Аграрний тиждень. Україна
» » У 2018 Україна відкрила 85 нових ринків збуту агропродукції
» » У 2018 Україна відкрила 85 нових ринків збуту агропродукції

    У 2018 Україна відкрила 85 нових ринків збуту агропродукції


    На цьому наголосив голова Держпродспоживслужби під час презентації публічного звіту за результатами роботи Держпродспоживслужби у 2018 році, інформує прес-служба відомства.

    «Судячи з абсолютних обсягів торгівлі, за десять останніх років Україні вдалось досягнути прориву в експорті продукції тваринництва за певними товарними позиціями. А у минулому році відбулося розширення географії експортних поставок продукції нашої держави та збільшено кількість підприємств, які отримали право експорту харчових продуктів тваринного походження», — зауважив голова Держпродспоживслужби. 

    Так, за словами Володимира Лапи, у 2018 році в цілому було відкрито 85 нових ринків за різними видами продукції — це ринки:



    Албанії (м’ясо птиці та продукти з нього);



    Республіки Гана (м’ясо птиці та продукти з нього);



    Гонконгу (м’ясо птиці та продукти з нього, яйця та яєчні продукти);



    Республіки Македонії (молочна продукція, комбікорми);



    Королівства Марокко (м’ясо птиці та продукти з нього, яєчні продукти);



    ОАЕ (живі вівці та кози, добовий молодняк свійської птиці, жива птиця, інкубаційні яйця);



    Республіки Сербія (яйця та яєчні продукти);



    Республіки Таджикистан (м’ясо, м’ясні та молочні продукти, рибу і рибопродукти, сировина тваринного походження, корми рослинного походження);



    Туніської Республіки (м'ясо птиці); Туреччини (свіже, охолоджене, заморожене м’ясо в тушах/м’яса обвалки великої рогатої худоби);



    Чорногорії (яйця та яєчні продукти) тощо.

    Крім того, завдяки процесу наближення законодавства та стандартів до найкращих практик ЄС, наразі 306 українських підприємств мають право експорту до країн Європейського Союзу, в тому числі 126 виробників харчових продуктів (м'ясо птиці, риби, меду, яєць, молочної продукції).

    «Також у минулому році було розроблено та погоджено 20 міжнародних сертифікатів на експорт та 24 сертифікати на імпорт тварин і продуктів тваринного походження — всього 44 форми міжнародних сертифікатів для імпорту/експорту підконтрольної продукції. Це дало змогу нівелювати економічний вплив від втрати ринку Російської Федерації та сприяло підвищенню рівня України як надійного торговельного партнера», — підсумував Володимир Лапа.

    Нагадаємо, оборот агропродукцією між Україною та ЄС наблизився до $9 млрд.

    agravery.com





    Схожі новини
  • У 2018 році суттєво розширено ринки збуту для української продукції – Володимир Лапа
  • Українські яйця тепер і у Марокко
  • У 2018 році розширилася географія експортних поставок для українських продуктів птахівництва
  • Право експорту до ЄС має 101 український виробник
  • Закордонні ринки без посередників

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

У 2018 Україна відкрила 85 нових ринків збуту агропродукції


На цьому наголосив голова Держпродспоживслужби під час презентації публічного звіту за результатами роботи Держпродспоживслужби у 2018 році, інформує прес-служба відомства.

«Судячи з абсолютних обсягів торгівлі, за десять останніх років Україні вдалось досягнути прориву в експорті продукції тваринництва за певними товарними позиціями. А у минулому році відбулося розширення географії експортних поставок продукції нашої держави та збільшено кількість підприємств, які отримали право експорту харчових продуктів тваринного походження», — зауважив голова Держпродспоживслужби. 

Так, за словами Володимира Лапи, у 2018 році в цілому було відкрито 85 нових ринків за різними видами продукції — це ринки:



Албанії (м’ясо птиці та продукти з нього);



Республіки Гана (м’ясо птиці та продукти з нього);



Гонконгу (м’ясо птиці та продукти з нього, яйця та яєчні продукти);



Республіки Македонії (молочна продукція, комбікорми);



Королівства Марокко (м’ясо птиці та продукти з нього, яєчні продукти);



ОАЕ (живі вівці та кози, добовий молодняк свійської птиці, жива птиця, інкубаційні яйця);



Республіки Сербія (яйця та яєчні продукти);



Республіки Таджикистан (м’ясо, м’ясні та молочні продукти, рибу і рибопродукти, сировина тваринного походження, корми рослинного походження);



Туніської Республіки (м'ясо птиці); Туреччини (свіже, охолоджене, заморожене м’ясо в тушах/м’яса обвалки великої рогатої худоби);



Чорногорії (яйця та яєчні продукти) тощо.

Крім того, завдяки процесу наближення законодавства та стандартів до найкращих практик ЄС, наразі 306 українських підприємств мають право експорту до країн Європейського Союзу, в тому числі 126 виробників харчових продуктів (м'ясо птиці, риби, меду, яєць, молочної продукції).

«Також у минулому році було розроблено та погоджено 20 міжнародних сертифікатів на експорт та 24 сертифікати на імпорт тварин і продуктів тваринного походження — всього 44 форми міжнародних сертифікатів для імпорту/експорту підконтрольної продукції. Це дало змогу нівелювати економічний вплив від втрати ринку Російської Федерації та сприяло підвищенню рівня України як надійного торговельного партнера», — підсумував Володимир Лапа.

Нагадаємо, оборот агропродукцією між Україною та ЄС наблизився до $9 млрд.

agravery.com





Схожі новини
  • У 2018 році суттєво розширено ринки збуту для української продукції – Володимир Лапа
  • Українські яйця тепер і у Марокко
  • У 2018 році розширилася географія експортних поставок для українських продуктів птахівництва
  • Право експорту до ЄС має 101 український виробник
  • Закордонні ринки без посередників

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.