Аграрний тиждень. Україна
» » Пункт призначення: Оман
» » Пункт призначення: Оман

    Пункт призначення: Оман


    Освоєння нових ринків збуту для вітчизняних виробників продукції стало надважливою задачею в останні роки. До того ж великий експортний потенціал та різноманіття якісного продовольства дає можливість розширяти географію поставок і до держав Аравійського півострова. Аналітичний відділ Ради з питань експорту продовольства, вирішили дослідити один з провідних ринків збуту країни  Південно-Західної Азії – Оман. А саме, яка агропродукція та продукти харчування є найбільш затребуваними і що саме наша країна може запропонувати.

    Соняшникова олія, пшеничне борошно, яйця птиці – є топ-продуктами, які країна вже постачає на даний ринок. Пропозиція невелика, в той час як дана країна має досить низькі показники виробництва, проте стабільно зростаюче населення та ВВП. В той час, дослідивши імпортний попит даної країни можна відзначити, що найбільше на даний ринок постачається м’яса свійської птиці, шоколаду, пшениці, цибулі, сиру та хлібобулочних виробів. Частка України в даних сегментах мізерна або взагалі відсутня.
    М'ясо свійської птиці – один з головних експортних продуктів нашої держави. Загальний обсяг експорту у 2018 році становив 328,9 тис. т, тоді як річний попит Оману складає близько 100 тис. т. Загалом головними імпортерами до країни є ОАЕ, Бразилія, Іспанія та США. Попит на курятину на даному ринку є стабільно високим, що і робить його популярним серед інших різновидів м’яса.
    Шоколадні вироби також топ-експортний продукт у 2018 році. Імпортний попит на даний продукт оцінюється у 85 млн USD. Постачання на даний ринок відбуваються з ОАЕ, Франції, Італії та Великобританії. Споживач віддає перевагу продукції у розфасовці до 2 кг.
    Поставки української пшениці обчислюються в мільйонах тон. Попит на дану харчову культуру стабільний до зростання. Імпорт оцінюється у 139 млн USD. Головними конкурентами для українського виробника у даному сегменті є Аргентина та Австралія.
    «Більше половини всього ринку цибулі до Оману постачає Індія. Ринок сирів нестабільний, і в середньому імпорт останніх п’яти років складав 73 млн USD. Українським виробникам варто звернути увагу, що найбільшим попитом на даному ринку користуються плавлені та терті сири. У сегменті хлібобулочних виробів споживач віддає перевагу тістечкам, солодкому печиву та вафлям», – стверджують в Аналітичному відділі Ради з питань експорту продовольства.
    Загалом ринок продуктів харчування Оману оцінюється у 1,3 млрд USD, агропродукції – 354,4 млн USD.
                       
    Прес-служба Ради з питань експорту продовольства (UFEB)





    Схожі новини
  • Хто і за скільки у нас купує?
  • Експорт аграрної продукції: хто і за скільки у нас купує?
  • Топ-5 експортних продуктів України на 2019 рік
  • Топ-5 експортних продуктів України та прогнози на 2019 рік
  • Найбільшу частку в експорті м’яса птиці займає ринок Іраку – 28%

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Пункт призначення: Оман


Освоєння нових ринків збуту для вітчизняних виробників продукції стало надважливою задачею в останні роки. До того ж великий експортний потенціал та різноманіття якісного продовольства дає можливість розширяти географію поставок і до держав Аравійського півострова. Аналітичний відділ Ради з питань експорту продовольства, вирішили дослідити один з провідних ринків збуту країни  Південно-Західної Азії – Оман. А саме, яка агропродукція та продукти харчування є найбільш затребуваними і що саме наша країна може запропонувати.

Соняшникова олія, пшеничне борошно, яйця птиці – є топ-продуктами, які країна вже постачає на даний ринок. Пропозиція невелика, в той час як дана країна має досить низькі показники виробництва, проте стабільно зростаюче населення та ВВП. В той час, дослідивши імпортний попит даної країни можна відзначити, що найбільше на даний ринок постачається м’яса свійської птиці, шоколаду, пшениці, цибулі, сиру та хлібобулочних виробів. Частка України в даних сегментах мізерна або взагалі відсутня.
М'ясо свійської птиці – один з головних експортних продуктів нашої держави. Загальний обсяг експорту у 2018 році становив 328,9 тис. т, тоді як річний попит Оману складає близько 100 тис. т. Загалом головними імпортерами до країни є ОАЕ, Бразилія, Іспанія та США. Попит на курятину на даному ринку є стабільно високим, що і робить його популярним серед інших різновидів м’яса.
Шоколадні вироби також топ-експортний продукт у 2018 році. Імпортний попит на даний продукт оцінюється у 85 млн USD. Постачання на даний ринок відбуваються з ОАЕ, Франції, Італії та Великобританії. Споживач віддає перевагу продукції у розфасовці до 2 кг.
Поставки української пшениці обчислюються в мільйонах тон. Попит на дану харчову культуру стабільний до зростання. Імпорт оцінюється у 139 млн USD. Головними конкурентами для українського виробника у даному сегменті є Аргентина та Австралія.
«Більше половини всього ринку цибулі до Оману постачає Індія. Ринок сирів нестабільний, і в середньому імпорт останніх п’яти років складав 73 млн USD. Українським виробникам варто звернути увагу, що найбільшим попитом на даному ринку користуються плавлені та терті сири. У сегменті хлібобулочних виробів споживач віддає перевагу тістечкам, солодкому печиву та вафлям», – стверджують в Аналітичному відділі Ради з питань експорту продовольства.
Загалом ринок продуктів харчування Оману оцінюється у 1,3 млрд USD, агропродукції – 354,4 млн USD.
                   
Прес-служба Ради з питань експорту продовольства (UFEB)





Схожі новини
  • Хто і за скільки у нас купує?
  • Експорт аграрної продукції: хто і за скільки у нас купує?
  • Топ-5 експортних продуктів України на 2019 рік
  • Топ-5 експортних продуктів України та прогнози на 2019 рік
  • Найбільшу частку в експорті м’яса птиці займає ринок Іраку – 28%

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.