Аграрний тиждень. Україна
» » За два роки виручка від експорту заморожених ягід з України зросла більш ніж у 1,5 рази
» » За два роки виручка від експорту заморожених ягід з України зросла більш ніж у 1,5 рази

    За два роки виручка від експорту заморожених ягід з України зросла більш ніж у 1,5 рази


    Про це повідомляють аналітики EastFruit

    За рік виручка від експорту цієї продукції зросла на 28%, а за два роки збільшення експорту в грошовому еквіваленті склало 54%. Таким чином заморожені ягоди – це друге за значимістю джерело експортної виручки в плодоовочевому секторі України, після волоських горіхів, які забезпечили в 2018 році $117 млн надходжень.

    Найбільш різко за два роки зріс експорт замороженої суниці садової – майже в шість разів. Експорт малини виріс в півтора рази, а інших заморожених ягід (переважно лохини і дикоростучої чорниці) – на 42%. Якщо ж враховувати експорт в натуральному вимірі, то суниці було експортовано 3,7 тис. тонн, а її експорт за рік виріс на 24%, малини – 14,9 тис. тонн, при зростанні на 12% за рік, а інших ягід і фруктів – 29 тис. тонн, з ростом за рік на 15%. Таким чином загальний експорт заморожених ягід і фруктів у 2018 році склав 47,8 тис. тонн, що стало новим рекордом для України.

    «Заморожені овочі та фрукти – це дуже перспективна інвестиційна ніша в Україні, тому що створює безліч можливостей для фермерів по виробництву сировини для заморозки. Для порівняння, сусідня Польща експортує заморожених ягід на $ 500 млн за рік, тобто в 7 разів більше, ніж Україна. При цьому можливості України набагато більщі, враховуючи більш низькі витрати на робочу силу, електроенергію, землю, і т.п., якщо, звичайно, розуміти специфіку цього бізнесу, – каже Андрій Ярмак, економіст інвестиційного департаменту Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (ФАО ), – Інвестиції в заморозку також побічно сприяють розвитку експорту свіжих ягід, де додана вартість ще вище, а це, в свою чергу, сприяє зростанню доходу українських фермерів, які не мають тисяч і десятків тисяч гектарів землі».

    Головним ринком збуту для заморожених ягід з України залишається Євросоюз. Польща традиційно імпортує більше третини всього обсягу продукції. Однак в 2018 році намітилася динаміка диверсифікації експорту, що призвело до скорочення питомої ваги Польщі. Проте, експорт як і раніше в основному обмежений рамками Євросоюзу, хоча можливості для експорту заморожених ягід набагато ширші.

    Нагадаємо, незважаючи на те, що Великобританія в 2018 році збільшила імпорт лохини на 5%, поставки цієї ягоди з України на ринок Великобританії знизилися.

    agravery.com





    Схожі новини
  • Україна експортує заморожені ягоди рекордними темпами
  • Україна є найбільшим "швидкоростучим" постачальником фруктів та ягід до Польщі
  • Україна вп'ятеро збільшила експорт малини до Чехії та Литви
  • 44% експорту ягід припадає на чорницю лісову
  • Україна збільшила експорт ягід у понад 3 рази

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

За два роки виручка від експорту заморожених ягід з України зросла більш ніж у 1,5 рази


Про це повідомляють аналітики EastFruit

За рік виручка від експорту цієї продукції зросла на 28%, а за два роки збільшення експорту в грошовому еквіваленті склало 54%. Таким чином заморожені ягоди – це друге за значимістю джерело експортної виручки в плодоовочевому секторі України, після волоських горіхів, які забезпечили в 2018 році $117 млн надходжень.

Найбільш різко за два роки зріс експорт замороженої суниці садової – майже в шість разів. Експорт малини виріс в півтора рази, а інших заморожених ягід (переважно лохини і дикоростучої чорниці) – на 42%. Якщо ж враховувати експорт в натуральному вимірі, то суниці було експортовано 3,7 тис. тонн, а її експорт за рік виріс на 24%, малини – 14,9 тис. тонн, при зростанні на 12% за рік, а інших ягід і фруктів – 29 тис. тонн, з ростом за рік на 15%. Таким чином загальний експорт заморожених ягід і фруктів у 2018 році склав 47,8 тис. тонн, що стало новим рекордом для України.

«Заморожені овочі та фрукти – це дуже перспективна інвестиційна ніша в Україні, тому що створює безліч можливостей для фермерів по виробництву сировини для заморозки. Для порівняння, сусідня Польща експортує заморожених ягід на $ 500 млн за рік, тобто в 7 разів більше, ніж Україна. При цьому можливості України набагато більщі, враховуючи більш низькі витрати на робочу силу, електроенергію, землю, і т.п., якщо, звичайно, розуміти специфіку цього бізнесу, – каже Андрій Ярмак, економіст інвестиційного департаменту Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (ФАО ), – Інвестиції в заморозку також побічно сприяють розвитку експорту свіжих ягід, де додана вартість ще вище, а це, в свою чергу, сприяє зростанню доходу українських фермерів, які не мають тисяч і десятків тисяч гектарів землі».

Головним ринком збуту для заморожених ягід з України залишається Євросоюз. Польща традиційно імпортує більше третини всього обсягу продукції. Однак в 2018 році намітилася динаміка диверсифікації експорту, що призвело до скорочення питомої ваги Польщі. Проте, експорт як і раніше в основному обмежений рамками Євросоюзу, хоча можливості для експорту заморожених ягід набагато ширші.

Нагадаємо, незважаючи на те, що Великобританія в 2018 році збільшила імпорт лохини на 5%, поставки цієї ягоди з України на ринок Великобританії знизилися.

agravery.com





Схожі новини
  • Україна експортує заморожені ягоди рекордними темпами
  • Україна є найбільшим "швидкоростучим" постачальником фруктів та ягід до Польщі
  • Україна вп'ятеро збільшила експорт малини до Чехії та Литви
  • 44% експорту ягід припадає на чорницю лісову
  • Україна збільшила експорт ягід у понад 3 рази

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.