Аграрний тиждень. Україна
» » Названо кращі вина та коньяки України
» » Названо кращі вина та коньяки України

    Названо кращі вина та коньяки України


    Названо кращі вина та коньяки УкраїниЦентральна галузева дегустаційна комісія корпорації "Укрвинпром" під час професійної дегустації визначила кращі вина та коньяки України. Усього на дегустації було представлено 96 зразків, з яких 73 зразки своєї продукції надали 13 виноробних підприємств. Ще 23 зразки 12-ти вітчизняних виробників закуплено безпосередньо в торгівельній мережі.

    Серед представлених на дегустації були 42 зразки тихих вин, 17 ігристих, 29 зразків коньяку. За результатами дегустації, визначено 33 переможці у різних номінаціях.

    Попри те, що значну кількість зразків  дегустатори визначили як низькоякісні, в корпорації «Укрвинпром» запевняють, що в Україні є виноробна продукція високої якості, якою можна пишатися та конкурувати з іноземцями. Втім, рухаючись в напрямку євроінтеграції та адаптуючи наше законодавство до європейського, держава повинна підтримувати бізнес, зокрема, виноробну галузь.

    Володими Гісем, віце-президент Ради корпорації «Укрвинпром», директор ОП «Ужгородський коньячний завод»:

    «Держава повинна дбати, в першу чергу, про власних виробників і підтримувати їх. Кожен гектар посадженого виноградника – це 35 років гарантованих надходжень у бюджет - це і є українські інвестори, на яких тримається економіка. Тому інтеграція в ЄС повинна відбуватися з урахуванням інтересів нашого народу».

    Представники української виноробної галузі зазначили, що підтримують євроінтеграційні прагнення Уряду у питанні виконання Угоди про зону вільної торгівлі з ЄС, у тому числі, в частині переходу на нові найменування виноградної продукції по завершенні перехідного періоду (після 2026 року).

    Володимир Кучеренко, генеральний директор корпорації «Укрвинпром»:

    «Українські винороби готові виконати всі вимоги, які передбачені в рамках Угоди про асоціацію, та перейти на нові найменування для своєї продукції після завершення перехідного періоду. Закликаємо центральні органи виконавчої влади об’єднати зусилля для напрацювання дорожної карти та формування нових найменувань на заміну існуючим позначенням».

    Попри ймовірне падіння прибутків виноробів під час переходу на нові найменування, вітчизняні виробники готові до цього. Водночас винороби зазначають, що сьогодні державна політика демонструє нехтування потребами виноробів та запроваджує непідйомні податки і акцизи, так як це пропонується Законопроектом про підняття ставок акцизного збору на алкогольну та виноробну продукцію.

    За словами Володимир Кучеренка, не можна збільшувати навантаження на виробника посеред виробничого сезону. Адже люди виконують укладені виробничі контракти, а чергове підвищення акцизу порушує бізнес-плани.

    «Зрозуміло, що позиція виробників аналогічна позиції споживача – продукція має бути гарної якості і мати адекватну ціну, не ґрунтуючись виключно на штучних акцизах, які сприяють наповненню бюджету. Крім того, декларуючи адаптацію українського законодавства до європейського, потрібно і в питаннях акцизної політики наближатися до європейських стандартів. Адже в країнах ЄС столове вино – це продукт харчування, акцизний податок на нього дорівнює нулю», – зазначив Володимир Кучеренко.

    Ці та інші питання підніматимуться на 4-му Національному виноробному форумі в Києві 31 жовтня 2018 року в Торгово-промисловій палаті України. Організаторами форуму виступають корпорація «Укрвинпром», Торгово-промислова палата України та медіа-група «Українська правда».





