Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Чи допомагає наявність власної м’ясопереробки комфортніше почуватися на ринку?
АТУ»Новини»Чи допомагає наявність власної м’ясопереробки комфортніше почуватися на ринку?

    Чи допомагає наявність власної м’ясопереробки комфортніше почуватися на ринку?


    Чи впливає на рентабельність бізнесу вертикально інтегрована структура виробництва? Чи допомагає наявність власної м’ясопереробки комфортніше почуватися на ринку? Своїм баченням цих питань та практичним досвідом у ході Міжнародного Дня Свиноферми поділилися представники вітчизняних свиногосподарств.

    Так, Юлія Жельніо, директор ТОВ «Зоотехнологія» зауважила, що в першу чергу перевага власної м’ясопереробки — можливість не залежати від ситуації на ринку, самостійно диктувати ціну.


    «Для нас мотивацією була вертикальна інтеграція, відхід від цін, диктованих м’ясопереробниками. Тому у 2016-му році ми запустили забійний цех потужністю 1600-1800 голів на місяць, домоглися мінімальної собівартості забою за кілограм, вирішили вертикально інтегруватися в напрямку рітейлу та роздрібної торгівлі. У роздрібній торгівлі ми заробляємо додатково 12%. Ми самі диктуємо ринок, формуємо «моду», формуємо традиції. За великим рахунком, зараз на 30% нашого виробничого потенціалу відійшли від диктованих цін. Ми можемо «грати» і під час падіння цін, а цей рік – він дійсно як „американські гірки“», — відзначила пані Юлія Жельніо.

    Водночас, Дмитро Рожко, директор ТОВ «Прилуки-ГарантБуд» додав, що крім вищесказаного неабиякою перевагою власної переробки є можливість контролю якості продукції:


    «Не кожне сільськогосподарське підприємство має можливість потрапити на забійну дільницю у будь-який момент, подивитися на тварин «з середини». А часом це необхідно для того, аби зрозуміти, що відбувається всередині підприємства у плані годівлі чи ветеринарії, що б можна було покращити. Тому для аналітики, для чіткого розуміння процесів на господарстві забійна дільниця — це додатковий аргумент, який допомагає розвиватися та швидко реагувати».

    Нагадаємо, цьогоріч Міжнародний День Свиноферми відбувся 17 жовтня у «UBI КОНФЕРЕНЦ ХОЛ» (смт. Глеваха, Київщина). Організатори заходу незмінні — Асоціація «Свинарі України», ГС «Всеукраїнська Аграрна Рада», компанія «Dykun» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

    Міжнародний День Свиноферми — подія, присвячена обміну практичним досвідом представників галузі свинарства. Родзинка Дня свиноферми — відеоекскурсії господарствами. Цьогоріч подія відбулася 17 жовтня у «UBI КОНФЕРЕНЦ ХОЛ» (смт. Глеваха, Київщина).

    Джерело: Pigua.info





    Схожі новини
  • День Свиноферми: виробники поділяться «секретами стабільності»
  • Повноцінний раціон — запорука здоров’я свиней
  • «Волинський екологічний продукт» - для всіх
  • «Зоотехнологія» збільшить поголів’я свиноматок на 30%
  • Міжнародний День Свиноферми: у фокусі — збільшення прибутковості виробництва

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Чи допомагає наявність власної м’ясопереробки комфортніше почуватися на ринку?

22 жовтень, Розділ Новини, переглядів 2 215

Чи впливає на рентабельність бізнесу вертикально інтегрована структура виробництва? Чи допомагає наявність власної м’ясопереробки комфортніше почуватися на ринку? Своїм баченням цих питань та практичним досвідом у ході Міжнародного Дня Свиноферми поділилися представники вітчизняних свиногосподарств.

Так, Юлія Жельніо, директор ТОВ «Зоотехнологія» зауважила, що в першу чергу перевага власної м’ясопереробки — можливість не залежати від ситуації на ринку, самостійно диктувати ціну.


«Для нас мотивацією була вертикальна інтеграція, відхід від цін, диктованих м’ясопереробниками. Тому у 2016-му році ми запустили забійний цех потужністю 1600-1800 голів на місяць, домоглися мінімальної собівартості забою за кілограм, вирішили вертикально інтегруватися в напрямку рітейлу та роздрібної торгівлі. У роздрібній торгівлі ми заробляємо додатково 12%. Ми самі диктуємо ринок, формуємо «моду», формуємо традиції. За великим рахунком, зараз на 30% нашого виробничого потенціалу відійшли від диктованих цін. Ми можемо «грати» і під час падіння цін, а цей рік – він дійсно як „американські гірки“», — відзначила пані Юлія Жельніо.

Водночас, Дмитро Рожко, директор ТОВ «Прилуки-ГарантБуд» додав, що крім вищесказаного неабиякою перевагою власної переробки є можливість контролю якості продукції:


«Не кожне сільськогосподарське підприємство має можливість потрапити на забійну дільницю у будь-який момент, подивитися на тварин «з середини». А часом це необхідно для того, аби зрозуміти, що відбувається всередині підприємства у плані годівлі чи ветеринарії, що б можна було покращити. Тому для аналітики, для чіткого розуміння процесів на господарстві забійна дільниця — це додатковий аргумент, який допомагає розвиватися та швидко реагувати».

Нагадаємо, цьогоріч Міжнародний День Свиноферми відбувся 17 жовтня у «UBI КОНФЕРЕНЦ ХОЛ» (смт. Глеваха, Київщина). Організатори заходу незмінні — Асоціація «Свинарі України», ГС «Всеукраїнська Аграрна Рада», компанія «Dykun» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Міжнародний День Свиноферми — подія, присвячена обміну практичним досвідом представників галузі свинарства. Родзинка Дня свиноферми — відеоекскурсії господарствами. Цьогоріч подія відбулася 17 жовтня у «UBI КОНФЕРЕНЦ ХОЛ» (смт. Глеваха, Київщина).

Джерело: Pigua.info





Схожі новини
  • День Свиноферми: виробники поділяться «секретами стабільності»
  • Повноцінний раціон — запорука здоров’я свиней
  • «Волинський екологічний продукт» - для всіх
  • «Зоотехнологія» збільшить поголів’я свиноматок на 30%
  • Міжнародний День Свиноферми: у фокусі — збільшення прибутковості виробництва

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.