4 червня 2019-го Конгрес «Прибуткове свинарство» відбувся водинадцяте. Традиційний літній майданчик для обговорення не зрадив собі — об’єднав свинарів, переробників, кращих українських та закордонних експертів, дав можливість подискутувати на актуальні питання та знайти вирішення проблем.
ХІ Міжнародний конгрес «Прибуткове свинарство» у цифрах і фактах:
Спікери та учасники Бізнес-секції зосередили увагу на питаннях компартменталізації, споживчих преференціях щодо свинини, захисті вітчизняного виробника від імпорту продукції тощо.Як і завжди, у ході конгресу працювали три паралельні секції: Бізнес, Технолого-управлінська та Ветеринарія.
Андрій Жук, перший заступник голови Дерпродспоживслужби зазначив, що Наказ про компарменти вже підписаний Держпродспоживслужбою і чекає на затвердження у Мінюсті.
Оксана Юрченко, президент Асоціації «Свинарі України»:
Заступниця Директора Департаменту аграрної політики та сільського господарства МінагрополітикиОлена Альшанова звернула увагу на важливість цього механізму з точки зору страхування ризиків:
Згідно із голосуванням, яке проводилося у ході секції, 50% виробників знають що таке компартмент та хочуть отримати цей статус. 13,51% — вже оцінили або планують оцінити готовність свого підприємства отримати його, решта — потребують детального вивчення цього питання.
Дослідження споживчих стереотипів щодо свинини, яке здійснювали на замовлення Асоціації «Свинарі України» презентувала Тетяна Шевченко, керівник відділу досліджень споживачів та покупців ТОВ «АСНІЛЬСЕН ЮКРЕЙН». Вона наголосила що всі негативні стереотипи стосовно вживання свинини існують через брак інформації для споживачів.
Дослідження проводились в 5 фокус-групах серед покупців та неспоживачів свинини основні стереотипи зі споживанням пов’язані з тим, що споживач не знає, які додаткові цінності має м'ясо.
«Всі знають, як останнім часом набирає популярності мода на здорове харчування. Покупці не вірять, що свинина може бути частиною здорового харчування. Вона сприймається як смачне і універсальне м'ясо, але споживач не бачить додаткової цінності за яку готовий сплачувати більше, тобто голосувати гаманцем», — зауважила Шевченко.
За її словами, 39% українців, що проживають у великих містах, готові платити більше за свіже м’ясо та рибу. Але покупці свинини поки що не бачать цінності в категорії, за яку вони б були готові платити більше.
Аналітичною інформацією про стан справ на світовій та вітчизняній свинарській арені, а також прогнозами щодо споживання м’яса свиней ділилися Дмитро Приходько, старший економіст інвестиційного департаменту ФАО та Олександра Бондарська, керівник аналітичного відділу Асоціації «Свинарі України».
Післяобідній Форум «Коли свиноферма — вигідний бізнес!» об'єднав власників невеликих свиногосподарств, експертів ринку. Досвідом ведення бізнесу ділилися запрошені технологи та власники свинарських комплексів, які пройшли шлях розвитку підприємства «з нуля». У фокус уваги потрапила собівартість виробництва свинини, годівля, біобезпека на фермі.
Паралельно тривали секції Технологічно-управлінська та Ветеринарія, присвячені вузькоспеціалізованим свинарським питанням. Мова йшла про менеджмент свиноматок, інноваційні підходи до годівлі поголів'я, генетичний потенціал тварин та його реалізацію, конверсію корму тощо.
Крім презентацій спікерів щодо особливостей діагностики та лікування інфекційних хвороб свиней, дезінфекції приміщень та транспорту, карантинування поголів'я у ході Ветеринарної секції відбулася Панельна дискусія «Впровадження нових правил застосування антимікробних препаратів у свинарстві з метою зменшення стійкості до них».
Завершився вечір святковим фуршетом та розіграшем призів-подарунків від компаній-спонсорів серед учасників конгресу.
Джерело: Pigua.info