У 2017 році експорт українського меду до Японії збільшився до 96 т. Про це розповів віце-президент з міжнародних питань Союзу пасічників України Андрій Бажин, пише Agropolit.com з посиланням на Дело.
Японські покупці споживають близько 51 тис. т меду на рік, із яких лише 5% – з японських пасік. У грошовому еквіваленті обсяг місцевого ринку у 2017 році склав $561 млн.
Близько 70% меду в Японії імпортується з Китаю, але за останні 10 років його частка помітно скоротилася. І на місце китайському меду прийшов український.
За п'ять років експорт українського меду до Японії збільшився у п'ять разів – у 2014 році до цієї країни було поставлено 19 т.
Бажин зазначив, що японці готові купувати українську продукцію дорожче, ніж США або ЄС, але і вимоги у них набагато жорсткіші. Вони в основному люблять фасований, виключно рідкий продукт, найчастіше – світлий, прозорий.
Популярний у Японії мікс рапсового й акацієвого меду. А якщо на етикетці вказано, що він натуральний – тоді продукт цінується ще більше.