Аграрний тиждень. Україна
» » Експерт пояснив, чому трейдерам необхідно купувати зерновози
» » Експерт пояснив, чому трейдерам необхідно купувати зерновози

    Експерт пояснив, чому трейдерам необхідно купувати зерновози






    Ідея покупки власних зерновозів компаніями-зернотрейдерами має економічне обґрунтування.

    Про це заявив експерт в сфері транспортної інфраструктури та логістики України Валерій Ткачов в матеріалі Latifundist.com.

    Як відомо, «Укрзалізниця» почала щоквартально піднімати вартість використання (оренди) вагонів. Наразі вагонна складова в залізничному тарифі перевищила інфраструктурну. Виходячи з цього, Валерій Ткачов вважає покупку зерновозів логічно обумовленим кроком.

    «Річ у тому, що власник  вагонів не сплачує «Укрзалізниці» вагонну складову залізничного тарифу. Таким чином власник вагонів виключає для себе ризик подальшого підняття вартості вагонної складової з боку монополіста», — підкреслив Валерій Ткачов.

    За його словами, іншими факторами, які можуть пояснити покупку вітчизняними компаніями власних вагонів, є:



    загальне зростання виробництва зерна в Україні та, відповідно, зростання експорту;



    критичний технічний стан парку зерновозів «Укрзалізниці» (загальний знос 98,6%; вік — понад 30 років), у зв’язку з чим може початися процес виводу своїх зерновозів з обороту (10-11 тис. вагонів або 46-48% всього парку).

    «Тим більше, може мати місце зацікавленість саме в наявності дефіциту вагонів зерновозів на ринку — це і офіційне зростання вартості користування (оренди) вагонів, і зростання корупційної ставки при розподілі вагонів загального парку», — зазначив експерт в сфері транспортної інфраструктури та логістики України.

    Нагадаємо, обсяг виробництва вагонів «Укрзалізниці» у найближчі роки потенційно становить понад 64 тис. вагонів, з яких понад 11 тис. — зерновози.

    https://latifundist.com





    Схожі новини
  • Відремонтовано понад 2,5 тис. зерновозів
  • ЗА ПІВРОКУ УКРЗАЛІЗНИЦЯ НАВАНТАЖИЛА В 1,3 РАЗИ БІЛЬШЕ ЗЕРНОВИХ ВАНТАЖІВ ПРОТИ ВІДПОВІДНОГО ПЕРІОДУ 2013 РОКУ
  • У лютому Укрзалізниця вантажила на 28% більше зерновозів, ніж за відповідний період минулого року
  • "Укрзалізниця" закликала порти повертати зерновози у справному стані
  • Укрзалізниця зняла обмеження на подачу зерновозів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Експерт пояснив, чому трейдерам необхідно купувати зерновози






Ідея покупки власних зерновозів компаніями-зернотрейдерами має економічне обґрунтування.

Про це заявив експерт в сфері транспортної інфраструктури та логістики України Валерій Ткачов в матеріалі Latifundist.com.

Як відомо, «Укрзалізниця» почала щоквартально піднімати вартість використання (оренди) вагонів. Наразі вагонна складова в залізничному тарифі перевищила інфраструктурну. Виходячи з цього, Валерій Ткачов вважає покупку зерновозів логічно обумовленим кроком.

«Річ у тому, що власник  вагонів не сплачує «Укрзалізниці» вагонну складову залізничного тарифу. Таким чином власник вагонів виключає для себе ризик подальшого підняття вартості вагонної складової з боку монополіста», — підкреслив Валерій Ткачов.

За його словами, іншими факторами, які можуть пояснити покупку вітчизняними компаніями власних вагонів, є:



загальне зростання виробництва зерна в Україні та, відповідно, зростання експорту;



критичний технічний стан парку зерновозів «Укрзалізниці» (загальний знос 98,6%; вік — понад 30 років), у зв’язку з чим може початися процес виводу своїх зерновозів з обороту (10-11 тис. вагонів або 46-48% всього парку).

«Тим більше, може мати місце зацікавленість саме в наявності дефіциту вагонів зерновозів на ринку — це і офіційне зростання вартості користування (оренди) вагонів, і зростання корупційної ставки при розподілі вагонів загального парку», — зазначив експерт в сфері транспортної інфраструктури та логістики України.

Нагадаємо, обсяг виробництва вагонів «Укрзалізниці» у найближчі роки потенційно становить понад 64 тис. вагонів, з яких понад 11 тис. — зерновози.

https://latifundist.com





Схожі новини
  • Відремонтовано понад 2,5 тис. зерновозів
  • ЗА ПІВРОКУ УКРЗАЛІЗНИЦЯ НАВАНТАЖИЛА В 1,3 РАЗИ БІЛЬШЕ ЗЕРНОВИХ ВАНТАЖІВ ПРОТИ ВІДПОВІДНОГО ПЕРІОДУ 2013 РОКУ
  • У лютому Укрзалізниця вантажила на 28% більше зерновозів, ніж за відповідний період минулого року
  • "Укрзалізниця" закликала порти повертати зерновози у справному стані
  • Укрзалізниця зняла обмеження на подачу зерновозів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.