Про це повідомляє заступник керівника з аграрних питань з елеваторного напрямку «Епіцентр К», керівник відділу трейдингу Світлана Нікітюк, йдеться в інтерв'ю Аgravery.com.
«Плануємо добудовувати туди залізничні гілки – близько двох кілометрів на кожен з елеваторів. Це досить капіталомістка частина проекту. На решті існуючих об’єктів залізничне сполучення вже є, окрім нашого елеватору на Київщині, звідки автомобільна логістика цікавіше ніж залізнична», – сказала вона.
За словами Нікітюк, аналізуючи ситуацію з логістикою, компанія замислилась про альтернативу залізниці. Вже в цьому сезоні вивозить зерно автозерновозами з Гніванського та Немирівського елеваторів. Раніше такого на Вінниччині не було.
«На даний момент з економічної точки зору цікавіше завозити зерно у порт автомобільним транспортом. Наприклад, різниця при автоперевезенні кукурудзи з Немирова в порт порівняно з залізницею складає $2 на кожній тонні. А це хороша ціна торгу для кукурудзи. До того ж, це перестраховка хороша альтернатива, яка дає нам оперативність в роботі та забезпечує виконання контрактів. Плануємо купувати власні автозерновози», – наголосила Світлана Нікітюк.
Довідка:
Агрохолдинг «Епіцентр К» обробляє більше 110 тис. га. Земельний фонд зосереджений в Черкаській, Хмельницькій, Тернопільській, Вінницькій та Київській областях.
agravery.com