Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»В «Укрзалізниці» пояснили, чому призупинили роботу системи розподілу вагонів
АТУ»Новини»В «Укрзалізниці» пояснили, чому призупинили роботу системи розподілу вагонів

    В «Укрзалізниці» пояснили, чому призупинили роботу системи розподілу вагонів


    Про це повідомив керівник філії «Центр транспортної логістики» «Укрзалізниці» Сергій Підгородецький під час круглого столу «Агровиробники vs Укрзалізниця», пише «Дело.юа».

    «У нас в тестової експлуатації працювала система автоматичного розподілу вагонів. У чому ситуація. Для системи необхідні ідеальні умови для діяльності: наявність тяги, персоналу, навіть стан рухомого складу ... А не кожен раз пояснювати, чому немає рухомого складу, чому вагон від'їхав, чому немає бригади, чому вагону обрізали гальма ... Сьогодні у нас дуже сумна ситуація — по Україні знищується рухомий склад вандалами…в добу буває знищують до двох складів підщепного складу, це не тільки зерновози, але і напіввагони, і інший рухомий склад», — зазначив Підгородецький.

    Він зазначив, що ситуація ускладнюється тим, що основні комплектуючі не виробляються в Україні. 

    Нагадаємо, на закупівлю локомотивів «Укрзалізниці» потрібно $1,65 млрд.

    agravery.com





    Схожі новини
  • Пропозиція зерновозів становить 2,7 тис. вагонів
  • Пропозиція вільних зерновозів знову скоротилась
  • Пропозиція вільних зерновозів зросла
  • Пропозиція вільних вагонів-зерновозів скоротилося на 10%
  • Пропозиція вільних зерновозів знизилась

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

В «Укрзалізниці» пояснили, чому призупинили роботу системи розподілу вагонів

26 лютий, Розділ Новини, переглядів 2 037

Про це повідомив керівник філії «Центр транспортної логістики» «Укрзалізниці» Сергій Підгородецький під час круглого столу «Агровиробники vs Укрзалізниця», пише «Дело.юа».

«У нас в тестової експлуатації працювала система автоматичного розподілу вагонів. У чому ситуація. Для системи необхідні ідеальні умови для діяльності: наявність тяги, персоналу, навіть стан рухомого складу ... А не кожен раз пояснювати, чому немає рухомого складу, чому вагон від'їхав, чому немає бригади, чому вагону обрізали гальма ... Сьогодні у нас дуже сумна ситуація — по Україні знищується рухомий склад вандалами…в добу буває знищують до двох складів підщепного складу, це не тільки зерновози, але і напіввагони, і інший рухомий склад», — зазначив Підгородецький.

Він зазначив, що ситуація ускладнюється тим, що основні комплектуючі не виробляються в Україні. 

Нагадаємо, на закупівлю локомотивів «Укрзалізниці» потрібно $1,65 млрд.

agravery.com





Схожі новини
  • Пропозиція зерновозів становить 2,7 тис. вагонів
  • Пропозиція вільних зерновозів знову скоротилась
  • Пропозиція вільних зерновозів зросла
  • Пропозиція вільних вагонів-зерновозів скоротилося на 10%
  • Пропозиція вільних зерновозів знизилась

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.