Аграрний тиждень. Україна
» » Світові продажі штучного м’яса сягнули 4 млрд доларів
» » Світові продажі штучного м’яса сягнули 4 млрд доларів

    Світові продажі штучного м’яса сягнули 4 млрд доларів


    Світові продажі штучного м’яса сягнули 4 млрд доларів

     За підсумками 2017 року обсяг ринку штучного м’яса та м’ясопродуктів склав 4 млрд. доларів, до того ж показники продажів рослинних замінників тваринних білків постійно зростають.


    Зараз вегетаріанські та веганські продукти найбільш популярні в країнах Європи та в США, утім, частка такої їжі на ринку Азії та в тихоокеанському регіоні стабільно збільшується. Аналітики Allied Market Research прогнозують, що до 2025 року попит на штучне м’ясо в цій частині світу зростатиме на 9,4% щороку.
     
    На ринок Азії вже вийшли такі відомі американські виробники як Beyond Meat та Impossible Foods. У Гонконгу з’явився також місцевий виробник штучного м’яса – компанія Green Monday. Фірма випустила Omnipork – власний рослинний замінник найпопулярнішого виду м’яса в Азії, свинини. За виглядом та смаковими якостями продукт нагадує свинячий фарш, однак для його виготовлення використовуються гриби, а також гороховий, соєвий і рисовий білки. Omnipork вже продають в Гонконзі, Макао і Сінгапурі. Виробники також анонсували появу альтернативи м’ясові на Тайвані та в Китаї.
     
    Meat-Inform





    Схожі новини
  • У 2019 році світовий ринок грибів досягне $50 млрд
  • Прибуток Danone впав вперше за 10 років
  • У 2013 році Україна експортувала зерна на 6 млрд. доларів
  • «АПК-Інвест» інвестує в розширення виробництва 1,3 млрд грн
  • Ціни на оливкову олію впали до мінімуму за 10 років

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Світові продажі штучного м’яса сягнули 4 млрд доларів


Світові продажі штучного м’яса сягнули 4 млрд доларів

 За підсумками 2017 року обсяг ринку штучного м’яса та м’ясопродуктів склав 4 млрд. доларів, до того ж показники продажів рослинних замінників тваринних білків постійно зростають.


Зараз вегетаріанські та веганські продукти найбільш популярні в країнах Європи та в США, утім, частка такої їжі на ринку Азії та в тихоокеанському регіоні стабільно збільшується. Аналітики Allied Market Research прогнозують, що до 2025 року попит на штучне м’ясо в цій частині світу зростатиме на 9,4% щороку.
 
На ринок Азії вже вийшли такі відомі американські виробники як Beyond Meat та Impossible Foods. У Гонконгу з’явився також місцевий виробник штучного м’яса – компанія Green Monday. Фірма випустила Omnipork – власний рослинний замінник найпопулярнішого виду м’яса в Азії, свинини. За виглядом та смаковими якостями продукт нагадує свинячий фарш, однак для його виготовлення використовуються гриби, а також гороховий, соєвий і рисовий білки. Omnipork вже продають в Гонконзі, Макао і Сінгапурі. Виробники також анонсували появу альтернативи м’ясові на Тайвані та в Китаї.
 
Meat-Inform





Схожі новини
  • У 2019 році світовий ринок грибів досягне $50 млрд
  • Прибуток Danone впав вперше за 10 років
  • У 2013 році Україна експортувала зерна на 6 млрд. доларів
  • «АПК-Інвест» інвестує в розширення виробництва 1,3 млрд грн
  • Ціни на оливкову олію впали до мінімуму за 10 років

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.