Аграрний тиждень. Україна
» » Цього року в експериментальному режимі ми запроваджуємо приватну тягу на залізниці, − Володимир Омелян
» » Цього року в експериментальному режимі ми запроваджуємо приватну тягу на залізниці, − Володимир Омелян

    Цього року в експериментальному режимі ми запроваджуємо приватну тягу на залізниці, − Володимир Омелян






    Цього року в експериментальному режимі ми запроваджуємо приватну тягу на залізниці. Про це заявив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян, 12 березня 2019 року, під час розширеної наради голови Київської обласної державної адміністрації Олександра Терещука з аграріями Київщини. Участь у заході також взяли: заступник Міністра аграрної політики та продовольства України Віктор Шеремета, представники аграрних компаній і підприємств Київської області.

    Міністр інфраструктури України наголосив, що агропромисловий комплекс є однією з найважливіших галузей національної економіки, двигуном економічного розвитку країни: «Майже 40% валюти, яка входить в Україну, − валюта від агропромислового комплексу. На європейському ринку працює понад 700 українських компаній. Показники перших місяців 2019 року свідчать про зростання експорту продукції АПК».

    Водночас, за словами Володимира Омеляна, аграрна сфера страждає від прогалин з логістикою. Тому Міністерство інфраструктури активно працює над виправленням ситуації та вирішенням застарілих проблем із перевезенням аграрної продукції.

    «По-перше, ми поступово забезпечуємо залізницю тягою. За підтримки Президента України підписано контракт із General Electric на поставку локомотивів до України. Укрзалізниця вже отримала 22 тепловози, решта 8 доукомплектовуються і будуть передані Укрзалізниці в середині березня. По-друге, цього року в експериментальному режимі ми запроваджуємо приватну тягу на залізниці. По-третє, вантажні вагони АТ “Укрзалізниця” будуть здаватись в оренду на електронних аукціонах ProZorro.Продажі», − заявив Володимир Омелян.

    Очільник Міністерства наголосив, що саме завдяки онлайн-сервісу Укрзалізниця планує перейти на електронну систему продажу та котирування вартості перевезень у вантажних вагонах.  Це дозволить сформувати об’єктивну картину на попит вагона з боку ринку й визначити збалансовану вартість вагона для клієнта. «Запровадження цього прозорого механізму має зняти будь-які питання щодо реальної вартості перевезення та встановити конкурентну ціну на вагони.  Ціна може коливатися залежно від попиту і пропозиції. До того ж електронні аукціони – це антикорупційний захист», − підкреслив Міністр інфраструктури України.

    Також Володимир Омелян повідомив, що за останні роки вдалося значно збільшити перевезення вантажів річковим транспортом: «Ще одне важливе питання, яке стоїть перед нами, і Київська область має у ньому перевагу, – це річкова логістика. Завдяки нашим спільним зусиллям ми наростили обсяг вантажів, що щорічно проходять річкою, більш ніж у три рази. Якщо в 2013 році це було 3 млн тонн, то в 2018 році – це вже 10 млн тонн. І це тільки початок. Це дешевше, зручніше, і, врешті-решт, це логічніше», − зазначив очільник Міністерства.

    Володимир Омелян зауважив, що в умовах нестачі вагонів бізнес вимушено переходить на дорогу і везе вантаж автомобільним транспортом, але це не має відбуватися з порушенням габаритно-вагових норм.

    «Завдяки підтримці Президента України ми здійснили дорожню реформу. З 2018 року працює Дорожній фонд, відбулась децентралізація Укравтодору. Ми відновлюємо автошляхи, які не ремонтувалися десятиліттями. Прогнозуємо, що відповідно до програми розвитку автошляхів України на 2018-2022 роки, на дороги ми скеруємо майже 300 млрд гривень. В 2019 році на дороги Київської області буде виділено понад 2 млрд гривень», − заявив Міністр інфраструктури.

    Очільник Міністерства наголосив, що в питанні розбудови дорожньої мережі Київська область має повну підтримку Укравтодору, Міністерства інфраструктури і Президента України: «Ми всі разом маємо зробити так, щоб Київська область відповідала своєму статусу столичного регіону. Але дороги служать роками, тільки якщо їх правильно експлуатують. Цьогоріч в Київській області буде реалізовано пілотний проект «зважування в русі». Він передбачає жорстку боротьбу із фурами, які йдуть з перевантаженнями.  Наші цілі: зберегти дороги від передчасного руйнування, зменшити ймовірність і тяжкість наслідків дорожніх аварій за участі вантажівок, створити невідворотність контролю та покарання за порушення вимог законодавства стосовно вагових обмежень. Цей проект ми розпочинаємо саме в Київській області, а потім повторимо його в інших областях України», − повідомив Володимир Омелян.












    https://mtu.gov.ua





    Схожі новини
  • «Укрзалізниця» може відмовитись від автоматичної індексації тарифів на вантажоперевезення
  • ПРОГНОЗ: Морська галузь суттєво збільшить вантажопотік у 2019
  • МінІнфраструктури закликає зменшити кількість "вузьких місць" при транспортуванні продукції АПК
  • Вантажні перевезення подорожчають вже влітку
  • "Укрзалізниця" перейшла на систему електронних закупівель ProZorro

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Цього року в експериментальному режимі ми запроваджуємо приватну тягу на залізниці, − Володимир Омелян






Цього року в експериментальному режимі ми запроваджуємо приватну тягу на залізниці. Про це заявив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян, 12 березня 2019 року, під час розширеної наради голови Київської обласної державної адміністрації Олександра Терещука з аграріями Київщини. Участь у заході також взяли: заступник Міністра аграрної політики та продовольства України Віктор Шеремета, представники аграрних компаній і підприємств Київської області.

