7 українських компаній–виробників та експортерів агропродовольчих інгредієнтів вперше взяли участь у виставці Food ingredients for taste Japan в рамках українського стенду. Інформаційну та організаційну підтримку українській делегації забезпечило Посольство України в Японії.
Зокрема, участь у виставці взяли:
Передумовою організації українського стенду на виставці стали високі позиції України на глобальному ринку та значний інтерес японського ринку в імпорті інгредієнтів до продуктів харчування. Лише за перші 2 дні виставки українські компанії-учасники провели 248 зустрічей з потенційними імпортерами.
Активність України в напрямку відкриття ринку Японії активно зростає з року в рік. Очікується, що в 2020 році кількість компаній, зацікавлених у експорті своєї продукції на японський ринок, значно зросте.
Довідково:
Виставка Food ingredients for taste Japan проходить 30 років поспіль в перших числах жовтня. За попередніми оцінками в 2019 році виставка прийняла 42 000 відвідувачів та 900 стендів експонентів.
Food ingredients for taste Japan фокусується на 2 типах інгредієнтів:
- Натуральні інгредієнти (овочі й фрукти, соки, злаки, бобові, фітопродукти, спеції, олії, молокопродукти, риба, яєчна продукція, м’ясо, інші)
- Харчові добавки (приправи, ароматизатори, підсолоджувачі, стабілізатори, барвники, ферменти, засоби для покращення смаку).
ІЦ УАК за матеріалами minagro
agroconf.org