Аграрний тиждень. Україна
» » WEIDEMANN У ВАЖКІЙ ВАЗІ
» » WEIDEMANN У ВАЖКІЙ ВАЗІ

    WEIDEMANN У ВАЖКІЙ ВАЗІ


    КОМПАНІЯ «ВАЙДЕМАНН» ПРЕДСТАВИЛА В УКРАЇНІ НОВИЙ ВЕЛИКИЙ ФРОНТАЛЬНИЙ НАВАНТАЖУВАЧ КЛАСУ 11 Т
    До недавнього часу в лінійці навантажувачів компанії Weidemann були присутні тіль­ки машини загальною вагою до 7 т для фронтальних моде­лей і до 7,2 т — для телеско­пічних. У новій 90-й серії ком­панія Weidemann суттєво змі­нила підхід до справи. 
    Розширення модельного ряду дозволило зайняти активну позицію в сегменті важчих машин, які можуть вирішува­ти ширше коло завдань.
    Bиробництво навантажувачів важкого класу розпочалося наприкінці 2018 року. Ці машини володіють широким спектром обладнання вже у базовій комплектації. Залежно від того, яким чином планується екс­плуатувати машину та яких результатів очікує від неї власник, можлива індивідуальна конфі­гурація (наприклад, двигуна, трансмісії, кабіни або гідравлічної системи). 
    Модель 9080 виконана як колісний фрон­тальний навантажувач із максимальною висо­тою точки повороту ковша 4,26 м. Завдяки цьому перекидне навантаження з ковшем ста­новить 5290 кг. Загальна вага машини — 10,7 т. Вантажна стріла сконструйована таким чином, що водій має дуже хороший прямий огляд навісного обладнання. Це стало можли­вим завдяки тому, що основні гідроциліндри розташовані вздовж правої та лівої секцій стріли, а посередині — вільний простір. 
    90-а серія навантажувачів також пред­ставлена телескопічним колісним агрегатом із загальною вагою 11,2 т і перекидним наванта­женням із прямим ковшем — 6594 кг. Обидві моделі з’явилися на українському ринку на початку 2019 року, їх вже можна замовляти.

    СИЛОВА УСТАНОВКА
    У нових моделях будуть запропоновані двигуни двох класів потужності. В стандарт- ному виконанні машини будуть приводитися в дію двигуном Deutz із об’ємом 3,6 л та потуж- ністю 100 кВт/136 к. с. Для України у стан- дартному виконанні пропонується двигун із нормою токсичності 3А. В якості опції можна замовити двигун із більш «чистим» вихло- пом, у якому відпрацьовані гази очищувати- муться за допомогою системи DOC/SCR (ди­ зельний каталізатор окислення/вибіркова каталітична нейтралізація) відповідно до чин- ної норми токсичності ступеня IV. Додатково, як опцію, можна замовити сажовий фільтр, який вже сьогодні отримав сертифікат,  що підтверджує його відповідність ступеню V (вимоги останнього набудуть чинності з 2020 року). Для більш складних і важчих робіт замовник може обрати потужніший двигун із об’ємом 4,1 л та потужністю 115 кВт/156 к. с., виробником якого також є компанія Deutz. Однак основним двигуном для країни зали- шатиметься двигун Deutz із нормою токсич-ності 3 А та потужністю 136 к. с.

    КОМФОРТНА ТРАНСМІСІЯ 
    Навантажувачі 90-ї серії в опійному поряд­ку можуть оснащувати новою коробкою пере­дач Power Drive 370. Мова йде про безступене­ву гідростатичну коробку передач, яка порів­няно з попередніми моделями здатна досягати вищих тягових зусиль і швидкості руху, збері­гаючи всі переваги розроблених раніше при­водів ходової частини щодо компактності, енергоефективності та зручності керування.

    КОМПАКТНІ ГАБАРИТИ 
    Відповідно до власної філософії вироб­ництва максимально компактних машин ком­панія Weidemann акцентувала увагу на тако­му аспекті і в цьому класі. Загальна довжина моделі 9080 з ковшем становить 7,10 м, а ширина зі стандартними шинами — 2,39 м. Висота навантажувача — 3,10 м. З огляду на свій розмір і вагу цей тип машин оснаще­но шарнірним зчленуванням та хитною задньою віссю, завдяки чому забезпечуєть­ся оптимальна маневреність і тягове зусил­ля. Кут повороту 40° можна розглядати як великий — радіус розвороту (по зовнішніх шинах) становить 4,90 м, а внутрішній раді­ус — лише 2,45 м.