    Схожі новини
  • Україна повинна мати національне свято вина
  • Корпорація «Укрвинпром» успішно провела презентацію-дегустацію зразків української виноробної продукції в Парижі
  • Українські винороби сьогодні презентують свою продукцію у Парижі
  • Українські винороби презентують свою продукцію у Парижі
  • ЄС змушує українських виновиробників відмовитись від географічних позначень

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Названо кращі вина та коньяки України


Названо кращі вина та коньяки УкраїниЦентральна галузева дегустаційна комісія корпорації "Укрвинпром" під час професійної дегустації визначила кращі вина та коньяки України. Усього на дегустації було представлено 96 зразків, з яких 73 зразки своєї продукції надали 13 виноробних підприємств. Ще 23 зразки 12-ти вітчизняних виробників закуплено безпосередньо в торгівельній мережі.

Серед представлених на дегустації були 42 зразки тихих вин, 17 ігристих, 29 зразків коньяку. За результатами дегустації, визначено 33 переможці у різних номінаціях.

Попри те, що значну кількість зразків  дегустатори визначили як низькоякісні, в корпорації «Укрвинпром» запевняють, що в Україні є виноробна продукція високої якості, якою можна пишатися та конкурувати з іноземцями. Втім, рухаючись в напрямку євроінтеграції та адаптуючи наше законодавство до європейського, держава повинна підтримувати бізнес, зокрема, виноробну галузь.

Володими Гісем, віце-президент Ради корпорації «Укрвинпром», директор ОП «Ужгородський коньячний завод»:

«Держава повинна дбати, в першу чергу, про власних виробників і підтримувати їх. Кожен гектар посадженого виноградника – це 35 років гарантованих надходжень у бюджет - це і є українські інвестори, на яких тримається економіка. Тому інтеграція в ЄС повинна відбуватися з урахуванням інтересів нашого народу».

Представники української виноробної галузі зазначили, що підтримують євроінтеграційні прагнення Уряду у питанні виконання Угоди про зону вільної торгівлі з ЄС, у тому числі, в частині переходу на нові найменування виноградної продукції по завершенні перехідного періоду (після 2026 року).

Володимир Кучеренко, генеральний директор корпорації «Укрвинпром»:

«Українські винороби готові виконати всі вимоги, які передбачені в рамках Угоди про асоціацію, та перейти на нові найменування для своєї продукції після завершення перехідного періоду. Закликаємо центральні органи виконавчої влади об’єднати зусилля для напрацювання дорожної карти та формування нових найменувань на заміну існуючим позначенням».

Попри ймовірне падіння прибутків виноробів під час переходу на нові найменування, вітчизняні виробники готові до цього. Водночас винороби зазначають, що сьогодні державна політика демонструє нехтування потребами виноробів та запроваджує непідйомні податки і акцизи, так як це пропонується Законопроектом про підняття ставок акцизного збору на алкогольну та виноробну продукцію.

За словами Володимир Кучеренка, не можна збільшувати навантаження на виробника посеред виробничого сезону. Адже люди виконують укладені виробничі контракти, а чергове підвищення акцизу порушує бізнес-плани.

«Зрозуміло, що позиція виробників аналогічна позиції споживача – продукція має бути гарної якості і мати адекватну ціну, не ґрунтуючись виключно на штучних акцизах, які сприяють наповненню бюджету. Крім того, декларуючи адаптацію українського законодавства до європейського, потрібно і в питаннях акцизної політики наближатися до європейських стандартів. Адже в країнах ЄС столове вино – це продукт харчування, акцизний податок на нього дорівнює нулю», – зазначив Володимир Кучеренко.

Ці та інші питання підніматимуться на 4-му Національному виноробному форумі в Києві 31 жовтня 2018 року в Торгово-промисловій палаті України. Організаторами форуму виступають корпорація «Укрвинпром», Торгово-промислова палата України та медіа-група «Українська правда».





Схожі новини
  • Україна повинна мати національне свято вина
  • Корпорація «Укрвинпром» успішно провела презентацію-дегустацію зразків української виноробної продукції в Парижі
  • Українські винороби сьогодні презентують свою продукцію у Парижі
  • Українські винороби презентують свою продукцію у Парижі
  • ЄС змушує українських виновиробників відмовитись від географічних позначень

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.