Про це повідомляє прес-служба АМПУ.
Планується, що приватний інвестор збудує новий причал № 37, завод з переробки сої, складські та перевантажувальні потужності для перевалки наливних і насипних аграрних вантажів. Державне підприємство, в свою чергу, проведе днопоглиблювальні роботи для створення операційної акваторії та підхідного каналу до нового причалу.
«Це вже четвертий проект державно-приватного партнерства у порту Южний. Ми вже маємо гарний досвід співробітництва з приватними інвесторами у такому форматі. У минулому році АМПУ закінчило днопоглиблювальні роботи біля нового причалу компанії MV Cargo у порту Южний. Цього року інвестори планують ввести в експлуатацію і сам термінал. Новий проект з «Дельта Вілмар СНД» дозволить створити у порту 200 нових робочих місць, та збільшити потужності з переробки сільськогосподарської продукції на 600 тис. тонн на рік»,— відзначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.
Наступним кроком реалізації проекту стане укладення угоди між АМПУ та «Дельта Вілмар СНД», в якому будуть зафіксовані зобов’язання кожної сторони, а також строки завершення робіт по кожному з етапів. Планується загальний обсяг перевалки з урахуванням всіх причалів морського порту «Южний» де буде працювати ТОВ «Дельта Вілмар СНД» має скласти не менше 1,2 млн тонн/рік.
АМПУ має намір розглянути можливість реалізації проекту створення нової операційної акваторії із глибиною 15 метрів в межах акваторії Аджалицького лиману морського порту «Южний», необхідної для повноцінної експлуатації майбутнього причалу № 37, який планує збудувати ТОВ «Дельта Вілмар СНД».
Зі свого боку, генеральний директор компанії-інвестора Євген Садовий зауважив, що важливою особливістю проектів «Дельта Вілмар СНД» у порту Южний є розвиток потужностей з переробки аграрної сировини в Україні та виробництво продукції з більшою доданою вартістю в межах країни. Новий завод з переробки сої буде мати потужність до 2 тис. тонн на добу, термінал для накопичення та одночасного зберігання зернових та шроту — 40 тис. тонн.
«Створення потужностей з переробки сільгоспсировини в Україні, матиме позитивний вплив на ВВП країни. Очікуваний економічний ефект складає понад 500 млн грн на рік»,— додав Євген Садовий.
Нагадаємо, концесійні конкурси щодо портів «Ольвія» та «Херсон» можуть бути оголошені вже у квітні поточного року. Попередньо участь у конкурсі мають намір взяти понад 20 компаній, серед яких українські та міжнародні інвестори та портові оператори.
agravery.com