Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Українська лохина потрапила на полиці найбільшої торговельної мережі у світі
АТУ»Новини»Українська лохина потрапила на полиці найбільшої торговельної мережі у світі

Українська лохина потрапила на полиці найбільшої торговельної мережі у світі

31 липень, Розділ Новини, переглядів 2 058

Про це повідомив власник і консультант з експорту компанії Vinaigrette LLC Максим Кулик на своїй сторінці у мережі Facebook.

Експерт наголосив: для того щоб українська лохина потрапила до німецької міжнародної мережі супермаркетів, присутньої в більшості країн Євросоюзу, знадобилося понад 8 місяців роботи.

«Успіху вдалося досягти завдяки системному підходу, дотриманню холодного ланцюжка постачання, правильному підбору сортів і відповідальності за якість продукції виробника лохини ТМ BigBlue. Наступний крок — це наш бренд на полиці і вхід в органік-рух мережі Lidl», — відзначив Максим Кулик.

Нагадаємо, на ринку лохини в Україні відновилась тенденція до зниження ціни. 

agravery.com





Схожі новини
  • Україна почала експортувати лохину на ринок Малайзії
  • Nemiroff почала експорт продукції до Албанії та Камбоджі
  • ДУМКА: Українські виробники молока не витримують конкуренції з європейськими
  • У січні 2019 експорт продукції зріс на понад 22%
  • Лохина продовжує дешевшати

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.