Аграрний тиждень. Україна
» » ДУМКА: Низькі ціни на фрахт зерновозів загрожує протестами перевізників
» » ДУМКА: Низькі ціни на фрахт зерновозів загрожує протестами перевізників

    ДУМКА: Низькі ціни на фрахт зерновозів загрожує протестами перевізників


    Таку думку висловив керівник аналітичного сектора «Zernovoz.ua» Олександр Глущенко на своїй сторінці у мережі в Facebook.

    Він зазначив, що невдоволення українських перевізників зерна в профільних спільнотах зростає з кожним днем. Особливо серед тих, хто не бажає працювати з перевантаженням.

    «Серйозну стурбованість викликає просідання фрахту на автомобільні перевезення вже починаючи з нового року. Особливо яскраво це простежується за строковими замовленнях на завтра-післязавтра. Якщо в січні активність фрахтового ринку була досить слабкою, то вже сьогодні на тлі відновився попиту на зерновози замовники знижують ціни до мінімального рівня 500 - 600 грн за тонну при тарифному відстані в 560-580 км (наприклад, з Київської обл - в Одесу) . Така ситуація вкрай негативно відбивається на фрахтовому ринку в цілому і може спровокувати протести перевізників. Принаймні з різних джерел нам повідомляють, що багато водіїв уже активно закликають об'єднуватися проти недобросовісної конкуренції перевантажень, які працюють за заниженими ставками», — наголосив він.

    Він також нагадав, що минулої осені в період інтенсивних відвантажень ставки були більш 1000 - 1100 грн на аналогічному маршруті.

    «Тепер автомобільні перевезення проти залізничних відвантажень знаходяться в якщо вже не одному ціновому діапазоні, то в динаміці зниження. Подальше підвищення залізничних тарифів з 1 березня може привести до ще більшої розбалансування ланок транспортної логістики. І всім нам уже сьогодні потрібно задуматися про те, переживе інфраструктура України ще один «високий» зерновий сезон?», — підсумував Олександр Глущенко.

    Нагадаємо, у 2019 «Укрзалізниця» планує перевезти понад 334,2 млн т вантажів.

    agravery.com





    Схожі новини
  • Імпорт цибулі з Казахстану може знизити ціни на українських ринках, - прогноз
  • Угорщина збільшить дозволи для українських перевізників
  • В Україні запустили Єдину агрологістичну систему
  • Египет возобновил покупку пшеницы в Украине
  • Олія повинна подешевшати до завтра

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

ДУМКА: Низькі ціни на фрахт зерновозів загрожує протестами перевізників


Таку думку висловив керівник аналітичного сектора «Zernovoz.ua» Олександр Глущенко на своїй сторінці у мережі в Facebook.

Він зазначив, що невдоволення українських перевізників зерна в профільних спільнотах зростає з кожним днем. Особливо серед тих, хто не бажає працювати з перевантаженням.

«Серйозну стурбованість викликає просідання фрахту на автомобільні перевезення вже починаючи з нового року. Особливо яскраво це простежується за строковими замовленнях на завтра-післязавтра. Якщо в січні активність фрахтового ринку була досить слабкою, то вже сьогодні на тлі відновився попиту на зерновози замовники знижують ціни до мінімального рівня 500 - 600 грн за тонну при тарифному відстані в 560-580 км (наприклад, з Київської обл - в Одесу) . Така ситуація вкрай негативно відбивається на фрахтовому ринку в цілому і може спровокувати протести перевізників. Принаймні з різних джерел нам повідомляють, що багато водіїв уже активно закликають об'єднуватися проти недобросовісної конкуренції перевантажень, які працюють за заниженими ставками», — наголосив він.

Він також нагадав, що минулої осені в період інтенсивних відвантажень ставки були більш 1000 - 1100 грн на аналогічному маршруті.

«Тепер автомобільні перевезення проти залізничних відвантажень знаходяться в якщо вже не одному ціновому діапазоні, то в динаміці зниження. Подальше підвищення залізничних тарифів з 1 березня може привести до ще більшої розбалансування ланок транспортної логістики. І всім нам уже сьогодні потрібно задуматися про те, переживе інфраструктура України ще один «високий» зерновий сезон?», — підсумував Олександр Глущенко.

Нагадаємо, у 2019 «Укрзалізниця» планує перевезти понад 334,2 млн т вантажів.

agravery.com





Схожі новини
  • Імпорт цибулі з Казахстану може знизити ціни на українських ринках, - прогноз
  • Угорщина збільшить дозволи для українських перевізників
  • В Україні запустили Єдину агрологістичну систему
  • Египет возобновил покупку пшеницы в Украине
  • Олія повинна подешевшати до завтра

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.