Аграрний тиждень. Україна
» » Річкові термінали і судноплавні компанії просять відкрити навігацію Дніпром
» » Річкові термінали і судноплавні компанії просять відкрити навігацію Дніпром

    Річкові термінали і судноплавні компанії просять відкрити навігацію Дніпром


    Про це повідомив директор компанії «Гермес-Трейдинг», співзасновник холдингу «АгроВіста», ГК «УкрАгроКом і Гермес-Трейдинг» Юрій Скічко, передає «АПК-Інформ».

    Він пояснив, що Світловодський річковий термінал, який входить в холдинг «АгроВіста», вже заповнений продукцією і не має можливості більше приймати зерно та продовжувати роботу через відсутність навігації Дніпром. При цьому він акцентував на тому, що сприятливі погодні умови, які на сьогоднішній день склалися в Україні, супроводжують відкриття ранньої навігації по р. Дніпро.

    «Всім перерахованим інстанціях вже направлені офіційні листи. Ми розуміємо, що є регламентні роботи, по завершенні яких можливо відкрити шлюзи, і просимо прискорити підписання угоди між Регістром судноплавства України і «Укрводшлях», провести огляд і видати дозвіл на експлуатацію шлюзів, а Морської адміністрації — видати наказ про відкриття якомога раніше навігації в 2019», — сказав Скічко.

    За його словами, дана міра дозволить багатьом компаніям відкрити навігацію і раніше почати здійснювати перевезення вантажів, в т.ч. будматеріалів, зерна, металів, що може сприяти збільшенню обсягів перевалки судноплавними компаніями, а також обсягів перевантаження і заготовки річковими терміналами. Тим самим відкриття ранньої навігації дозволить зняти навантаження з залізничної логістики і автомагістралей.

    «Ми знаємо, що аналогічна ситуація склалася на багатьох інших зернових річкових терміналах, всі чекають відкриття навігації. Це, в свою чергу, дозволить сільгосптоваровиробникам реалізувати продукцію за вищими цінами і отримати необхідні кошти для підготовки посівної кампанії», — додав Скічко.

    З огляду на те, що закінчення регламентних робіт на різних шлюзах відбувається в різний час, експерт пропонує відкривати їх у міру готовності.

    «Зокрема, просимо першочергово відновити роботу Дніпродзержинського шлюзу, що дозволить відновити судноплавство і перевезення вантажів на Дніпровському та Дніпродзержинському водосховищах», — закликав він.

    agravery.com





    Схожі новини
  • Зернові компанії просять відстрочити дату введення нових тарифів «Укрзалізниці»
  • "Гермес Трейдинг" увеличил долю речных перевозок до 35%
  • Компанія «Гермес-Трейдинг»
  • «Гермес-Трейдинг» експортував за 6 місяців 2013/14 МР більш 0,5 млн. тонн зерна
  • Украина: ГК «Украгроком» и «Гермес-Трейдинг» планируют строительство собственного флота

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Річкові термінали і судноплавні компанії просять відкрити навігацію Дніпром


Про це повідомив директор компанії «Гермес-Трейдинг», співзасновник холдингу «АгроВіста», ГК «УкрАгроКом і Гермес-Трейдинг» Юрій Скічко, передає «АПК-Інформ».

Він пояснив, що Світловодський річковий термінал, який входить в холдинг «АгроВіста», вже заповнений продукцією і не має можливості більше приймати зерно та продовжувати роботу через відсутність навігації Дніпром. При цьому він акцентував на тому, що сприятливі погодні умови, які на сьогоднішній день склалися в Україні, супроводжують відкриття ранньої навігації по р. Дніпро.

«Всім перерахованим інстанціях вже направлені офіційні листи. Ми розуміємо, що є регламентні роботи, по завершенні яких можливо відкрити шлюзи, і просимо прискорити підписання угоди між Регістром судноплавства України і «Укрводшлях», провести огляд і видати дозвіл на експлуатацію шлюзів, а Морської адміністрації — видати наказ про відкриття якомога раніше навігації в 2019», — сказав Скічко.

За його словами, дана міра дозволить багатьом компаніям відкрити навігацію і раніше почати здійснювати перевезення вантажів, в т.ч. будматеріалів, зерна, металів, що може сприяти збільшенню обсягів перевалки судноплавними компаніями, а також обсягів перевантаження і заготовки річковими терміналами. Тим самим відкриття ранньої навігації дозволить зняти навантаження з залізничної логістики і автомагістралей.

«Ми знаємо, що аналогічна ситуація склалася на багатьох інших зернових річкових терміналах, всі чекають відкриття навігації. Це, в свою чергу, дозволить сільгосптоваровиробникам реалізувати продукцію за вищими цінами і отримати необхідні кошти для підготовки посівної кампанії», — додав Скічко.

З огляду на те, що закінчення регламентних робіт на різних шлюзах відбувається в різний час, експерт пропонує відкривати їх у міру готовності.

«Зокрема, просимо першочергово відновити роботу Дніпродзержинського шлюзу, що дозволить відновити судноплавство і перевезення вантажів на Дніпровському та Дніпродзержинському водосховищах», — закликав він.

agravery.com





Схожі новини
  • Зернові компанії просять відстрочити дату введення нових тарифів «Укрзалізниці»
  • "Гермес Трейдинг" увеличил долю речных перевозок до 35%
  • Компанія «Гермес-Трейдинг»
  • «Гермес-Трейдинг» експортував за 6 місяців 2013/14 МР більш 0,5 млн. тонн зерна
  • Украина: ГК «Украгроком» и «Гермес-Трейдинг» планируют строительство собственного флота

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.