року, ще 200 тонн додаються кожен рік протягом 5 років. Тобто до 2021 року у нас буде 6 тисяч. Є і додаткова щорічна квота розміром в 2,5 тис. тонн, яку виділили у 2017-му терміном на три роки», – коментує експерт.  Незважаючи на те, що на позаквотний об’єм, діє мито в розмірі 17,3%,  поставки українського меду  в ЄС  в 6 разів перевищували надані квоти в  минулому році.

Для того щоб виходити на нові ринки, експортерам не вистачає видового різноманіття продукції: окрім соняшнику, немає достатніх товарних партій акації, липи, та інших сортів. Також, галузі варто розвивати фасовану та брендовану продукцію. Фахівець додала: «Майже весь мед, що експортується з України – це мед у бочках. Потрібно розвивати упаковку, поєднувати різні смаки, робити мед зручним у споживанні. Треба знаходити нові ринки збуту, експортери та пасічники мають працювати як ланки одного ланцюга».

 

UkraineFood.org





Схожі новини
  • Протягом першого півріччя 2018 р. Україна експортувала меду на $ 37 млн.
  • У січні-травні Україна експортувала 26,2 тис. тонн меду
  • Український мед розсмакували за кордоном
  • Україна збільшить експорт меду до 20 тис. тонн
  • Свято меду відкрилося в Харкові

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.