    КОМФОРТ ТА ЕРГОНОМІКА 
    Простора кабіна з хорошим круговим огля­дом була розроблена відповідно до новітніх знань в ергономіці простору та оглядовості. Всі елементи керування в кабіні розташовані в зоні огляду й до них легко дотягнутися. 
    Завдяки великому цифровому 7-дюймо­вому дисплею водій завжди володіє інфор­мацією про стан машини та її найважливіші функції. 
    За потреби за допомогою елемента керу­вання Jog Dial можна налаштувати в ручному режимі продуктивність гідронасоса. Це рішен­ня є виграшним у разі, якщо навісне обладнан­ня машини, для якого не потрібна повна гідравлічна потужність, активно розпочинає працювати. Цим забезпечується висока точ­ність та економічність роботи навантажувача. До того ж, для забезпечення комфортного руху на сидінні з одночасною амортизацією була сконструйована Jog Dial — панель управ­ління з багатофункціональним джойстиком із пропорційним керуванням, а також електро­нним ручним газом і поштовховим рухом.
     
    У ТРАНСПОРТНИХ ОПЕРАЦІЯХ 
    У навантажувачів 90-ї серії транспорту­вання соломи можливе з причепом вантаж­ністю до 18 т. Для цього у стандартному виконанні встановлено звичайну буксирну муфту, втім у якості опції пропонується авто­матична зчіпка.

    Ваша контактна особа в компанії Weidemann: 
    Денис Пронін 
    Менеджер з розвитку ринку 
    Тел. +49(0)151-16231766 
    denis.pronin@weidemann.de





    Схожі новини
  • Випробуй справжню якість
  • Випробуй справжню якість
  • Construction Machinery Ltd продемонструє нову техніку
  • Концептуальний трактор Magnum дебютує в Європі
  • ТРАКТОР OPTUM УЖЕ В УКРАЇНІ

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

WEIDEMANN У ВАЖКІЙ ВАЗІ


КОМПАНІЯ «ВАЙДЕМАНН» ПРЕДСТАВИЛА В УКРАЇНІ НОВИЙ ВЕЛИКИЙ ФРОНТАЛЬНИЙ НАВАНТАЖУВАЧ КЛАСУ 11 Т
До недавнього часу в лінійці навантажувачів компанії Weidemann були присутні тіль­ки машини загальною вагою до 7 т для фронтальних моде­лей і до 7,2 т — для телеско­пічних. У новій 90-й серії ком­панія Weidemann суттєво змі­нила підхід до справи. 
Розширення модельного ряду дозволило зайняти активну позицію в сегменті важчих машин, які можуть вирішува­ти ширше коло завдань.
Bиробництво навантажувачів важкого класу розпочалося наприкінці 2018 року. Ці машини володіють широким спектром обладнання вже у базовій комплектації. Залежно від того, яким чином планується екс­плуатувати машину та яких результатів очікує від неї власник, можлива індивідуальна конфі­гурація (наприклад, двигуна, трансмісії, кабіни або гідравлічної системи). 
Модель 9080 виконана як колісний фрон­тальний навантажувач із максимальною висо­тою точки повороту ковша 4,26 м. Завдяки цьому перекидне навантаження з ковшем ста­новить 5290 кг. Загальна вага машини — 10,7 т. Вантажна стріла сконструйована таким чином, що водій має дуже хороший прямий огляд навісного обладнання. Це стало можли­вим завдяки тому, що основні гідроциліндри розташовані вздовж правої та лівої секцій стріли, а посередині — вільний простір. 
90-а серія навантажувачів також пред­ставлена телескопічним колісним агрегатом із загальною вагою 11,2 т і перекидним наванта­женням із прямим ковшем — 6594 кг. Обидві моделі з’явилися на українському ринку на початку 2019 року, їх вже можна замовляти.

