Аграрний тиждень. Україна
» » Українські компанії вперше взяли участь у спеціалізованій виставці Food ingredients в Японії
» » Українські компанії вперше взяли участь у спеціалізованій виставці Food ingredients в Японії

    Українські компанії вперше взяли участь у спеціалізованій виставці Food ingredients в Японії


    Українські компанії вперше взяли участь у спеціалізованій виставці Food ingredients в Японії

    7 українських компаній–виробників та експортерів агропродовольчих інгредієнтів вперше взяли участь у виставці Food ingredients for taste Japan в рамках українського стенду. Інформаційну та організаційну підтримку українській делегації забезпечило Посольство України в Японії.

    Зокрема, участь у виставці взяли:



    Арніка Органік – найбільший виробник органічної продукції в Україні: кукурудза, соя, нут;



    Агро-Патріот – лідер промислового вирощування часнику в Україні;



    Альта країна – експортер органічних заморожених ягід та сокових концентратів;



    Barbet – експортер органічних злаків, гороху, сої, нута, соняшникової продукції, льону, гірчиці, сочевиці;



    Факторія-агро – лідер з переробки гірчиці в Україні;



    GFK trading group – трейдер горіхами, насінням, квасолею, замороженими ягодами та овочами;



    AbiFarm – виробник равликів.

    Передумовою організації українського стенду на виставці стали високі позиції України на глобальному ринку та значний інтерес японського ринку в імпорті інгредієнтів до продуктів харчування. Лише за перші 2 дні виставки українські компанії-учасники провели 248 зустрічей з потенційними імпортерами.

    Активність України в напрямку відкриття ринку Японії активно зростає з року в рік. Очікується, що в 2020 році кількість компаній, зацікавлених у експорті своєї продукції на японський ринок, значно зросте.

    Довідково:

    Виставка Food ingredients for taste Japan проходить 30 років поспіль в перших числах жовтня. За попередніми оцінками в 2019 році виставка прийняла 42 000 відвідувачів та 900 стендів експонентів.

    Food ingredients for taste Japan фокусується на 2 типах інгредієнтів:

    - Натуральні інгредієнти (овочі й фрукти, соки, злаки, бобові, фітопродукти, спеції, олії, молокопродукти, риба, яєчна продукція, м’ясо, інші)

    - Харчові добавки (приправи, ароматизатори, підсолоджувачі, стабілізатори, барвники, ферменти, засоби для покращення смаку).

    ІЦ УАК за матеріалами minagro

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Українські виробники харчових продуктів візьмуть участь у міжнародній виставці China International Import Expo. 3 3 Українські виробники харчових продуктів візьмуть участь у міжнародній виставці China International Import Expo
  • Українське борошно презентовано в Африці
  • Україна на найбільшій продуктовій виставці Азії Hong Kong Food Expo
  • На «Агро-2015» презентують
  • Держсільгоспінспекція взяла участь у міжнародній виставці органічних продуктів "БіоФах"

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Українські компанії вперше взяли участь у спеціалізованій виставці Food ingredients в Японії


Українські компанії вперше взяли участь у спеціалізованій виставці Food ingredients в Японії

7 українських компаній–виробників та експортерів агропродовольчих інгредієнтів вперше взяли участь у виставці Food ingredients for taste Japan в рамках українського стенду. Інформаційну та організаційну підтримку українській делегації забезпечило Посольство України в Японії.

Зокрема, участь у виставці взяли:



Арніка Органік – найбільший виробник органічної продукції в Україні: кукурудза, соя, нут;



Агро-Патріот – лідер промислового вирощування часнику в Україні;



Альта країна – експортер органічних заморожених ягід та сокових концентратів;



Barbet – експортер органічних злаків, гороху, сої, нута, соняшникової продукції, льону, гірчиці, сочевиці;



Факторія-агро – лідер з переробки гірчиці в Україні;



GFK trading group – трейдер горіхами, насінням, квасолею, замороженими ягодами та овочами;



AbiFarm – виробник равликів.

Передумовою організації українського стенду на виставці стали високі позиції України на глобальному ринку та значний інтерес японського ринку в імпорті інгредієнтів до продуктів харчування. Лише за перші 2 дні виставки українські компанії-учасники провели 248 зустрічей з потенційними імпортерами.

Активність України в напрямку відкриття ринку Японії активно зростає з року в рік. Очікується, що в 2020 році кількість компаній, зацікавлених у експорті своєї продукції на японський ринок, значно зросте.

Довідково:

Виставка Food ingredients for taste Japan проходить 30 років поспіль в перших числах жовтня. За попередніми оцінками в 2019 році виставка прийняла 42 000 відвідувачів та 900 стендів експонентів.

Food ingredients for taste Japan фокусується на 2 типах інгредієнтів:

- Натуральні інгредієнти (овочі й фрукти, соки, злаки, бобові, фітопродукти, спеції, олії, молокопродукти, риба, яєчна продукція, м’ясо, інші)

- Харчові добавки (приправи, ароматизатори, підсолоджувачі, стабілізатори, барвники, ферменти, засоби для покращення смаку).

ІЦ УАК за матеріалами minagro

agroconf.org





Схожі новини
  • Українські виробники харчових продуктів візьмуть участь у міжнародній виставці China International Import Expo. 3 3 Українські виробники харчових продуктів візьмуть участь у міжнародній виставці China International Import Expo
  • Українське борошно презентовано в Африці
  • Україна на найбільшій продуктовій виставці Азії Hong Kong Food Expo
  • На «Агро-2015» презентують
  • Держсільгоспінспекція взяла участь у міжнародній виставці органічних продуктів "БіоФах"

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.