Міністр інфраструктури України наголосив, що агропромисловий комплекс є однією з найважливіших галузей національної економіки, двигуном економічного розвитку країни: «Майже 40% валюти, яка входить в Україну, − валюта від агропромислового комплексу. На європейському ринку працює понад 700 українських компаній. Показники перших місяців 2019 року свідчать про зростання експорту продукції АПК».

Водночас, за словами Володимира Омеляна, аграрна сфера страждає від прогалин з логістикою. Тому Міністерство інфраструктури активно працює над виправленням ситуації та вирішенням застарілих проблем із перевезенням аграрної продукції.

«По-перше, ми поступово забезпечуємо залізницю тягою. За підтримки Президента України підписано контракт із General Electric на поставку локомотивів до України. Укрзалізниця вже отримала 22 тепловози, решта 8 доукомплектовуються і будуть передані Укрзалізниці в середині березня. По-друге, цього року в експериментальному режимі ми запроваджуємо приватну тягу на залізниці. По-третє, вантажні вагони АТ “Укрзалізниця” будуть здаватись в оренду на електронних аукціонах ProZorro.Продажі», − заявив Володимир Омелян.

Очільник Міністерства наголосив, що саме завдяки онлайн-сервісу Укрзалізниця планує перейти на електронну систему продажу та котирування вартості перевезень у вантажних вагонах.  Це дозволить сформувати об’єктивну картину на попит вагона з боку ринку й визначити збалансовану вартість вагона для клієнта. «Запровадження цього прозорого механізму має зняти будь-які питання щодо реальної вартості перевезення та встановити конкурентну ціну на вагони.  Ціна може коливатися залежно від попиту і пропозиції. До того ж електронні аукціони – це антикорупційний захист», − підкреслив Міністр інфраструктури України.

Також Володимир Омелян повідомив, що за останні роки вдалося значно збільшити перевезення вантажів річковим транспортом: «Ще одне важливе питання, яке стоїть перед нами, і Київська область має у ньому перевагу, – це річкова логістика. Завдяки нашим спільним зусиллям ми наростили обсяг вантажів, що щорічно проходять річкою, більш ніж у три рази. Якщо в 2013 році це було 3 млн тонн, то в 2018 році – це вже 10 млн тонн. І це тільки початок. Це дешевше, зручніше, і, врешті-решт, це логічніше», − зазначив очільник Міністерства.

Володимир Омелян зауважив, що в умовах нестачі вагонів бізнес вимушено переходить на дорогу і везе вантаж автомобільним транспортом, але це не має відбуватися з порушенням габаритно-вагових норм.

«Завдяки підтримці Президента України ми здійснили дорожню реформу. З 2018 року працює Дорожній фонд, відбулась децентралізація Укравтодору. Ми відновлюємо автошляхи, які не ремонтувалися десятиліттями. Прогнозуємо, що відповідно до програми розвитку автошляхів України на 2018-2022 роки, на дороги ми скеруємо майже 300 млрд гривень. В 2019 році на дороги Київської області буде виділено понад 2 млрд гривень», − заявив Міністр інфраструктури.

Очільник Міністерства наголосив, що в питанні розбудови дорожньої мережі Київська область має повну підтримку Укравтодору, Міністерства інфраструктури і Президента України: «Ми всі разом маємо зробити так, щоб Київська область відповідала своєму статусу столичного регіону. Але дороги служать роками, тільки якщо їх правильно експлуатують. Цьогоріч в Київській області буде реалізовано пілотний проект «зважування в русі». Він передбачає жорстку боротьбу із фурами, які йдуть з перевантаженнями.  Наші цілі: зберегти дороги від передчасного руйнування, зменшити ймовірність і тяжкість наслідків дорожніх аварій за участі вантажівок, створити невідворотність контролю та покарання за порушення вимог законодавства стосовно вагових обмежень. Цей проект ми розпочинаємо саме в Київській області, а потім повторимо його в інших областях України», − повідомив Володимир Омелян.












https://mtu.gov.ua





Схожі новини
  • «Укрзалізниця» може відмовитись від автоматичної індексації тарифів на вантажоперевезення
  • ПРОГНОЗ: Морська галузь суттєво збільшить вантажопотік у 2019
  • МінІнфраструктури закликає зменшити кількість "вузьких місць" при транспортуванні продукції АПК
  • Вантажні перевезення подорожчають вже влітку
  • "Укрзалізниця" перейшла на систему електронних закупівель ProZorro

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.