СИЛОВА УСТАНОВКА
У нових моделях будуть запропоновані двигуни двох класів потужності. В стандарт- ному виконанні машини будуть приводитися в дію двигуном Deutz із об’ємом 3,6 л та потуж- ністю 100 кВт/136 к. с. Для України у стан- дартному виконанні пропонується двигун із нормою токсичності 3А. В якості опції можна замовити двигун із більш «чистим» вихло- пом, у якому відпрацьовані гази очищувати- муться за допомогою системи DOC/SCR (ди­ зельний каталізатор окислення/вибіркова каталітична нейтралізація) відповідно до чин- ної норми токсичності ступеня IV. Додатково, як опцію, можна замовити сажовий фільтр, який вже сьогодні отримав сертифікат,  що підтверджує його відповідність ступеню V (вимоги останнього набудуть чинності з 2020 року). Для більш складних і важчих робіт замовник може обрати потужніший двигун із об’ємом 4,1 л та потужністю 115 кВт/156 к. с., виробником якого також є компанія Deutz. Однак основним двигуном для країни зали- шатиметься двигун Deutz із нормою токсич-ності 3 А та потужністю 136 к. с.

КОМФОРТНА ТРАНСМІСІЯ 
Навантажувачі 90-ї серії в опійному поряд­ку можуть оснащувати новою коробкою пере­дач Power Drive 370. Мова йде про безступене­ву гідростатичну коробку передач, яка порів­няно з попередніми моделями здатна досягати вищих тягових зусиль і швидкості руху, збері­гаючи всі переваги розроблених раніше при­водів ходової частини щодо компактності, енергоефективності та зручності керування.

КОМПАКТНІ ГАБАРИТИ 
Відповідно до власної філософії вироб­ництва максимально компактних машин ком­панія Weidemann акцентувала увагу на тако­му аспекті і в цьому класі. Загальна довжина моделі 9080 з ковшем становить 7,10 м, а ширина зі стандартними шинами — 2,39 м. Висота навантажувача — 3,10 м. З огляду на свій розмір і вагу цей тип машин оснаще­но шарнірним зчленуванням та хитною задньою віссю, завдяки чому забезпечуєть­ся оптимальна маневреність і тягове зусил­ля. Кут повороту 40° можна розглядати як великий — радіус розвороту (по зовнішніх шинах) становить 4,90 м, а внутрішній раді­ус — лише 2,45 м.

КОМФОРТ ТА ЕРГОНОМІКА 
Простора кабіна з хорошим круговим огля­дом була розроблена відповідно до новітніх знань в ергономіці простору та оглядовості. Всі елементи керування в кабіні розташовані в зоні огляду й до них легко дотягнутися. 
Завдяки великому цифровому 7-дюймо­вому дисплею водій завжди володіє інфор­мацією про стан машини та її найважливіші функції. 
За потреби за допомогою елемента керу­вання Jog Dial можна налаштувати в ручному режимі продуктивність гідронасоса. Це рішен­ня є виграшним у разі, якщо навісне обладнан­ня машини, для якого не потрібна повна гідравлічна потужність, активно розпочинає працювати. Цим забезпечується висока точ­ність та економічність роботи навантажувача. До того ж, для забезпечення комфортного руху на сидінні з одночасною амортизацією була сконструйована Jog Dial — панель управ­ління з багатофункціональним джойстиком із пропорційним керуванням, а також електро­нним ручним газом і поштовховим рухом.
 
У ТРАНСПОРТНИХ ОПЕРАЦІЯХ 
У навантажувачів 90-ї серії транспорту­вання соломи можливе з причепом вантаж­ністю до 18 т. Для цього у стандартному виконанні встановлено звичайну буксирну муфту, втім у якості опції пропонується авто­матична зчіпка.

Ваша контактна особа в компанії Weidemann: 
Денис Пронін 
Менеджер з розвитку ринку 
Тел. +49(0)151-16231766 
denis.pronin@weidemann.de





Схожі новини
  • Випробуй справжню якість
  • Випробуй справжню якість
  • Construction Machinery Ltd продемонструє нову техніку
  • Концептуальний трактор Magnum дебютує в Європі
  • ТРАКТОР OPTUM УЖЕ В УКРАЇНІ

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.