Про це повідомляє прес-служба Pro-Consulting, передає latifundist.com.
«Згідно з аналізом в країні спостерігається дефіцит потужностей зі зберігання зерна в усіх регіонах. Також проблемою залишаються старі елеватори, які працюють неефективно, де в принципі проблематично якісно зберігати зерно. Через неправильне зберігання зерна втрати становлять близько 15% врожаю», — заявили експерти.
На їхню думку, брак транспорту поряд з наповненими потужностями зі зберігання спонукає фермерів до реалізації кукурудзи з поля за вкрай низькими цінами. Зниження виручки ускладнить закупівлю матеріально-технічних ресурсів під новий урожай.
«Перевалка зерна в морських портах України є важливою складовою при експорті сільськогосподарських вантажів з України. На сьогоднішній день перевалка зернових вантажів відбувається в 13 морських портах державними і приватними компаніями, як на державних причалах, так і на приватних потужностях», — відзначили аналітики.
Прогнозуються зростання конкуренції в перевалочному бізнесі, що призведе до зниження ставок і реалізації аграріями проектів з енергоефективності та швидкості перевалки, а це в свою чергу позитивно вплине на якість перевалочних комплексів.
В Україні за 2018 року було зібрано 70 млн т зернових культур. Експорт зернових з початку 2018/19 МР склав 32 млн т (26,9 млн т в попередньому МР).
Нагадаємо, що запаси зернових і зернобобових культур станом на 1 лютого 2019 року перевищили майже на 2,2 млн т показники минулого року і склали 24,4 млн т.
agravery.com