Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»При перевірці кефіру виявили невідповідність стандартам
АТУ»Новини»При перевірці кефіру виявили невідповідність стандартам

    При перевірці кефіру виявили невідповідність стандартам


    При перевірці кефіру виявили невідповідність стандартамДалеко не весь кефір, який продається на прилавках харківських супермаркетів, є якісним і безпечним. До такого висновку прийшли фахівці ДП "Харківстандартметрологія" після проведення споживчої експертизи кисломолочного продукту, передає УНН.

    Фахівці ДП "Харківстандартметрологія” відібрали зразки кефіру, виготовленого в Харківській, Київській, Черкаській, Дніпропетровській, Полтавській, Тернопільській і Львівській областях. Була закуплена продукція дев’яти українських виробників. З них два зразки виготовлені відповідно до вимог державного стандарту ДСТУ 4418: 2005 і сім зразків — за технічними умовами.

    Якість продукції визначалася в Державній випробувальній лабораторії харчової та сільськогосподарської продукції ДП "Харківстандартметрологія”.

    Результати споживчої експертизи показали, що тільки три зразки кефіру з дев’яти, а саме кефір ТМ "Молокія” (2,5% жиру), кефір ТМ "Галичина” (2,5% жиру) і кефір ТМ "Волошкове поле” (2,5% жиру) за всіма перевіреними показниками (фізико-хімічні, наявність немолочного жиру, мікробіологічні і якість маркування) відповідали вимогам нормативної документації. Шість протестованих зразків продукції (що становить 66,7%) за різними показниками не відповідали вимогам.

    Наприклад, наявність бактерій групи кишкових паличок (коліформи) були виявлені в продукції ТМ "Щодня” (2,5% жиру), кефір ТМ "kar.Ua” (1,0% жиру), кефір ТМ "Ромол” (2,5% жиру).

    "Вживання такої продукції може призвести до різних розладів шлунково-кишкового тракту”, — попередили контролери.

    Як писав УНН, молочна продукція в Україні частіше за інших піддається фальсифікації. Виробники грішать тим, що використовують немолочні (рослинні) жири замість тваринних жирів (справжнього молока), при цьому не вказуючи інформацію про це на упаковках готової продукції.

    З метою боротьби з проблемою депутати ВРУ підтримали в цьому році (в першому читанні) два законопроекти. Один зобов’яже виробників писати правдиву інформацію про товар на етикетках, другий — передбачає повну заборону на використання пальмової олії в молочній промисловості.

    При цьому, за словами нардепа Сергія Тригубенка, прийняття "пальмового” законопроекту може спровокувати подорожчання молочних товарів.

    "Щодо законопроекту про заборону — незважаючи на всі його недоліки, думаю, він гідний уваги. Згодом ми завжди зможемо внести правки і доопрацювати цю ініціативу, але робити перший крок все ж треба”, - зазначив політик.


    Джерело: УНН





    Схожі новини
  • Виставки «Зернові технології 2015», «Agro Animal Show 2015» та «Фрукти. Овочі. Логістика 2015» фотозвіт
  • №42 (254)
  • Молока стало меньше
  • №4 (259)
  • №7-8(261)

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

При перевірці кефіру виявили невідповідність стандартам

12 вересень, Розділ Новини, переглядів 1 628

При перевірці кефіру виявили невідповідність стандартамДалеко не весь кефір, який продається на прилавках харківських супермаркетів, є якісним і безпечним. До такого висновку прийшли фахівці ДП "Харківстандартметрологія" після проведення споживчої експертизи кисломолочного продукту, передає УНН.

Фахівці ДП "Харківстандартметрологія” відібрали зразки кефіру, виготовленого в Харківській, Київській, Черкаській, Дніпропетровській, Полтавській, Тернопільській і Львівській областях. Була закуплена продукція дев’яти українських виробників. З них два зразки виготовлені відповідно до вимог державного стандарту ДСТУ 4418: 2005 і сім зразків — за технічними умовами.

Якість продукції визначалася в Державній випробувальній лабораторії харчової та сільськогосподарської продукції ДП "Харківстандартметрологія”.

Результати споживчої експертизи показали, що тільки три зразки кефіру з дев’яти, а саме кефір ТМ "Молокія” (2,5% жиру), кефір ТМ "Галичина” (2,5% жиру) і кефір ТМ "Волошкове поле” (2,5% жиру) за всіма перевіреними показниками (фізико-хімічні, наявність немолочного жиру, мікробіологічні і якість маркування) відповідали вимогам нормативної документації. Шість протестованих зразків продукції (що становить 66,7%) за різними показниками не відповідали вимогам.

Наприклад, наявність бактерій групи кишкових паличок (коліформи) були виявлені в продукції ТМ "Щодня” (2,5% жиру), кефір ТМ "kar.Ua” (1,0% жиру), кефір ТМ "Ромол” (2,5% жиру).

"Вживання такої продукції може призвести до різних розладів шлунково-кишкового тракту”, — попередили контролери.

Як писав УНН, молочна продукція в Україні частіше за інших піддається фальсифікації. Виробники грішать тим, що використовують немолочні (рослинні) жири замість тваринних жирів (справжнього молока), при цьому не вказуючи інформацію про це на упаковках готової продукції.

З метою боротьби з проблемою депутати ВРУ підтримали в цьому році (в першому читанні) два законопроекти. Один зобов’яже виробників писати правдиву інформацію про товар на етикетках, другий — передбачає повну заборону на використання пальмової олії в молочній промисловості.

При цьому, за словами нардепа Сергія Тригубенка, прийняття "пальмового” законопроекту може спровокувати подорожчання молочних товарів.

"Щодо законопроекту про заборону — незважаючи на всі його недоліки, думаю, він гідний уваги. Згодом ми завжди зможемо внести правки і доопрацювати цю ініціативу, але робити перший крок все ж треба”, - зазначив політик.


Джерело: УНН





Схожі новини
  • Виставки «Зернові технології 2015», «Agro Animal Show 2015» та «Фрукти. Овочі. Логістика 2015» фотозвіт
  • №42 (254)
  • Молока стало меньше
  • №4 (259)
  • №7-8(261)

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.