Про це повідомляє прес-служба ЄБА.
За інформацією, майже рік експерти Комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації працювали спільно з ДРС, МІУ, МЕРТ, АМПУ, Морською адміністрацією та іншими профільними спільнотами над розробкою даного документу. Його було прийнято 17 липня на засіданні Уряду і врешті документ опубліковано.
Нагадаємо, Порядок встановлює чіткий алгоритм дій АМПУ, Держекоінспекції та Морської адміністрації щодо екологічних перевірок суден в портах – він дає змогу чітко розмежувати сферу відповідальності кожного із учасників процесу і встановлює чіткий алгоритм дій кожного.
«Сподіваємось, це позбавить екологічну інспекцію можливості здійснювати безпідставні перевірки суден у випадках, коли забруднення акваторії встановлювалось на власний розсуд. Адже, відповідно до законодавства, лише після лабораторного підтвердження факту забруднення та за наявності доказів того, що це забруднення відбулось із судна – представники екоінспекції та Морської адміністрації мають право піднятись на борт судна з метою взяття проб», — йдеться в повідомленні..
Водночас, регулювання екологічних перевірок у морських портах все ще потребує змін. Наразі, експерти бізнес-спільноти працюють над Порядком відбору проб води та проведення їх аналізу, який, сподіваємось, також цього року буде розглянуто Урядом.
Так, 19 липня ДРС звернулася до Першого віце-прем’єр-міністра – Міністра економічного розвитку і торгівлі Україна Степана Кубіва з проханням надати доручення Мінінфраструктури спільно з ДРС, Мінприроди, ДП «Адміністрація морських портів України», Європейською Бізнес Асоціацією, профільними громадськими організаціями та іншими зацікавленими суб’єктами господарювання опрацювати запропонований Міжвідомчою робочою групою проект Постанови та подати його на розгляд Уряду у встановленому порядку.
agravery.com