В Україні діють спеціальні норми щодо маркування органічних продуктів, утім, законодавчі вимоги щодо регулювання сектору набули чинності нещодавно і виробники нарікали на незрозумілість деяких формулювань. Щоб уникнути неточностей та полегшити роботу виробників органічних продуктів та тих, хто бажає зайняти нішу в цьому секторі, Держпродспоживслужба опублікувала Методичні рекомендації до маркування органічних харчових продуктів та кормів, проект яких було розроблено під час круглого столу “Маркування та торгівля органічними продуктами”.
Відповідно до українського законодавства, маркувати як органічні можна продукти, що відповідають таким вимогам:
1) продукт вироблений відповідно до вимог законодавства у сфері органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції;
2) містить не менше ніж 95 % органічних інгредієнтів сільськогосподарського походження;
3) містить не більше 5% неорганічних інгредієнтів, внесених до Переліку речовин, що дозволяється використовувати у процесі органічного виробництва;
4) органічне виробництво такого продукту підтверджується сертифікатом.
Обов’язковим елементом маркування органічної продукції є кодовий номер, що розміщується під державним логотипом для органічної продукції:
1) Акронім, що ідентифікує державу походження;
2) Напис “organic”;
3) Реєстраційний код органу сертифікації, що здійснив сертифікацію органічного виробництва.
Більш детально ознайомитись з рекомендаціями можна за посиланням http://www.consumer.gov.ua/Pictures/Files/Editor/document/Ветеринарія-безпечність/інструкції -памятки/Organic.pdf
Meat-Inform