Аграрний тиждень. Україна
» » У квітні в Україні суттєво збільшилося виробництво сухого незбираного молока
» » У квітні в Україні суттєво збільшилося виробництво сухого незбираного молока

    У квітні в Україні суттєво збільшилося виробництво сухого незбираного молока


    Згідно даних Державної статистики за січень-квітень 2019 р лідером зростання у виробництві молочної продукції стало сухе незбиране молоко.
     «Так, лише у квітні його було вироблено близько половини — 3,0 тис т (у 2,5 рази, порівняно з квітнем 2019) від загального об’єму виробництва поточного року — 6,6 тис т. В цілому за чотири місяці поточного року зростання виробництва СНМ склало 147,6%, порівняно з минулим роком. Даний ріст пояснюється активізацією зовнішньої торгівлі, що підтверджується даними Державної фіскальної служби. Так, у квітні було експортовано 1,13 тис т сухого незбираного молока, що склало 37,7% всього місячного об’єму виробництва», - каже аналітик Асоціації виробників молока Яна Музиченко.
    Основними експортерами стали ТОВ "Мілкіленд інтермаркет" – 600 т та ПРАТ "Вінницький молочний завод "Рошен" — 373 т. На зовнішніх ринках також торгували ТОВ "7Р Логістикс" (60 т), ТОВ "Ічнянський завод сухого молока та масла" (50 т), ТОВ "Продінвест-Україна" (25 т) та ДП "Ружин-молоко" (20 т).
    Основним покупцем українського СНМ став Китай, який імпортував 650 т (50% всього експорту) даного продукту. Також значні об’єми були продані в Алжир — 150 (13,3%) т та Кувейт — 125 т (11%).
    Виходячи з тенденцій світового ринку в найближчі місяці саме сухе цільне молоко буде найбільш привабливим для експорту.
     
    Джерело: аналітичний відділ АВМ за даними ДФС





    Схожі новини
  • Топ-експортерів українського сухого молока та масла
  • Україна збільшила виробництво соняшникової олії на 31%
  • Топ-експортерів українського сухого молока
  • Виробництво молока в Україні за 4 місяці 2013 зросло на 2,7%
  • Аграрний фонд почав закупівлі сухого молока і масла

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

У квітні в Україні суттєво збільшилося виробництво сухого незбираного молока


Згідно даних Державної статистики за січень-квітень 2019 р лідером зростання у виробництві молочної продукції стало сухе незбиране молоко.
 «Так, лише у квітні його було вироблено близько половини — 3,0 тис т (у 2,5 рази, порівняно з квітнем 2019) від загального об’єму виробництва поточного року — 6,6 тис т. В цілому за чотири місяці поточного року зростання виробництва СНМ склало 147,6%, порівняно з минулим роком. Даний ріст пояснюється активізацією зовнішньої торгівлі, що підтверджується даними Державної фіскальної служби. Так, у квітні було експортовано 1,13 тис т сухого незбираного молока, що склало 37,7% всього місячного об’єму виробництва», - каже аналітик Асоціації виробників молока Яна Музиченко.
Основними експортерами стали ТОВ "Мілкіленд інтермаркет" – 600 т та ПРАТ "Вінницький молочний завод "Рошен" — 373 т. На зовнішніх ринках також торгували ТОВ "7Р Логістикс" (60 т), ТОВ "Ічнянський завод сухого молока та масла" (50 т), ТОВ "Продінвест-Україна" (25 т) та ДП "Ружин-молоко" (20 т).
Основним покупцем українського СНМ став Китай, який імпортував 650 т (50% всього експорту) даного продукту. Також значні об’єми були продані в Алжир — 150 (13,3%) т та Кувейт — 125 т (11%).
Виходячи з тенденцій світового ринку в найближчі місяці саме сухе цільне молоко буде найбільш привабливим для експорту.
 
Джерело: аналітичний відділ АВМ за даними ДФС





Схожі новини
  • Топ-експортерів українського сухого молока та масла
  • Україна збільшила виробництво соняшникової олії на 31%
  • Топ-експортерів українського сухого молока
  • Виробництво молока в Україні за 4 місяці 2013 зросло на 2,7%
  • Аграрний фонд почав закупівлі сухого молока і масла

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.